poniedziałek, 30 lipca 2012

Promocyjne zakupy Essie, Essence, Dermedic (taniej o 40%)

Zwykle nie wrzucam postów zakupowych, jednak tym razem jestem tak zadowolona z nowych nabytków, że muszę wam je pokazać :)

Będąc w Warszawie, postanowiłam skorzystać w końcu z promocji na lakiery Essie. Przy okazji przyjrzałam się bliżej nowej serii Essence My Skin, a przy kasie zdecydowałam się też na krem Dermedic.

Oczywiście najbardziej cieszę się z tego, że do mojej lakierowej kolekcji trafiły dwie pierwsze buteleczki  Essie. Długo zwlekałam z ich zakupem, bo jak już wspominałam, za każdym razem kiedy stałam przed szafą dostawałam oczopląsu i na nic nie mogłam się zdecydować. W końcu wybrałam Watermelon (kierując się wieloma pozytywnymi recenzjami tego odcienia w internecie) i Camera z limitowanej kolekcji (po prostu dlatego, że jak na neonowy róż przystało, bardzo rzucał się w oczy). Oba są piękne, co chwilę się im przyglądam i już nie mogę się doczekać, kiedy wylądują na moich paznokciach :) Dzięki promocji -50% na drugi lakier, zamiast 69,98 zapłaciłam 52,48 zł.

W Polsce właśnie pojawiła się linia pielęgnacyjna Essence My Skin. Po przejrzeniu recenzji produktów, zdecydowałam się na krem tonujący, zbierający najlepsze opinie. W Super-Pharm znajdują się testery, więc można sprawdzić odcienie na ręce. Ja wybrałam oczywiście ten jaśniejszy, który jest naprawdę jasny i ładnie wtapia się w skórę. Krem testowałam na twarzy dopiero raz, więc niewiele mogę na jego temat powiedzieć poza tym, że dobrze się rozprowadza, jednak przy jednej warstwie ciężko uzyskać jakiekolwiek krycie. Z pewnością za jakiś czas na blogu pojawi się pełna recenzja. Dzięki promocji -15% na serię My Skin, zamiast 11,49 zapłaciłam 9,77 zł.

Każdy, kto do 8 sierpnia zrobi w Super-Pharm zakupy powyżej 30 zł, może przy kasie wziąć także krem Dermedic Hydrain 2 w promocyjnej cenie. Zamiast 39,99 zł zapłaciłam więc za niego 9,99 zł (choć jak wiadomo, ceny w SP często bywają zawyżone).

Z zakupów jestem bardzo zadowolona, a dodatkowym plusem jest to, że gdybym kupiła wszystkie te produkty w cenach regularnych, zapłaciłabym aż o kilkadziesiąt złotych więcej. Tym razem warto było skorzystać z promocji :)

Em

46 komentarzy

  1. Watermelon to zdecydowanie jeden z moich ulubionych lakierow Essie ever ;) Camera nie mialam, bo Bazooka z tej samej kolekcji mocno mi podpadla... mam nadzieje, ze na Tobie bedzie sie trzymac lepiej niz na mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Essiaki kuszą i kuszą, ja coś czuję, że może sprawię sobie jakiś na jesień, bo bardziej podobają mi się te zgaszone kolory, a z kolei teraz nie za bardzo mam ochotę takie nosić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a może jakiś swatch tego kremu tonującego? ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Na watermelon też się czaję i jeszcze na mint candy apple, ale że niedługo urlop to trzeba póki co przycisnąć pasa :P A co do kremu Dermedic miałam i niestety mnie nie zachwycił - sprawił, że moja skóra błyszczała się jak szalona i nawet po jego skończeniu nie mogłam dojść z moją skórą do ładu :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chce na zakupy :( Lakiery cudo i jestem ciekawa jak się kremik z Essence sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnie zastanawiam sie nad plynem micelarnym Dermedic Hydrain i tym kremem, ale nie wiem czy jest dobry... ocenisz go w kilku slowach?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jestem pewna , ale chyba Niecierpek na swoim blogu również pisała o kremie z essence i podobno to bubel :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę wczoraj będąc w Super-Pharm kupiłam lakier Essie, szkoda, że zapomniałam wziąc Show, bywa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Essiaków:) Watermelon cudny, ostatnio na zakupach z nowej kolekcji też coś nabyłam, ale nie Camera więc czekam na posta na pazurkach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. no i coś czuję, że teraz polecę do SP po Essie Watermelon ;) śliczny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie ten krem tonujący...

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery booooskie :)
    co do Kremu tonującego Essence... t cos w stylu bb kremu? hmmm.. ja sobie podaruje..

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ochotę na essie, ale ciągle coś mnie powstrzymuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jestem ciekawa kremu dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Watermelon też jest na mojej chciejliście:)Zazdroszczę.Pokaż go koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. @Chochlik, swatch będzie w recenzji :) Tak jak pisałam, są jednak dostępne testery, więc odcienie można sprawdzić samemu. No chyba, że nie będziesz miała do nich dostępu przed zakupem, to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @Asia, niestety nie ocenię, bo teraz zużywam inne kremy i ten ląduje w zapasach. Jest jednak sporo recenzji na wizażowym KWC.

    OdpowiedzUsuń
  18. @Migotka, tak, widziałam wpis Niecierpka, jednak mam nadzieję, że u mnie krem spisze się lepiej. Poczekam z wydaniem swojej opinii jeszcze trochę czasu, dziś nosiłam go cały dzień i nie było tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  19. @A., nie, to po prostu krem tonujący :) Nie używam kremów BB, ale z tego co kojarzę ich założenie jest trochę inne.

    OdpowiedzUsuń
  20. @mala9mi, oczywiście pokażę. Po wstępnych testach jestem nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  21. essie rządzi :)a dermedic właśnie testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne kolory lakierów wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam ten krem tonujący z essence i jestem bardzo zadowolona, dermedic też jest fajny ale nakładany na noc

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam watermelon :) cały miesiąc malowałam nim paznokcie u stóp :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne kolory lakierów, ja też przyglądałam się tym z kolekcji Poppy.Razzi, ale ostatecznie wybrałam te, które już od dawna miałam na liście do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. lakiery - boskie! Krem koloryzujący hmm - dzisiaj czytałam u kogoś, że nie bardzo się sprawdza i słabo kryje, wiadomo, że nie jest to podkład, tylko ma lekko stonować.. ale zobaczymy jak to będzie w Twoim odczuciu, bo kusi mnie bardzooo i teraz to już głupieje :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Te Essiaczki jakie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dermedic Hydrain 2 to najgorszy bubel na świecie. zapchał mi buzie tak, że wstyd było nawet z bloku wyjść śmieci wyrzucić. Za darmo bym go nie wzięła :< Robiłam jego recenzje na blogu - jeśli masz ochotę zajrzyj. Mam jednak nadzieje, że u Ciebie sprawdzi się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Essiaki cudowne! sama liczę, że coś przygarnę w przyszłym tygodniu jak będę w PL :D

    OdpowiedzUsuń
  31. kupilas krem do twarzy bedac przy kasie?:O to chyba niezbyt rozsadny/przemyslany zakup ;) nie wyobrazam sobie nie przestudiowac od a do z skladu kremidla w zaciszu wlasnego domu ;)
    nie rozumiem rowniez tego szalu na lakiery essie. probowalam. nic specjalnego, takie same, takiej samej trwalosci i w takich samych pastelowych kolorach (chyba mozna nazwac pastelami te 2 powyzej?) mozna znalezc bez problemu w innych firmach z ta roznica, ze beda min 3 razy tansze ;). ehhh no coz, taka juz jestem, ze nie lubie placic 1000% marzy za marke ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. @Anonimowy, przestudiowałam skład i recenzje jeszcze będąc w domu i wiedziałam, że raczej się na niego skuszę jeśli będę robić zakupy powyżej 30 zł. Ostateczną decyzję podjęłam przy kasie, gdzie sobie o nim przypomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam ochotę na jakiś kosmetyk essence do twarzy ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zakupy! Szkoda, że u mnie w mieście nie ma SP :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Watermelon według mnie jest ładniejszy od tamtego drugiego koloru.

    OdpowiedzUsuń
  36. @Peach, też tak na początku myślałam, ale mam teraz na paznokciach właśnie odcień Camera i jestem nim absolutnie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  37. Też wzięłam ten krem Dermedic ;-) Opinie zbiera nawet niezłe, więc jestem ciekawa.

    Śliczne kolory lakierów wybrałaś!

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczne kolory lakierów :) osobiście nie przepadam za tym kremem Dermedic

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię Twojego bloga, a szczególnie wpisy o promocjach. Dzięki Tobie kupiłam wiele ciekawych rzeczy, m.in. ten krem nawilżający. Jeszcze go nie użyłam, ale mam nadzieję, że będę zadowolona. A przy okazji kupiłam sobie wile innych fajnych rzeczy w Super-Pharm.

    OdpowiedzUsuń
  40. @Patluk, bardzo się cieszę i dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  41. podoba mi się kolor camera, z watermelon sama niedawno nabyłam :)

    p.s. lubię posty zakupowe i pewnie nie tylko ja

    OdpowiedzUsuń
  42. @Alena, właśnie dodałam wpis o odcieniu Camera, sama zobacz jaki piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Widziałam, widziałam.
    Pozwolę sobie odgapić i kupić też ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Też mam ochotę na essie :) Ale troszeczkę drogie są :) Ten lakier 1 jest cudny :) A ja mam ochotę na odcień niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.