środa, 1 sierpnia 2012

Zapowiedź: Essence Cherry Blossom Girl LE

Zapowiedź ta pojawiła się na moim blogu już jakiś czas temu, jednak byłam zmuszona usunąć potem zdjęcia, więc teraz już całkiem legalnie dodaję ją jeszcze raz.


Pisałam już ostatnio o tym, że nowe edycje limitowane Essence zachwycają mnie coraz mniej. Muszę przyznać, że w Cherry Blossom Girl podoba mi się jednak kilka produktów. Zresztą zobaczcie sami.

01 hello glitty
01 asian sensation
01 hidden in sakura garden

01 cherry cherry girl | 02 it's peach not cherry

01 konnichiwa girls!

01 big in japan | 02 my little kimono

04 it's peach not cherry | 03 cherry cherry girl | 01 fortune cookie |  02 my little kimono

01 dreaming under a cherry tree

Hitem limitowanki będzie oczywiście rozświetlacz w tym ładnym opakowaniu. I róż. Ciekawe, jak będą wyglądać sztuczne rzęsy. I te kredki do ust też są ciekawe :)

Em

16 komentarzy

  1. róż i rozświetlacz wyglądają ciekawie - lakiery bardzo przeciętne

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tez ciekawi ten rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie moje klimaty ta limitka,jedynie róż prezentuje się ciekawie ;/

    a szkoda,bo uwielbiam Essence

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo te sztuczne rzęsyyyyy! muszę to wszystko mieć ;((

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeciętne produkty w uroczych opakowaniach- Essence wie jak zwrócić naszą uwagę ;) Może skuszę się na róż i któryś z lakierów, bo to jedyne kosmetyki które moim zdaniem ta firma ma udane (choć też nie zawsze).

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba skuszę się na wszystko prócz cieni :P

    OdpowiedzUsuń
  7. kredki do ust i cienie wezmę na pewno, to są zdecydowanie moje kolory. W przypadku lakierów do paznokci i rozświetlacza wolę poczekać na swatche :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się jasna kredka do oczu, cienie i dwa lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację, rozświetlacz wygląda genialnie, a że to Essence - na pewno taki jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. a mi wpadło w oko parę produktów

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozświetlacz jest genialny, róż mi się podoba, kredeczki i cień ;p ale jeżeli się u ans pojawi to i tak pewnie wezmę tylko rozświetlacz albo nic ;p z ready for boarding kupiłam tylko dwukolorową kredkę ;p;p

    OdpowiedzUsuń
  12. a mi sie podoba wszystko i to mi się nie podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. - puder rozświetlający
    -róż - o ile na żywo kolor mi spasuje
    -cienie- jeden kolor odpada, ale 3 mi się podobają
    -lakier 04
    -brązowa kredka
    -może i któraś z kredek będzie mi kolorystycznie pasować

    czyli podsumowaując znając moje szczęście nie dotrze do PL:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kredki do ust nie w moich kolorach. Ufff. Lakiery także nie dla mnie. Może róż...? Jeśli matowy oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy będzie w Polsce Cherry Blossom Girl i Wild Craft? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. @Paula ;*, WC podobno tak, a CBG podobno nie... Choć jak zwykle nic nie jest pewne.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.