czwartek, 2 sierpnia 2012

Od dziś produkty Essence A New League po 0,99 zł!

Co można kupić za 0,99 zł? Lakier do paznokci. A za 2,97 zł? Trzy lakiery! :) Od dziś w Rossmannie każdy produkt z edycji Essence A New League można kupić za niecałą złotówkę. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem - wreszcie jakaś prawdziwa promocja! W ten sposób drogerie pozbędą się zalegających im resztek, a my możemy za grosze kupić fajny kosmetyk.



Swoje pierwsze zakupy wraz ze swatchami produktów pokazywałam wam TU. Zdecydowałam się wtedy na dwa cienie, bronzer, gumki do włosów i lip tint. Ten ostatni kosmetyk nie przypadł mi jednak do gustu i posłałam go dalej w świat. Z pozostałych jestem bardzo zadowolona (cienie są fantastyczne!). 

02 too blue to be true | 03 oh de prep | 04 tommy's favorite green
Dziś zrobiłam sobie spacer po krakowskich Rossmannach i zdecydowałam się na zakup trzech lakierów za łączną oszałamiającą kwotę 2,97 zł :)

Jeśli macie zamiar skorzystać z promocji, polecam zajrzeć na stworzoną przeze mnie (z waszą ogromną pomocą) listę drogerii, w których pojawiła się edycja. W wielu tych miejscach niestety możecie już nic nie znaleźć, ale warto próbować.

Em

P.S. Informacja dla dziewczyn z Krakowa. Produktów nie znalazłam już w ogóle w Rossmannach na: Floriańskiej, Wiślnej, Włóczków i pod Bagatelą. Dziś późnym popołudniem na Mikołajskiej były jeszcze dwa eyelinery 02 oh de prep, dwie paczki gumek do włosów i jeden lakier 03 oh de prep, a na Sławkowskiej dwa eyelinery 02 oh de prep.

56 komentarzy

  1. U mnie już dawno resztki same, ale może zajrzę do innych Rossmannów i coś kupię, mam ten lakier zielony, jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szaleństwo:) szokoda, że ta edycja zdecydowanie nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam nic nie kupować z tej limitki, ale jak cokolwiek znajdę w takiej cenie, to grzech nie brać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj chciałabym te lakiery, ale obawiam się, że jak zwykle nic już nie dostanę :( Byłam we wtorek na Dąbrowskiego w Poznaniu i nie zauważyłam nigdzie Essence.. :( W Naturze w Plazie chyba też nie rzuciła mi się w oczy..

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja znowu taka niedoinformowana! jutro pędzę do rossmanna ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym momencie niesamowicie jest mieszkać naprzeciwko rossmanna ; DD jutro bd stała pod drogerią i czekała aż otworzą :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet za 1 zł nie kusi jakoś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Że co?? Aaaa zaraz sie popłaczę! U mnie nic już od dawna nie ma. A tak chciałam bronzer :(

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie stały w Twoim Rossmanie te produkty? Na stanowisku, w którym wystawione były Essence czy na jakimś stoliku z przecenami?

    OdpowiedzUsuń
  10. żartujesz...?? o... chyba sie przejde i rzuce okiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że nie mam u siebie rossmana ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. @Kamila, w jednym Rossmannie leżały w plastikowym pudełku przy kasie na dziale z kolorówką, a na drugim też przy tej kasie, ale na samym dole szafy z akcesoriami.

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę jutro do rossmanna iść :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jutro po południu będę w Galerii Krakowskiej, pewnie nic nie zastanę, ale nadzieja matką głupich... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. niestety nie mam za bardzo dostępu do Rossmanna, a te cienie ciekawie wyglądały

    OdpowiedzUsuń
  16. Uuu muszę zrobić przechadzkę po rossmanach!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze w najbliższym czasie do Rossmanna mi nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, ze u mnie w Rossmanie nie ma limitek essence :(

    OdpowiedzUsuń
  19. chętnie bym się skusiła, ale u mnie w rossmanie nie ma essence.

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie są dwa Rossmany więc lece czym prędzej, najlepiej jutro bo kuszą mnie przeogromnie te cienie ale nie miałam serca dawać za nie 10zł skoro ledwo u mnie teraz z kasą. a tu takie coś, łohoho...

    OdpowiedzUsuń
  21. W moim Rossie nawet wspomnienia po tej limitce nie ma... Może jutro w mieście obadam, czy coś zostało.

    OdpowiedzUsuń
  22. Może jeszcze zdążę na ten bronzer, ale wątpię :(

    OdpowiedzUsuń
  23. No i trzeba będzie zajrzeć do Rossmana:)

    OdpowiedzUsuń
  24. zajrzę do swojego jutro, a nuż coś będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oo super, pewnie też zwrócę teraz uwagę będąc w Rossmannie

    OdpowiedzUsuń
  26. zajrzę jutro ale pewnie nic nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  27. w Rossmanie, w którym byłam dzisiaj, ostały się tylko dwie paczki gumek :D taki stan jest tam od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
  28. mam bana na lakiery, ale tych aż żal nie wziąć!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam nadzieję, że do jutra coś zostanie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. I właśnie w takich momentach jak ten przeklinam jedynego Rossmanna w mojej mieścinie, że postanowił nie sprzedawać kosmetyków Essence. Przepraszam, malusieńka półka była raz, jednak w ciągu godziny został na niej jeden lakier i pudełeczko z gumkami do włosów....

    OdpowiedzUsuń
  31. no ciekawa jestem czy uda mi ise cos trafic :)

    OdpowiedzUsuń
  32. A ja biedna i tak u siebie rossmana nie mam :( a taka okazja...

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze wiedzieć! :) Jutro z rana lecę do rossmanna :) Może jeszcze coś upoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  34. i oczywiście jak ja swój odwiedze jutro to nie będzie nic, tak jak z serią różaną Wibo... ;/ a w zeszłym tyg jak byłam w Rossie to jeszcze widziałam te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  35. Jutro idę do dwóch rossmannów i zobaczymy co z tego będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. szkoda, że u mnie już po tej limitce nigdzie ani śladu nie ma

    OdpowiedzUsuń
  37. łohohoho, lece jutro do wszystkich rossmanów u mnie w mieście !!!

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie nic takiego nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny post i miła informacja jednak u mnie niestety niczego nie ma....A szkoda. Może przy następnej takiej akcji coś i dla mnei się znajdzie! :)
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Niestety nic nie znalazłam w rossmannie :(

    OdpowiedzUsuń
  41. No proszę,szkoda,że u mnie skończyły się zanim weszły po takiej cenie:-/

    OdpowiedzUsuń
  42. To jutro szykuję się mały rajd po lubelskich Rossmanach :D Szukam też resztek kolekcji różanej, również w promocji :)
    BTW, widział ktoś już Miami Roller Girl?

    OdpowiedzUsuń
  43. @LazyCat, jeszcze nie ma MRG, ale wkrótce powinna się pojawić.

    OdpowiedzUsuń
  44. ja się czaję na gumeczki, ale nie chcą ich u mnie bardziej przecenić, stanęły na 1,50€ :/

    OdpowiedzUsuń
  45. U mnie "poszły" kosmetyki w normalnej cenie :(

    OdpowiedzUsuń
  46. A u mnie wcale nie ma tej promocji ;/

    OdpowiedzUsuń
  47. @Lady_M, jesteś pewna? Sprawdzałaś produkty pod czytnikiem?

    OdpowiedzUsuń
  48. Byłam wczoraj w Naturze i pani wybauszyła oczy ze zdziwienia, bo o takich promocjach nie słyszała ;(

    OdpowiedzUsuń
  49. @tova1, nic dziwnego, skoro ta promocja jest w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  50. gdyby mi się chciało tak jak mi się nie chcę to bym poszła :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Polowałam dzisiaj. Niestety bez skutku :(
    Mogę na pewno powiedzieć, że w Poznaniu brak tej limitki w Pestce, Plazie i na osiedlu obok tych centrów, tam gdzie jest KFC :(

    OdpowiedzUsuń
  52. ja się nie fatyguję, bo u mnie już pewnie nic nie ma. :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Ceny bardzo ok :) Wreszcie faktycznie wyprzedażowe, a nie obniżki o marne 1-2 zł, co stosuje NATURA...

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja wczoraj również biegałam po krakowskich Rossmannach i niestety nigdzie nie udało mi się już tej limitki znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.