środa, 15 sierpnia 2012

Zapowiedź: Catrice Hollywood's FABULOUS 40ties LE

Zgodnie z nazwą, edycja limitowana Catrice Hollywood's FABULOUS 40ties inspirowana była ikonami tamtych czasów (Katharine Hepburn, Ingrid Bergmann, Marlena Dietrich). Pomysł ciekawy, ale trochę żałuję, że inspiracje te nie są bardziej widoczne choćby na opakowaniach produktów.  Nazwy za to wymyślili całkiem ładne :) Kolekcja dostępna będzie w Niemczech na przełomie września i października (jeśli chodzi o Polskę, oczywiście nic jeszcze nie wiadomo).

multi colour blush
C01 Gone With The Wind

eyebrow gel
C01 Neutrally Brown

eyebrow lifter

absolute eye colour quattro
C01 She's A Lady

C02 Hollywood Boulevard

ultimate nail lacquer
C01 Red Butler

C02 Holly Rose Wood

C03 Marlene's Favourite

C04 The Nude Scene

C05 Doris' Darling

high gloss lip topcoat & gloss

velvet lip colour

C01 Red Butler

C02 Holly Rose Wood

C03 Marlene's Favourite

C04 The Nude Scene


Najbardziej interesuje mnie róż (nikt by się nie spodziewał...) i żel do brwi. A was? :)

Em

60 komentarzy

  1. Podoba mi się ta limitka a najbardziej szminki i cienie bo akurat na moich oczach takie lekkie szarości i fiolety się sprawdzają. Mam nadzieję, że je gdzieś dorwę bo na razie mam pecha do limitek catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się róż i ta błyszczyko-baza, może być przydatna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tak samo, żel do brwi i jak zwykle róż:P

    OdpowiedzUsuń
  4. róż, żel do brwi, pomadki C03 i C02 i lakiery, oj póki co to bardzo udana limitka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby limitka nie zaskakuje jakoś szczególnie, ale bardzo mi się podoba ;). Róż i cienie są wg mnie najlepsze. Szminki jednak również niczego sobie :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się strasznie podobają pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie róż i może jakaś szminka zainteresi;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie ! Wszystko mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, cienie jak stworzone dla mnie... Od dawna nie kupuję już cieni w takiej formie, ale te mnie oczarowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie najciekawszy jest róż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hmmm... 3 razy przejrzałam i już jestem pewna. Nic mi się nie podoba ale to dobrze zawsze to oszczędniej (wydam na coś innego) ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się bardzo podoba kolor szminki od Marleny :) ogólnie nazwy fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kolekcja szkoda, że tak kiepsko dostępne są limitowanki i ogólnie Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  14. czyżby Eyebrow Lifter miał być odpowiednikiem High Brow z Benefitu? Jestem bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie interesuje róż, pierwsza paletka cieni i pomadka C03.

    OdpowiedzUsuń
  16. Żel mnie również interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się zakochałam w pomadce/szmince o nazwie Red Butler *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie najbardziej interesuje róż, produkty do brwi i pomadka C02 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi się podoba WSZYSTKO!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem ciekawie się prezentuję. Ciekawie, czy do nas dotrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. jej piekna ta kolekcja! podoba mi sie zarowno jedna szminka jak i pierwszy zestaw cieni i lakiery. i ciekawa jestem zelu do brwi

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolekcja bardzo w moim stylu! Zakochałam się w różu, rozświetlaczu pod brwi, żelu do brwi oraz lakierze i pomadce w odcieniu C03 :) Paletą C01 też bym nie pogardziła- zależy jeszcze, jak będą się te cienie prezentować na swatchach.

    OdpowiedzUsuń
  23. A gdzie można kupić produkty Catrice w Krakowie?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. strasznie podobają mi się lakiery do paznokci i pomadki

    OdpowiedzUsuń
  25. @Anonimowy, w Drogeriach Natura.

    OdpowiedzUsuń
  26. szkoda że nie mam dostępu do tych limitek ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna kolekcja, wszystko w chłodnej tonacji, tak, jak lubię :) Na pewno skuszę się na kilka kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety rzadko mam czas zostawić Ci komentarz, ale subskrybuję od dawna i właśnie za takie posty lubię go najbardziej - zawsze jesteś na bieżąco z nowościami Catrice i Essence :))) Pierwsza czwórka cieni jest bardzo fajna oraz pomadki. Ciekawe, czy będzie ta kolekcja w Polsce... Coolibri wciąż nie mogę odżałować.

    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  29. Róż i jedna ze szminek na pewno będą u mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Żel do brwi i lip topcoat! Cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  31. @evenstar, dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podobają mi się paletki i żel do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. szminki C03 Marlene's Favourite i C05 The Nude Scene pewnie będą moje :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Boże... październik (?) miesiącem wydawania kasy na bzdety... Znowu będę chodziła głodna :P

    OdpowiedzUsuń
  35. szminki, lakiery, cienie, no i róż wygląda świetnie..:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie kuś Kochana :)
    Róż jest śliczny cienie też i szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie się podoba cała limitka.
    A ile jest w niej szminek - bo na zdjęciach naliczyłam 4 kolory a w opisie jest że ma być 5?

    OdpowiedzUsuń
  38. pomadki się ciekawie prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  39. czekam na pomadki, róż i lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  40. @Anonimowy, pomyliłam się w podpisie - ta ostatnia ma numer 04. Dziękuję za zwrócenie uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Szminka 03 może być ciekawa :) Mam chrapke ostatnio na Cetrice ale czekam na coś bardzo, baaaaaardzo ładnego i ciekawego bo jeśli chodzi o kosmetyki to preferuje tańsze firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. A ja jestem już trochę zmęczona tym, że co miesiąc wychodzi nowa limitowanka. Zdecydowanie czuję przesyt, mimo iż sporo rzeczy mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  43. Oh! cuudowna kolekcja. Ja chytrze spoglądam na lip top coat, bo lubie tafle na ustach tylko ciekawe czy sprawdzi się w swojej roli.. poza tym pomadka 03 - mój kolor! i jaśniejsza paletka. Dziękujemy za info :)))
    - wierna widzka.

    OdpowiedzUsuń
  44. @messalexa, gdzie Ty widzisz te wychodzące co miesiąc edycje Catrice? :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo mi się podoba. Tylko to wszystko mnie steresuje :) Ostatnio jak zobaczyłam ile mam kosmetyków, to padłam z wrażenia. A używam dosłownie kilka, stąd zaczęłam się ich pozbywać. A tu kolejna limitka, która kusi...

    Chętnie przygarnęłabym róż do policzków, bo mój mi się akurat skończył, może żel do brwi (ale mam przecież już jedną odżwykę, którą wykorzystuję do dyscyplinowania brwi), eyebrow lifter też mi się podoba (choć już mam z Benefitu) i błyszczyk przeźroczysty.
    Lakiery i szminki też w pięknych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  46. Mi podoba się błyszczyko -baza i żel do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajna paletka- C01 She's A Lady. Można z niej wyczarować fajny makijaż. Już mam wizję:D

    OdpowiedzUsuń
  48. Część z tych produktów mogłabym kupić choćby ze względu na nazwy, mam ogromną słabość do "Przeminęło z wiatrem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Niezdrowego podniecenia nie czuję :p ale może skuszę się na:
    -żel do brwi
    -paletkę cieni c02
    -lakier c03

    A szminki na promo zdjęciach mają tak inne kolory, że nawet się nie przyglądam, poczekam aż będa w sklepie (o ile do nas dotrą)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękny róż, ale trzeba poczekać jaki kolor będzie miał w realu :)
    Śliczne opakowania, choć nijak mi się nie kojarzą z tematyka kolekcji.
    Super nazwy :)
    Podsumowując fajna limitka a zdecydowanie nie wszystkie są takie ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mnie jakoś limitowanki catrice nie kusza

    OdpowiedzUsuń
  52. w sumie, to nic...uff!! (no może ten brow lifter, ale nie musowo;)

    OdpowiedzUsuń
  53. kupiłam cienie, kredkę i jeden lakier i ciągle myślę, czy nie wrócić po róż.. i może jasną szminkę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.