środa, 1 sierpnia 2012

Pełna zapowiedź jesiennych nowości Essence 2012

Wreszcie się doczekaliśmy. Część jesiennych nowości została co prawda ujawniona już w zapowiedziach Colour&Go, Colour Arts i New In Town, ale teraz możemy zobaczyć już wszystko. Przepraszam za lekki bałagan, niestety zdjęcia nie chciały współpracować przy dodawaniu się.




12 holo topping, please!

13 mrs and mr glitter

06 crack me! pearly pink


09 magic red carpet

14 glowing in the dark

























04 unexpected galaxy

01 wonderlicious green

03 sweet surprise

02 kind of magic








Wszystkie zdjęcia na których nie ma mojego podpisu pochodzą z bloga  www.affectionformakeup.blogspot.com
I na koniec jeszcze filmik reklamujący nowe produkty


Muszę przyznać, że spodziewałam się czegoś więcej, ale nie jest tak źle. Będę się zastanawiała co kupić, kiedy produkty pojawią się w sklepach :)

Em

36 komentarzy

  1. Co to jest ten colour and change?

    OdpowiedzUsuń
  2. @tova1, najpierw malujesz paznokcie lakierem (step 1), a następnie specjalnym preparatem (step 2) robisz wzorki czy co tam chcesz i w tych miejscach kolor powinien się zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ciekawie się zapowiada :D Zobaczymy co wyląduje w koszyczku i powędruje do kasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O i na stałe pojawia się baza peel off :D ciekawe czy coś zmienili w formule tej z RFB :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, mnie baza peel off zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo jest więcej :) Nie napiszę słowa na zet :D Link w wątku E no i w profilu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszli w paznokcie. Zaciekawił mnie tylko ten podkład w pudrze i pilnik - banan.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zaciekawiły te lakiery Colour & Change.

    OdpowiedzUsuń
  9. niebieski topper jest śliczny :) i te nowości do paznokci zapowiadają się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  10. jako, że jestem chora na punkcie topperów to będą moję ;) I to całe colour and change chętnie wypróbuje, choć takie wynalazki rzadko mi podchodzą w zasadzie... No ale na coś trzeba wydać bezmyślnie pieniądze... :P

    OdpowiedzUsuń
  11. oooj już nie mogę się doczekać, aż coś upoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i znowu nie ma kolorowych lakierków do stempli:P cała reszta bez szału, ale na te dziwne topy zwrócę uwagę

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba zacznę wydawać kieszonkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kropeczkowe topy mogą być ciekawe (ale mogą też wyglądać jak zdarty lakier). Pilniczek zamieniają chyba na gorszą wersję. Nic mnie na kolana nie rzuciło.

    OdpowiedzUsuń
  15. super kolekcja mam ochote na pilniki, przyrzad do nakładania ozdób na pazurki, puder w kamieniu, podkłąd i cienie;)
    jest trochę tego nie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. LL-ka i glitterowy top wyglądają fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie się te lakiery colour and change zapowiadają. Wiesz może czy dostępny jest jeszcze matowy top coat? Bo będąc ostatnio w SP pani z obsługi powiedziała że go nie ma i zastanawiam się czy oni u siebie go nie mają czy został wycofany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Może na łopatki nic nie powala, ale jest kilka rzeczy, na które wyjątkowo się cieszę - cienie w kremie czy akcesoria paznokciowe, bo ostaatnio mam na tym punkcie bzika :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wooow <3 13 mrs and mr glitter i 14 glowing in the dark!! Koniecznie muszę je mieć <3
    Świetna ta nowa kolekcja!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. @MattersAtAll, matowy top coat został wycofany rok temu, teraz z kolei wycofywany jest top soft touch, który daje podobny efekt. Jeśli się pospieszysz, powinnaś jeszcze gdzieś go znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. z pewnością przyjrzę się bliżej czerwonemu lakierowi magnetycznemu, błyszczykom i pomadkom :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej
    Nie będzie to komentarz na temat, ale nie mam jak inaczej wysłać wiadomości. Chciałam powiedzieć, że od dziś w Biedronce są dostępne produkty firmy bell w okazyjnych cenach. Tutaj gazetka: http://gazetka.biedronka.pl/g73,moje_piekno.html
    Mam nadzieję, że przyda ci się informacja :)
    Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomadka jedna mnie zaciekawiła. Reszta nie.

    OdpowiedzUsuń
  24. @Ala, dziękuję za informację :) Widziałam już tę gazetkę, niestety nie wiem czy w najbliższym czasie będę w Biedronce, a chętnie przyjrzałabym się lakierom Bell.

    OdpowiedzUsuń
  25. Na pewno skuszę się na podwójny aplikator, a resztę się zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te colour and change mi się podobają, ale obawiam się, że będzie to lipa typu Wibo Chameleon, czyli, że bez specjalnego toppera nie uzyskamy żadnego efektu i tym sposobem będzie trzeba wydać więcej kasy na dwa produkty :/
    Mogli by w końcu wprowadzić na polski rynek lakiery zmieniające kolor pod wpływem ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  27. Podkład w pudrze wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. @Gabiq, też już od jakiegoś czasu czekam na lakiery zmieniające kolor pod wpływem ciepła. Mam nadzieję, że w końcu jakaś firma je wprowadzi.

    OdpowiedzUsuń
  29. O ja... Ciekawe ile z tego będzie dostępne u mnie. Pewnie jak zwykle nic :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ale tego bedzie! fajnie ze duzo do paznokci bo bardzo lubie ich produkty. bedzie w czym wybierac. fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Tylko toppery mnie zainteresowały:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. może skuszę się na poczwórne cienie 'see my eyes' i kremowy cien 'jim-me blue'

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.