sobota, 4 sierpnia 2012

Swatches: Essence Colour & Go 70 nude it!, 81 no doubt (wycofywane produkty)

Essence czyści swoje szafy na jesień - to już wiemy. Tak się składa, że większość wycofywanych produktów z którymi miałam styczność ma już osobne wpisy na moim blogu:

Jedyne produkty, które wkrótce znikną z półek, a których nie pokazywałam jeszcze na blogu, to dwa lakiery Colour & Go. Jak wiadomo, cała ta seria przejdzie gruntowną przemianę. Wśród kolorów, które nie pokażą się w nowych buteleczkach znalazły się 70 nude it! i 81 no doubt.

70 nude it! | 81 no doubt


70 nude it!

Beżowy (tudzież nude), bardzo trudny do uchwycenia na zdjęciach - jedynie te w pełnym słońcu nadają się do pokazania. W rzeczywistości odcień ten nie zawiera zielonkawych tonów.

81 no doubt

Bardzo ładna szarość, idealna na jesień.

Lakiery są stosunkowo trudne w obsłudze - niestety potrafią zostawić smugi (pomaga nałożony później top coat), czasem bąbelkują. Tego typu kolory trzeba nakładać bardzo uważnie, bo niestety widać każde niedociągnięcie (patrz zdjęcia powyżej ;) ). Muszę przyznać, że ostatnio w ogóle ich nie używam - zdecydowanie wolę mocne kolory i pastele. Kiedy jednak zacznie się ochładzać, pewnie znów powrócę do moich ulubionych jesiennych odcieni

Jeśli lubicie takie neutralne kolory na paznokciach, warto im się przyjrzeć kiedy będą w promocji za 3,99 zł. Nie jest to jednak nic, na co koniecznie trzeba polować, bo podobne odcienie można znaleźć w ofercie innych marek.

Em

21 komentarzy

  1. Ten drugi kolor bardzo mi się podoba.
    Niestety, ten pierwszy już wcale.

    Dawno nie kupiłam sobie kosmetyku z Essence.
    Chyba będę musiała się na dłużej zatrzymać przy jej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  2. 70 nude it! - kupiłam go ostatnio za 3,99zł w Naturze, jeszcze nim nie malowałam paznokci, ale już żałuję, że go wycofują...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiesz może kiedy będą wyprzedaże ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy kolorek zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Anonimowy, w Naturze podobno produkty już są lekko przecenione. W niesieciowych wyprzedaże po 3,99 zł mają się zacząć w pierwszej połowie sierpnia, więc trzeba co jakiś czas zerkać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten drugi i jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że będzie taka wyprzedaż..

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie kolory, ale na razie mam ich wystarczająco :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Nude it! zawsze wracam do niego, gdy nie mogę się zdecydować na żaden inny kolor! Nie mam żadnych problemów z jego nałożeniem, nie bąbelkuje się i trzyma mi się co najmniej 5 dni. :)
    Czekam na tę zawrotną promocję. ;) Masz jakieś przecieki kiedy może się zacząć?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi one strasznie odpryskują

    OdpowiedzUsuń
  11. @ann, pierwsza połowa sierpnia, więc już wkrótce ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. llllllllllllllllubie to!:D bardzo fajne kolory:) widze, ze maja dobre krycie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne kolorki, idealne na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie kolory ale niestety lakiery Essence na moich paznokciach trzymają się pół dnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie troszkę zbyt mdłe te kolory :(

    OdpowiedzUsuń
  16. 81 no doubt- mam ten kolor od jakiegoś czasu. Kolor mi się podobał, pierwsze malowanie było ok, nawet kolor dość trwały. Natomiast już następnym razem pomalowanie nim paznokci- to był jakiś koszmar. Lakier się ciągnął, robił smugi, doprowadzenie paznokci do ideału, było właściwie niemożliwe. Był to jeden z moich pierwszych kolorów z essence i byłam przerażona. Na szczęscie inne lepiej się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakbys nie podpisała lakieru pomyślałabym, że to któryś Essie:)
    Bardzo ładny, niebanalny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie moje kolory zdecydowanie, za to uwielbiam cotton candy

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.