piątek, 31 sierpnia 2012

Zapachy essence like a... już niedługo w Polsce :)

Pamiętacie, jak kilka miesięcy temu pokazywałam wam zapowiedź pierwszej linii zapachów essence? Byłam ich wtedy ogromnie ciekawa, jednak spodziewałam się, że mogą nie dotrzeć do Polski. Mam dla was jednak dobrą informację - drogerie Super-Pharm, które wprowadzają ostatnio coraz więcej szaf essence, zdecydowały się poszerzyć ofertę właśnie o zapachy z linii like a...



Wszystkie zapachy w linii będą dostępne w pojemnościach 50 ml (29,99 zł) i 10 ml (13,99 zł) wraz z testerami. Seria powinna pokazać się w sklepach już wkrótce, ponieważ od 20 września do 3 października objęta zostanie promocją -20%.

W internecie, zwłaszcza na zagranicznych blogach, pojawiło się już całkiem dużo opinii na temat poszczególnych zapachów. Do tej pory nie przyglądałam im się zbyt uważnie, myśląc, że i tak nie będę miała okazji znaleźć ich w sklepie. Cieszę się, że będzie można skorzystać z testerów i wypróbować zapachy na własnej skórze. Bardzo podobają mi się opakowania 50 ml i chyba właśnie na nie się zdecyduję, bo mniejsza pojemność nie wypada korzystnie cenowo.

Macie już jakiś rodzaj like a... na oku? :) Jeśli chodzi o nazwy, najładniejsza według mnie to like a walk in the summer rain.

Em

45 komentarzy

  1. jestem ich bardzo ciekawa. mam nadzieję, że zapachy będą ładne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna wiadomość, bardzo chciałam je poznać i myślałam, że to już stracona sprawa. A tu proszę jaka miła niespodzianka i ceny do przyjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo! Fantastycznie, na pewno się im przyjrzę ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno kupię ,jakiś z tych mniejszych raczej

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na nazwy, ciekawa jestem, czy faktycznie ich zapachy będą je przywodziły na myśl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że pojawią się w Polsce:) U mnie możesz przeczytać moje wrażenia 'nosowe' odnośnie każdego z zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  7. @Cosmetics Freak, super, zaraz zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie ciekawi jak będzie z trwałością. Jeśli jakiś z zapachów spodoba mi się to może skuszę się na mniejszą pojemność w celach rozpoznawczych ;) Spodziewam się jednak, że cudów nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. a to jest promocja gazetkowa? W Łodzi w SP nie ma szafy essence, a tak to by była szansa że zapachy i tak się pojawią

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, że nie ma Superpharmu w mojej okolicy...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super ;) I w dodatku w trakcie trwania promocji mam urodziny, idealny pretekst do zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, na pewno się skuszę na jakiegoś malucha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie wiedziałam nawet że Essence ma linię zapachów :) Jednak najbliższy SP mam w Katowicach ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa jestem jak z ich trwałością...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe, mam co prawda dużo zapachów, ale może skuszę się na mniejszą wersję w promocji. Mam nadzieję, że mój SP niedługo wprowadzi drugą szafę Essence, bo tylko tego brakuje mi do szczęścia...

    OdpowiedzUsuń
  16. w moim superpharm w ogóle nie ma essence :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak mnie wkurza, że w moich dwóch Superpharmach nie ma szafy Essence!

    OdpowiedzUsuń
  18. Superpharm nas rozpieszcza. Będę musiała się wybrać do drogerii i powąchać. ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajnie :) Na pewno powącham testery i może na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawe jak pachną, New love wygląda prawie identyczne jak zapach z Avonu- Wish of love, który został wycofany, a uwielbiałam go.
    Szkoda, że tylko w SP ;(

    OdpowiedzUsuń
  21. są śliczne :) mam nadzieję, że zapachy są równie przyciągające jak buteleczki. Bardzo chętnie się z nimi bliżej zapoznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. też jestem ciekawa tych zapachów, pewnie nie będą super trwałe, ale za taką cenę chętnie sprawiłabym sobie jakieś miłe psikadełko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wow! ciekawi mnie like a NY :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Biorąc pod uwagę, że Vampire's Love jest super trwały, jestem dobrej myśli. I czaje się na Candyshop :3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa jestem tych zapachów i myślę, że będę po nie sięgać w celu "dziennym-codziennym".
    Zastanawiam się tylko jak będą wyglądać ceny.

    OdpowiedzUsuń
  26. @SexiChic, przeczytaj uważnie wpis, to będziesz wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie w mieście nie ma Super-Pharm :( Lubię bardzo słodkie owocowo kwiatowe zapachy 'like a day in a candy shop' byłby chyba w moim guście :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam okazję testować te perfumy podczas wakacji... niestety kolejny raz się rozczarowałam. Moim zdaniem zapachy są ciężkie, bardzo sztuczne i nietrwałe. Po prostu nieprzyjemne, zalatują takimi tanimi, bazarowymi dezodorantami :(

    OdpowiedzUsuń
  29. like a new love byłby w moim guście. owocowo-kwiatowy, mmm ♥ uwielbiam perfumy z nutą waniliową <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Również miałam okazję powąchać je i testować na wakacjach, jedyny zapach na który była bym skłonna się skusić to właśnie like a walk in the summer rain. Reszta nie ma dla mnie racji bytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawe te perfumy, chyba sie skuszę, ale jeszcze nie wiem na jaką :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ostatnio podczas pobytu w niemieckim Rossmannie miałam okazję powąchać wszystkich ;)

    miałam dosłownie minutkę na wybranie zapachu, najbardziej liczyłam na Candy Shop - jednak tu się zawiodłam, zapachu w ogóle nie czuć!

    New York moim zdaniem pachnie pomarańczami

    a Girls Night Out mogę porównać do.. La Rive - Love Dance (baaaardzo słodki zapach)

    ogólnie zdecydowałam się na Like a new love, wydał mi się najbardziej kobiecy i najciekawszy ze wszystkich

    po powrocie do domu i przejrzeniu opinii ten był też chyba najczęściej kupowany przez innych
    ;)

    jeśli chodzi o cenę, to za moje 10 ml zapłaciłam bodajże 2,99 Euro

    OdpowiedzUsuń
  33. O bardzo dobrze, że wprowadzą takie maluszki po 10ml.50tki są ładne ale ja się skusze raczej na 10tki.Bardzo liczę na Candy Shop:)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna wiadomość;] na pewno sprawie sobie jeden flakonik;]

    OdpowiedzUsuń
  35. Zapowiada się bardzo ciekawie:) Nie zostało nam nic innego jak cierpliwie czekać:)

    OdpowiedzUsuń
  36. eee nie, ja sie na nie nie pisze :) nie wiem jak one pachna ale jestem wierna milosniczka c-truth i nie zamierzam ich zdradzac :P

    OdpowiedzUsuń
  37. o czym ja w ogole mowie, przeciez u mnie nie ma nawet SP :D:D

    OdpowiedzUsuń
  38. W sierpniu kupiłam Like a first day in spring ( chyba w dm) i jest po prostu cudowny! Chociaż zapach nie utrzymuje się na długo i tak planuję kupić następną buteleczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam essence like a new...love :) kupione w Szwajcarii. Są cudowne. Faceci pytają czym tak ładnie pachnę :)
    Extra :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Mmm like a... new love :) tylko one :) żadne inne...

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.