sobota, 1 września 2012

(zapowiedź) essence class of 2013 LE

Z czym kojarzy się jesień? Oczywiście z powrotem do szkoły! Tak też pomyślał ktoś w firmie essence i postanowił zaprojektować edycję limitowaną inspirowaną właśnie tym wydarzeniem. W Niemczech kolekcja pojawi się już w październiku i co tu dużo mówić, mam nadzieję, że do nas też kiedyś dotrze.

blush
01 alpha better gamma

eyeshadow pen
01 want to be my freshman?
02 school's out forever
03 blues of being cool

translucent powder
01 sheerleader

lipt tint
01 alpha better gamma
02 ready for rush week?

nail polish
01 blues of being cool
02 school's out forever
03 ready for rush week?
04 alpha better gamma

top coat
01 college hero

hair ties
01 campus fellows

cosmetic bag
01 old-school bag

Bardzo podoba mi się ta edycja. Z pewnością zwrócę uwagę na róż, wszystkie kredki, jaśniejszy lip tint, gumki z kokardkami... i może na kilka innych rzeczy :)

Em

57 komentarzy

  1. gumki :D
    i jumbo kredki jeaaaa :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe czy w ogóle ta linia pojawi się u nas...

    OdpowiedzUsuń
  3. róż ładnie się prezentuje i jaśniejsze lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nooo nawet fajnie się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten róż! Te lip tinty i TE LAKIERY! Mi się bardzo podobują! Nawet kredki mi się podobują! Oby dotarła!

    OdpowiedzUsuń
  6. kredki, puder i jaśniejszy lip tint :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, czy kredki dadza rade. No i tinty - rozumiem, ze to nie sa blyszczyki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupilabym kredki, szary lakier i ta kosmetyczka też fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten puderek sie do mnie usmiecha... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najciekawszy (dla mnie) jest lakier nawierzchni, kredki do oczu i gumki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! :) róż, tinty, gumki:) a i na puder pewnie się skuszę:>

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! chyba 1. limitka która mi sie podoba :D róż i kredki - mniam!

    OdpowiedzUsuń
  13. róż jest tak zerżnięty z cienia MACa z LE Tartan Tale, że aż piszczy ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko wydaje się ciekawe, więc obyśmy mogły zobaczyć ją w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo, że nie używam kredek, to te wyjatkowo mi się podobaja! No i te gumeczki z kokardkami - słodkie sa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo, bardzo ciekawa edycja! Z całą pewnością zainteresuje się bliżej produktami wchodzącymi w jej skład, kiedy tylko będzie dostępna w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się podobaja lip tinty i kosmetyczka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe czy do nas dotrze, bo jest naprawdę bardzo fajna!
    Na pewno obkupię się w kredki do oczu (oprócz niebieskiej chyba, ale kto wie... :>), jaśniejszy lip tint i pewnie kosmetyczkę, bo wygląda bardzo fajnie :>

    OdpowiedzUsuń
  19. a mi chyba tylko gumki wpadły w oko;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka śliczna kolekcja! Pierwsza, która mi się podoba od dłuższego czasu. Na pewno się przyjrzę różowi, kredkom 01 i 02 oraz pudrowi. Na tinty też rzucę okiem;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Róż już kusi. Jeśli tylko zobaczę to kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo jakie fajne gumki do włosów :)
    ogólnie ciekawa limitka

    OdpowiedzUsuń
  23. dużo rzeczy,mi się podoba

    ciekawa limitka

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza od dawna, z której mam ochotę coś kupić.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak nigdy prawie cala kolekcja mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gumki z kokardkami są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest świetna! Zgarnęłabym prawie wszystko... ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodobał mi się kolor want to be my freshman? :) mam nadzieję, że dotrze do nas...

    OdpowiedzUsuń
  29. @Llorandare, zakładam, że nie, skoro mają taką nazwę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. @m.m. /smoky evening eyes/, rzeczywiście wzór jest bardzo podobny.

    OdpowiedzUsuń
  31. róż, puder, ciemniejszy lip tint, bordowy lakier i może kosmetyczka :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dużo, bardzo fajnych rzeczy :) Mój portfel już się boi ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uuu... Ciekawie się zapowiada :D Oby i do Polski dotarła limitowanka ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. No no trzeba przyznać, że i mnie zaciekawiła ta kolekcja mimo, że szkołę mam już za sobą to ma coś w sobie już jesiennego bardziej stonowanego, tylko oby nie dotarła do nas kolejnego lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gumki do włosów są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Podoba mi się, ale nie wiem czy coś kupię - muszę wziąć się za zużywanie kolorówkowych zapasów, żeby móc sobie na to pozwolić ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kosmetyczka mi się chyba najbardziej podoba :P I gumki do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  38. z tej kolekcji jedynie nie zainteresowały mnie lakiery i kosmetyczka, tak to wszystko wygląda ciekawie i fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Super kolekcja i mam nadzieję że do nas dotrze :)
    Róż, dwa lakiery, gumki. Super!

    OdpowiedzUsuń
  40. Róż wygląda ślicznie, a te gumeczki są przesłodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Róż super, na pewno kupię jeszcze gumki, dwa pierwsze lakiery i może puder transparentny?:) zapowiada się fajnie, jedna z niewielu limitek, z której mogłabym przygarnąć na upartego wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie też bardzo się podoba ta edycja :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zainteresowały mnie jedynie kredko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Podoba mi się róż i lakier school's out forever. :) Torebka-kosmetyczka też, ale znając życie nie dorwę jej ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo fajna kolekcja i pewnie się na coś skuszę, chociaż do szkoły już nie wracam ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna limitka, taka słodka i dziewczęca, podoba mi się chyba cała, fajnie by było jakby do PL trafiła. Może Rossmann się wykaże w tej kwestii bo na Naturę pewnie nie ma co liczyć.
    Ula. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dla mnie taka sobie, ale kosmetyczka mi akurat wpadła w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo fajna limitka ! oby pojawiła się w Ross :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Tylko gumki do włosów wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Na facebooku Drogerii Natura w odpowiedzi na zapytanie kogoś napisali, że nie będzie LE class of 2013 dostępne u nich. Można liczyć jedynie na Rossmann...

    OdpowiedzUsuń
  51. Na pewno skuszę się na kredki i gumki z kokardkami. Przyjrzę się jeszcze różowi. Tylko ciekawe czy u nas zawita :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Szkołę skończyłam wiele lat temu, ale podoba mi się design różu z pierwszego zdjęcia. Świetny!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.