wtorek, 25 września 2012

(nowość) Jesienno-zimowe zapachy świec Air Wick i Brise 2012

Kto z nas nie lubi jesienno-zimowych wieczorów, kiedy wreszcie można bez wyrzutów sumienia usiąść z książką i gorącą herbatą pod kocem? Najlepiej, jeśli gdzieś w pobliżu zapalona jest też świeca otulająca nas swoim zapachem. Mimo że nie przepadam za chłodnymi porami roku, uwielbiam te momenty. 

Bardzo lubię kupować też nowe świece zapachowe, które często palę nawet latem, dlatego już od jakiegoś czasu sprawdzałam w sklepach, czy nie pojawiły się jesienno-zimowe nowości popularnych marek. I wreszcie się doczekałam! Zapachy idealne na chłodne wieczory przygotowały dla nas firmy Air Wick i Brise.

purpurowa figa z soczystą jeżyną & złociste ogrody jesieni
ciepły dotyk kaszmiru

słodka korzenna pomarańcza

Nie zdziwię was chyba, jeśli powiem, że pachną fantastycznie i mam ochotę na wszystkie? Poczekam tylko na jakąś promocję :)

Em

33 komentarze

  1. Ja również czekam na promocję glade - mają super nowe zapachy:)
    uwielbiam wieczory ze świeczkami

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo na pewno na coś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świeczki Air Wick! Pachną takim ciepłem domowym. Z pewnością niedługo zaopatrzę się w jakieś nowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciepły dotyk kaszmiru i korzenna pomarańcza brzmią super, muszę je mieć :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę się za nimi rozejrzeć:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najpierw muszę wykończyć świece, które mam. Jak je skończę to pewnie akurat będzie promocja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem tymi świeczkami rozczarowana. Pachną cudnie ale jak nie są zapalone. Niestety jak się je zapali to 2 min. jest zapach ładny ale potem - wcale tego nie czuje. Kompletnie zapach nie rozchodzi się po pokoju. Wypróbowałam 3 szt. i więcej sobie podaruje. Poza tym źle się wypalają. Już zdecydowanie wolę te z Biedronki. No i nie pobijają Yankee Candle. Droższe o wiele ale o wydajne niesamowicie. Te dla mnie mocno oszukane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam świece, nadają świetny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię te świeczki :) Poczekam na promocję i na pewno kupię! Dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam reklamę Air Wicków w TV i nie wiedziałam czy są już w Rossmannie ;) Jestem ciekawa jak pachną, ale ta zeszłoroczna czekolada z kardamonem była idealna na jesienny wieczór :) Jeszcze seria Ribbons jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba się na jakąś skuszę:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciepły dotyk kaszmiru- to brzmi cudownie! Taki otulający zapach przydałby mi się na jesienne wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy takich świec, ale purpurowa figa z soczystą jeżyną kusi, podobnie jak korzenna pomarańcza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam świece zwłaszcza jesienno - zimowymi wieczorami :)) Może się skuszę na którąś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe zapachy :) Na pewno na jakiś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja mama uwielbia te świeczki Air WIck Multi Colour więc te z jesiennej edycji na pewno przypadną jej do gustu, fajnie że o tym napisałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To lubię w jesieni - te długie wieczory wypełnione blaskiem świec i do tego łyczek dobrego grzanego wina ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam klimat który tworzą świece :) Mnie osobiście uspokaja :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wszelakie pachnidła do domu...a teraz jesienią wprawiają mnie one w fantastyczny magiczny nastrój ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. one naprawdę ładnie pachną, ale mi się nierównomiernie spalają w porównaniu do świec YC

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam świeczki z Brise, ale tych zapachów nie znam jeszcze. Trzeba będzie sprawdzić =)

    OdpowiedzUsuń
  23. te czarne widzialam w reklamie, mnie cena przeraza :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak będą jakieś promocje to daj znać, bo te Airwikowe sama bym chętnie wypróbowała (głównie za sprawą wygląda :] )

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę,że odwiedziłaś moje miejsce pracy:p
    Świce są śliczne i pachną obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. nieziemsko pachną... ostatnio prawie kupiłam tą z górnego zdjęcia ale przemówił przeze mnie rozsądek i cena mnie odstraszyła

    OdpowiedzUsuń
  27. o tak ja też poproszę jakąś promocję, w piątek wchodzi nowa gazetka, może coś będzie

    OdpowiedzUsuń
  28. 20 zł za świeczuszkę to dużo, poczekam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też zauważyłam te nowe zapachy w sklepie :) Ale nie wszystkie przypadły mi do gustu. Najbardziej spodobała mi się korzenna pomarańcza :) I też czekam na promocje na nie :P

    OdpowiedzUsuń
  30. @ziuzia21, w którym Rossmannie pracujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. powącham i coś wybiorę, mam nadzieję, że z tej okazji nie wycofali mojej innej ulubionej świecy (nazwa mi niestety wyparowała z głowy)

    OdpowiedzUsuń
  32. tez bym sprobowala. ja na razie kupuje za niewielkie pieniadze woski od kringle candle i ...pale kilka razy, podejrzewam,ze starcza na wiecej niz taka swieczka. a pachna cudnie.

    pozdrawiam Cię

    Kkk

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.