sobota, 15 września 2012

(zapowiedź) Catrice Big City Life II LE

W zeszłym roku Catrice wypuściło edycję limitowaną inspirowaną czterema miastami: Berlinem, Sydney, Nowym Jorkiem i Londynem. W tym roku powraca dla odmiany z Paryżem, San Francisco i Szanghajem. Zobaczcie sami.











Co myślicie o tych nowych wersjach? Ostatnim razem po przyjrzeniu się bliżej testerom paletek, zrezygnowałam z ich zakupu. Teraz jednak Paryż bardzo kusi... (podobno jednak edycja ma pojawić się tylko w Hiszpanii, Tunezji, Tajlandii i na Węgrzech... no cóż, zobaczymy).

Em

40 komentarzy

  1. Szanghaj bardzo bym chciała mieć. Na poprzednie edycje się nie załapałam:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne! Chyba nie mogłabym się zdecydować, gdyby dotarły do nas wszystkie... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Paryż i Szanghai obczaję bo są w bardzo ciekawych kolorach :) mam nadzieję że będę miała okazje je dorwać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szanghaj i Paryż omg cuuuudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przemawiają do mnie jakoś te kolekcje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a mnie się podoba san francisco :

    OdpowiedzUsuń
  7. Paryż i Szanghaj wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie wszystkie śliczne, a nie maluje się cieniami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paryż rzeczywiście jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te paletki i zdecydowanie mogłabym się na nie skusić o ile nie okażą się wałśnie takie jak e poprzednie...

    OdpowiedzUsuń
  11. cienie z Szanghaju + róże z Paryża i mamy paletkę idealną :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie Paryż wygląda fajnie, Szanghaj też :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przy ostatniej kolekcji się nie skusiłam, ale teraz strasznie podoba mi się Paryż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie lakiery są cudne,chociaż raczej ten żółty to nie mój kolor ten ostatni

    ten paryski różowy pastelowy i niebieski San Francisco ,myślę,że będą moje

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda paleta wygląda ciekawie.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystkie palety są genialne. < 3

    OdpowiedzUsuń
  17. musi dotrzeć do Polski!!! wzięłabym trzecią paletkę;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolorystycznie Szanghaj, ale miłość do San Francisco... ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba Szanghaj najbardziej mi się podoba. Szkoda, że pewnie nie będzie ich w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezbyt choć ładne opakowania cieni :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne szczególnie podoba mi się Paryż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Paryż i Szanghaj są świetne :) przydałaby mi się taka niewielka paletka na jakieś wyjazdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szanghaj bym przytuliła:) Chociaż mam wrażenie że kolory są podobne do tych, jakie mieszczą się w palecie Berlin i Londyn (obie paletki posiadam, bo zauroczyło mnie... kartonowe pudełeczko-kasetka).

    OdpowiedzUsuń
  24. Przydałby mi się Szanghaj :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wzięłabym tylko lakiery San Francisco i Paryż. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szanghaj bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio coś jestem mało przekonana do cienii catrice, mam kilka, kiedyś mi pasowały, obecnie uważam je za średnie jakościowo niestety.

    Z kolorów podoba mi się lakier i cienie paryż (ale cienie z 2 pozostałych też nie są złe)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna kolekcja! Pierwsza paletka najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kusząą ! Ale mnie Londyn tak skusił a teraz leży prawie że nieużywany :D Pierwszą i ostatnią bym przygarneła <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Paryż i Szanghaj - moje barwy :) Z chęcią bym kupiła. Może jednak i u nas będzie dostępna ta kolekcja? Łudzę się :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.