piątek, 7 września 2012

Promocja: -25% na wszystkie lakiery w Super-Pharm (essence, essie i wiele innych)

Bardzo ciekawa promocja pojawiła się w ostatniej gazetce Super-Pharm. Do 19 września wszystkie lakiery do paznokci można kupić w tej drogerii 25% taniej.


Marek objętych promocją jest wiele, ale ja pewnie szczególną uwagę zwróciłabym na essie (jestem bardzo zadowolona z odcieni Camera i Watermelon, które posiadam) i oczywiście essence (w wielu miejscach pojawiła się już nowa wersja serii colour&go).

Na szczęście do SP mi zupełnie nie po drodze, więc pewnie sama na nic się nie skuszę. Może i dobrze, moja kolekcja lakierów i tak jest już wystarczająco duża :) Mam jednak nadzieję, że informacja o promocji wam się przyda.

Em

P.S. Zauważyliście jakieś problemy z wtyczką obserwatorów na moim blogu, czy wszystko jest u was ok?

16 komentarzy

  1. no niestety ja nigdzie w pobliżu nie mam superpharm ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. SP mam w mieście oddalonym o jakieś 30 km, pojadę i zobaczę. te essence'owe mnie kuszą, bo mój ostatni jest totalnym ulubieńcem i nie wiem co zrobię jak mi się skończy (jest z le) :( więc może znajdę podobny...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię takich promocji, bo na ogół wysokość rabatu jest znikoma, a kupię mnóstwo czegoś, czego nie potrzebuję :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Też skusiła mnie ta promocja. Chciałam kupić kilka lakierów Essie :/ Niestety w moim SuperPharm 3/4 lakier ów była totalnie rozwarstwiona! W fioletach przy wieczku pływał jakiś bordowy olej, w szarościach jakieś czarne grudki. Wyszłam tylko z jednym koralowym z letniej edycji. Panie z obsługi nie były w stanie wyjaśnić tego dziwnego "zjawiska". Obkupiłam się za to w zwierzątka do kąpieli :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim przypadku muszę teraz omijać SP szerokim łukiem, bo zrobiłam sobie szlaban na kupowanie lakierów :).

    OdpowiedzUsuń
  6. @tonia, w cenie regularnej kosztują 34,99 zł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba się skuszę na lakier z Essie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie wczoraj miałam pisać, że coś tylko jedna lista blogrolla się pojawia, ale nie chciałam znowu wyjść na tę, która się tego czepia :D
    Ale skoro pytasz :D ta lista z blogiem urban się nie pojawia i "muszę" z głowy wypisywać adresy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. od 2 miesięcy w końcu coś mnie skusiło z gazetki superpharm :) miałam upatrzone dwa kolory lakierów essie, czekałam tylko na jakąś promocję. 26 zł to nie mało za lakier ( w tk-maxxie udało mi się w czerwcu kupić 3 lakiery essie za 49 zł) ale zakupiłam : tart dore oraz watermelonL=:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się na Essie.I pachnące Revlony są tez super.Były ostatnio w promocji po 9,99zł.Wzięłam Apple-tini fizz na spróbowanie i okazał się świetny.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie nigdzie nie ma tego sklepu :) Ale muszę odwiedzić Naturę żeby zaopatrzyć się w lakiery z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @Sabina, zrobiłam porządki w obserwowanych blogach i mieszczą się one teraz na jednej liście (trzeba kliknąć "pokaż wszystko"). Urban po prostu ostatnio mało pisze.

    OdpowiedzUsuń
  13. @Hispaniola, mam nadzieję, że polubisz Watermelon tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj coś czuję, że skorzystam z tej promocji :) Mam nadzieję, że będzie coś sensownego z Essie, bo jeszcze nie mam z tej firmy żadnego lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  15. może się w końcu skuszę na essie.. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.