poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Wyjątkowe promocje w Super-Pharm 21-22 sierpnia

Kiedy dostałam sms od Super-Pharm z informacją o nowych "super promocjach", nawet nie chciało mi się szukać dokładniejszych informacji na ten temat w internecie. Potem jednak przypadkowo trafiłam na szczegółową ulotkę i muszę przyznać, że niektóre oferty są naprawdę ciekawe. Pełen spis promocji znajdziecie TU, a ja pokażę wam te według mnie najciekawsze. 










Nie wiem jeszcze, czy uda mi się odwiedzić Super-Pharm w ciągu dwóch najbliższych dni, ale jeśli tak, to zgarnę z półki wodę termalną Avene, płyn micelarny Dermedic i płatki kosmetyczne Cleanic. Pamiętajcie, żeby zabrać ze sobą kartę LifeStyle, bo promocyjne ceny obowiązują tylko przy jej okazaniu.

Em

P.S. Juli uświadomiła mi, że przy zakładaniu nowej karty można wpisać numer osoby polecającej i wtedy dostaje ona dodatkowe punkty. Jeśli więc nie macie nikogo znajomego z kartą, mój numer to 2000000864068. Może wreszcie uda mi się uzbierać na coś sensownego :)

33 komentarze

  1. Ja mam problem z tą kartą LifeStyle. Kiedyś się zarejestrowałam ale brakło mi tuszu do wydrukowania formularza a teraz nie mogę tego formularza otworzyć. Wiesz może czy można z tym coś zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  2. @Lily, najlepiej będzie jak pójdziesz do SP i zapytasz. Nie jestem pewna, ale chyba oni mogą zarejestrować Twoją kartę bez wypełnionego formularza.

    OdpowiedzUsuń
  3. SP nie mam zbyt blisko ale chyba podjadę, bo te promocje tak kuszą. Napisałam do obsługi wiadomość może coś odpowiedzą (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Lily, ja pracuje w SP i jeżeli udalo Ci się wypełnić formularz to nie jest Ci on potrzebny w formie papierowej do założenia karty. Twoje dane są już w systemie. Wystarczy przejść się do sklepu I karta zostanie Ci wydana :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście, promocje świetne, szkoda, że u mnie nie ma Super Pharm :(

    OdpowiedzUsuń
  6. O super! Udało mi się wypełnić, tylko w trakcie drukowania tuszu brakło :) Zalogować się normalnie na stronie mogę. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Em, właśnie wypełniam formularz rejestracyjny i jest pole na numer karty osoby polecającej. Jak chcesz podaj numer swojej karty, ja go wpisze i zgarniesz 50 pkt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. woda termalna i płyn micelarny kuszą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja za to miałam na odwrót :) po dostaniu smsa z nadzieją spojrzałam na stronę i... nic mnie nie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne promocje. Trzeba sie wybrac do SP.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi niestety (albo stety ;))nic nie wpadło w oko

    OdpowiedzUsuń
  12. o kurcze faktycznie fajne okazje ! Tylko ja nie mam u siebie tej Super-Pharm

    OdpowiedzUsuń
  13. to super, że woda termalna znów w takiej dobrej cenie, bo ostatnią taką promocję przegapiłam jakoś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę kilka rzeczy dla siebie, więc napad na SP gwarantowany :D

    OdpowiedzUsuń
  15. woda Avene w super cenie :) Jeszcze nigdzie nie widziałam jej tańszej :) ale zauważyłam, że przecenione kosmetyki w SP to nie te same, które są zwykle w regularnych cenach. To są specjalne partie. Nie wiem czy z wadami, ale na pewno coś je różni. Tak samo jest z lekami bez recepty (tutaj chodzi o opakowanie, nie o samą jakość leku) i suplementami.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, woda termalna musi być moja ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. @powiew inspiracji, ja nic takiego nie zauważyłam, a dość często kupuję w SP produkty w "super promocjach".

    OdpowiedzUsuń
  18. krem Dermedic z pewnością się opłaca, tyle, że mam 2 kremy w zapasie, więc nie będę kupowała następnego. A płatki Cleanic kupiłam 2 dni temu w SP były w ogólnej promocji chyba po 2,99, więc ta oferta jest taka sobie.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja zdecydowanie skuszę się na lakiery - mimo, że pracuję w SP i mam je pod nosem na co dzień (:

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda, że nie będę tam w tych dniach - kupiłabym sobie micela i wodę termalną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A moim zdaniem nie ma nic ciekawego.. Spodziewałam się czegoś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też zbyłam tego smsa z informacją o promocji, ale teraz faktycznie widzę, że SP zaszalało... Nie będę jednak miała w te dni dostępu do drogerii, może to i lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez myślałam, że to będą jakieś kiepskie promocje, a niektóre ceny są bardzo korzystne, ja zgarnę na pewno (może mało kosmetyczny zakup) płyn do płukania ust;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Skuszę się na wodę, płyn micelarny i chyba tyle.

    OdpowiedzUsuń
  25. skusiłabym się na wodę termalną Avene i balsamy Soraya, ale troszkę daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Numer wykorzystam ;) bo akurat nikt u mnie nie ma karty. Dziękuję! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  27. Też jestem zainteresowana woda termalną i płynem micelarnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej, dzięki za ten wpis - pod Twoim wpływem wyrobiłam sobie kartę w SP, powinni Ci coś płacić;P Kupiłam krem Hydrain, na który polowałam od dawna, tylko cena mnie trochę studziła. No i nie wiedziałabym, że mogę go mieć za dychę. Kupiłam też płyn micelarny i jak na razie jestem zadowolona. W ogóle bardzo pomocnego tego bloga masz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. @Rainberry, cieszę się, że korzystasz z informacji, które publikuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kurczę, fajne promocje, na które swoim zwyczajem musiałam się spóźnić. No nic, może następnym razem uda mi się Hydrain upolować:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.