środa, 1 sierpnia 2012

Zapowiedź: Catrice Upper WILDside LE

Bez zbędnych wstępów przedstawiam wam zapowiedź najnowszej edycji limitowanej Catrice, która będzie dostępna za granicą od września.

long-lasting cream eyeshadow
C01 Be Aztec!
C02 Urban Outrider
C03 The Place To Be: Prairie

lip gloss stick
C01 Wild, Wild West-side
C02 Red Rocks!

sun teint bronzing gel

ultimate nail lacquer
C01 Be Aztec!
C02 Hunting Heritage
C03 Urban Outrider 
C04 Wild, Wild, West-side 
C05 Red Rocks!

suede beauty bag


Tak! Z pewnością przyjrzę się cieniom w kremie, bo ostatnio bardzo lubię taką formę kosmetyków.
Nie... Jak zwykle ominę szerokim łukiem lakiery. Kosmetyczka też nie jest w moim stylu.

Em

13 komentarzy

  1. lakiery rzeczywiście takie średnie.. szminki wyglądają na fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się tylko kosmetyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. j/w :D tylko kosmetyczka, reszta słbiutka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też ciekawią te cienie w kremie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. o ta mi się podoba szminki,lakiery i kosmetyczka. Czuję ,że trochę wydam jeśli pojawi się w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  6. że też ja nie mam dostępu do Catrice :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyczka mi się chyba najbardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze, to nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale wygląda ciekawie, kosmetyczka jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cienie w kremie ciekawie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się kosmetyczka bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż się boję o siebie- tylko żel brązujący mnie kusi.

    A kosmetyczka taka inna, więc mi się nawet podoba, ale mam już parę, więc nie kupię.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.