czwartek, 9 sierpnia 2012

Essence Miami Roller Girl już w Rossmannach

Wróciłam z wakacji akurat w samą porę, by dopaść edycję limitowaną Essence Miami Roller Girl w dzień jej wystawienia. Jeszcze nie do wszystkich Rossmannów dotarły te produkty, jednak w najbliższym czasie powinny pojawić się już w całej Polsce. Tak jak w przypadku A New League, pewnie także tym razem limitowanka będzie dostępna w wybranych drogeriach - tu możecie zobaczyć jak to wyglądało ostatnim razem.

Tu jest już MRG:
* Białystok: Galeria Podlaska, Sienkiewicza/Jurowiecka, Świętojańska, Ryska, Malmeda, Lipowa
* Bielsko-Biała: 11 Listopada
* Bydgoszcz: Galeria Fordon, Focus Park
* Bytom: Agora
* Chorzów: Wolności
* Dąbrowa Górnicza: CH Pogoria
* Elbląg: Brzozowa/Gwiezdna, Hetmańska
* Gdańsk: Alfa na Przymorzu, CH Morena, Galeria Przymorze, Manhattan, Matarnia, Carrefour, Galeria Bałtycka
* Gdynia: CH Batory, Świętojańska
* Gliwice: Zwycięstwa
* Katowice: Staromiejska, Silesia
* Kielce: Pasaż Świętokrzyski
* Kłodzko: CH Twierdza
* Kołobrzeg
* Kraków: Królewska, DH Wanda, Galeria Krakowska, M1, Ruczaj
* Krotoszyn: Galeria Krotoszyńska
* Legionowo: Piłsudskiego, Warszawska
* Łódź: Manufaktura, Pojezierska, CH Tulipan
* Mikołów: Rynek 5
* Mińsk Mazowiecki: Konstytucji 3 Maja
* Olsztyn: CH Victor, Dekada
* Piekary Śląskie: Wyszyńskiego
* Poznań: Galeria Pestka, Dworzec Główny
* Pszczyna
* Rybnik: Plaza, Rynek
* Rzeszów: Plaza
* Strzelce Opolskie: Ligonia
* Suwałki: CH Plaza
* Szczecin: Galeria Kaskada, Kołłątaja
* Świdnik: Galeria Venus
* Tarnów: Wałowa, Galeria Tarnovia
* Tczew: Żwirki, Stare Miasto
* Tomaszów Mazowiecki
* Toruń: Stary Rynek, Plaza
* Warszawa: CH Land, Dworzec Centralny, Chmielna, Pasaż Muranów, Hala Mirowska, Żelazna, CH Reduta, Kabaty, Świętokrzyska, Sky Tower, CH Wileńska, Wołoska
* Wrocław: pl. Jana Pawła II, Pasaż Grunwaldzki, pl. Legionów, Arkady
* Żary




Skład różu znajduje się na opakowaniu

O tym, co kupiłam (tradycyjna notka ze swatchami) będzie jutro. 

Jeśli chcecie podzielić się z resztą czytelników informacjami na temat tego, gdzie MRG już się pojawiła, także piszcie o tym w komentarzach. Postaram się stworzyć z tego listę i umieścić ją we wpisie.

Em

165 komentarzy

  1. Oglądałam dzisiaj ta kolekcję ale taka srednia mi sie wydaje:)I Ty tak możesz zdjęcia w drogerii robic?:P Powodzenia wszystkim!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. aj marzy mi się ten róż!
    obserwuję jako merczens
    Jeśli chodzi o morze - to mam małe doświadczenie ale bardzo chciałabym pojechać. Ja mogę polecić Ci Roztocze - jest "mniej" znane a więc ludzi mniej, można całymi dniami chodzić po lasach, zbierać jagody, grzyby. Do tego oglądać piękne widoki - rzeki, małe wodospady. Powietrze jest świeże jak nigdzie indziej :) Polecam Ci Susiec, Zwierzyniec, Krasnobród - do tego kolejnym atutem są ceny noclegów ;)

    mery.lu.1988@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako Alaa
    Ja polecam do wypoczynku: Mielno, pięknie tam jest .
    e-mail : s.alicja1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. musze miec ten róż ;)
    ja polecam Darłowo lub Łebę.. oczywiście nad morzem, ale po za morzem.. ja jestem maniaczką gór i to wlasnie tam polecam się wybrać, może Dolina Pięciu Stawów i Morskie Oko :)
    zostawiam maila: kama2105@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie kupiłaś MRG ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. patka08@interia.pl9 sierpnia 2012 20:46

    Zdecydowanie polecam Łebę! Moje ulubione miejsce do letniego wypoczynku. :)
    Chętnie dowiem się też, do którego z krakowskich Rossmannów udać się po nową limitowankę, więc czekam na listę.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję i regularnie czytam :)

    Mieszkam całkiem blisko morza (a niedługo zamieszkam w samym Gdańsku) i jako, ze Trójmiejskich plaż nie lubię i nie polubię, serdecznie i z całego serca polecam Mierzeję Wiślaną. Zwłaszcza Kąty Rybackie i Stegnę. Niewielkie, bardzo urokliwe miejscowości - i ile bursztynów można znaleźć na plażach po przypływie!
    Także Łebę bardzo lubię, mam słabość do wydm ;]
    Mimo, że generalnie dużo bardziej lubię góry.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako Nike lub Nika

    Ja polecam Ignatówkę, to gospodarstwo agroturystyczne w okolicy Koszalina. Kilka kilometrów od Dąbek.
    Można tam wynająć 5 osobowy domek z kominkiem, jest basen i jazda konna. W dodatku całość jest na totalnej wsi i w lesie, więc pełen chill out. Nie ma problemu, żeby zorganizować ognisko, a i państwo właściciele są imprezowi :D Jedyny minus jest taki, że trzeba mieć samochód, bo do morza jest kawałek.
    Jeździłam tam wiele lat pod rząd i zawsze byłam mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na wypoczynek polecam Sobieszewo Gdańsk. Przepiękne miejsce:):)
    mail: klariss.w@gmail.com
    Barbra

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako Kamyczek
    Szczerze polecam Władysławowo - pełno ludzi i rozrywek. Jadę już drugi raz i pewnie nie ostatni.
    Mój email: histttoria@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. @KamiluŚkaa, mieszkam na południu, więc góry są tu wszędzie naokoło, a ja chcę nad morze! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @Anonimowy, na Królewskiej w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
  15. @Nika., brzmi świetnie, jednak raczej nie będzie mi się chciało jechać przez całą Polskę samochodem i pewnie wybiorę pociąg, więc może być problem z dojazdem do mniejszych miejscowości.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako: aggss
    Chociaż za naszym polskim morzem szalenie nie przepadam, to polecam Jastrzębią Górę- jeżdżę tam od lat i ciągle z chęcią wracam. Niezbyt wielka miejscowość z przyjemnym klimatem, fajnymi knajpami, barami i niezatłoczonymi plażami (chyba, że jestem wybitną szczęściarą i zawsze trafiam na brak tłumów:))

    Przy okazji chciałam napisać, że czytuję Twojego bloga regularnie, często znajduję fajne kosmetyki dla siebie (co nie zawsze jest takie przyjemne dla portfela), tylko nie daję znaku istnienia- ot, zwykła nieśmiałość:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzy mi się ten roz ;d u mnie jeśli bedzie w ogole to pewnie za 2 miesiace ;/

    Obserwuję jako: Chochlik
    Mail: karaa144@gmail.com

    A z tych miejscowości nad morzem najbardziej chyba podobało mi się Władysławowo-spędziłam tam kilka lat wakacji z rzędu ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuję jako RudyZwierzaak, a lubię jako Maja K.
    email: rudybloguje@onet.pl

    Ja polecam Ci Łebę, miasto położone na Wybrzeżu Słowińskim, wiele atrakcji (m.in. ruchome wydmy), a także oceanarium (byłam tam dość dawno, nie wiem czy jeszcze jest), ogród ornitologiczny i różne wystawy. A jeśli nie Łeba to zapraszam na Śląsk :)

    OdpowiedzUsuń
  19. @aggss, cieszę się, że się odezwałaś. Komentuj częściej, to zawsze jest bardzo miłe! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako Paramore,
    moody-gingers-stuff@wp.pl

    Polecam Mrzeżyno, sympatyczna miejscowość i ładna plaża. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Kasia Szymańska

    Kochana, jeśli chcesz spędzić miłe wakacje z rodziną bez zbędnych tłumów z ręką na sercu polecam Łazy. Jest to bardzo mała mieścina, piekna szeroka plarza, cudowne wydmy, wspaniałe zachody słońce, marzenie jeśli potrzebujesz ciszy i spokoju. Parę kilometrów Od Łaz znajduje sie Mielno, miasteczko rozrywkowe mają wspaniałe SŁONECZNIKI ( jesli lubisz dziubać te ziarenka) ja wręcz uwielbiam :D

    Co do innych ciekawych miejsc w Polsce gdzie warto pojechać, To PIENINY !! Przepiękne widoki, górskie marsze, spływy kajakowe :)

    To są moje skromne propozycje :D

    szymanska_katarzyna0@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. hmm jeśli o mnie chodzi to nad morzem mało bywam, wolę góry- szczególnie Zakopane <3 tyle widoków, atrakcji... jeśli morze to Hel :D
    madziowa
    magdalena-lenckowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuje: Veronika S

    PYT: jakie miejsce polecasz do wypoczynku nad polskim morzem?

    Ja uwielbiam trójmiasto, niezależnie od pogody jest tam co robić. Na upały plaża w Gdyni, na chłodniejsze zakupy w Galerii handlowej bądź spacer po molo w Sopocie. Świetny klimat, dużo miejsc na spacerki i posiaduchę.

    Innym miejscem które warto odwiedzić jest Kazimierz Dolny. Jest tam cudowna Herbaciarnia u Dziwisza i sklep Lawenda, w rynku, w stylu vintage i retro ( bodajże też z produktami belldeco).

    OdpowiedzUsuń
  26. @Veronica, uwielbiam Kazimierz Dolny, przepiękne miasteczko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. do swojego zgłoszenia jeszcze dodam e-mail house1@amorki.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: kascysko
    Email: kateguzdek@gmail.com

    Nad naszym polskim morzem polecam Ci Mrzeżyno - wieś niedaleko Kołobrzegu.
    Typowy wiejski klimat, czysta plaża, narodu ilości umiarkowane, i ta niesamowicie czysta i urokliwa plaża, bez tłoków takich, że ręcznika nie ma gdzie rozłożyć :P
    Do zwiedzenia - port rybacki, latarnia, falochron - ten ostatni bardzo polecam, niesamowite uczucie ;)
    Do wyboru: pensjonaty, hotele, domki - ze swej strony polecam noclegi "U Tomka" - właściciele bardzo mili i nie zdzierają z turystów ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję: Panna Marchewka

    Ja polecam Ci Ustkę lub Hel :)
    Ustka jest dla mnie najbliżej bo mieszkam w Słupsku. Bywam tam od dzieciństwa i doskonale wiem że plaże są tam najładniejsze. Nie koniecznie polecam tą główną, ale dzikie są przepiękne. No i nie ma tam strasznego tłoku. Za to miejscowość jest cudowna.
    A na helu pracowałam dwa lata i jeśli lubisz spokój to to dobre miejsce. No i fakt że z każdej strony masz wodę czyni to miejsce jedynym w swoim rodzaju. Dodatkowo może znajdziesz tam jak ja miłość swojego życia :)

    sheedo89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Krynica Morska ze slynną ulicą Telexpressu, koncerty, molo, wycieczki promem do Fromborka, genialne jedzenie szczególnie polecam Strzechówkę i lody w Donaldzie ;) hmm... wieczorami rowniez jest co robic :) marina.bloog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. @Panna Marchewka, ja nowej miłości nie potrzebuję, ale ciekawa jestem, jaka historia stoi za tym co napisałaś w komentarzu :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja polecam Szczawnicew z granicą na Słowacje :* Piękne widoki i mnustwo przygud :)
    Są tam również duże sklepy z ziaji i wielu innych kosmetyków:) Polecam i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako Cassidy, na FB jako Hanna K.
    Mail: cassidy.vinci@gmail.com

    Polecam Darłówko lub Krynicę Morską. Miasta nieduże - zwłaszcza to pierwsze - ale nadal oferujące mnóstwo atrakcji, poza plażami dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuje jako arachne
    moj mail arachne_mb@wp.pl
    Nad Polskim morzem polecam Gąski - mała wioseczka, ale cisza spokój, ładna, dość szeroka plaza :)

    OdpowiedzUsuń
  35. hehe .. ja też na południu :P

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwuję jako axi_1099
    alex_1000@interia.pl

    Miejsca nad polskim morzem nie polecam, zdecydowanie lepszym wyborem będzie miejscowość położona w Kotlinie Kłodzkiej. :) Chodzi mi o Polanicę- Zdrój :) Miejscowość uzdrowiskowa :) Piękne widoki, Pijalnia, Park Zdrojowy :D Świetne miejsce na spędzenie wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuję jako: alleve
    e-mail: evelyne1991@o2.pl
    nie byłam nigdy nad polskim morzem(wstyd!), ale szczerze mogę polecić moje ukochane Mazury-Ełk jest cudowny, a jeżeli chodzi o mniejsze miejscowości to Olecko, chociaż tam się najwięcej dzieje w przedostatni tydzien lipca-wtedy zazwyczaj trwa tam "Przystanek Olecko" :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuje jako Emyla
    e-mail : emilka315@onet.eu

    Polecam Międzyzdroje. Takam jest wszystko. Piękna plaża, molo, deptak, promenada. Zawsze się coś dzieje. Można często spotkać gwiazdy showbiznesu, jest wiele koncetów i atrakcji,tam nie można sie nudzić! Ale jeśli wolisz cisze i spokój, to też można znaleść spokojne miejsce na plaży zdala od zgiełku. Polecam Międzyzdroje też ze względów turystcznych. W Międzyzdrojach znajduje się sztucznie utworzony rezerwat żubrów, jest tam też bardzo ciekawe muzeum figur wosokwych. Z Międzyzdoji nie trudno dostać się na wyspę Wolin, gdzie znajduje się Woliński Park Narodowy. Można w ciszy i w spokoju cieszyć się naturą.

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako ja (wszystkocomniezachwyca)

    A co zobaczyć? Ostatnio zakochałam się w Ojcowskim Parku Narodowym, do którego masz blisko (i pewnie już byłaś milion razy). Może Malbork? Kanał Ostródzko-Elbląski?

    OdpowiedzUsuń
  40. @Wszystko co mnie zachwyca, OPN to ładne miejsce, ale tam to ja mogę sobie pojechać w każdą sobotę w ciągu roku :) Malbork już kiedyś zwiedziłam, ale Kanał Ostródzko-Elbląski brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako Mania
    I serdecznie polecam Mazury. Nasze jeziora są bardzo piękne, a w lasach bardzo często można spotkać wiele dzikich zwierząt. Jak będziesz na Mazurach musisz zahaczyć o Park Dzikich Zwierząt. Na wielkim terenie są zagrody ze zwierzętami dziko żyjącymi w Polsce, po zagrodach można chodzić i głaskać zwierzęta i jest to na prawdę bardzo fajne doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako: klamarta.
    mail: kajaaa22@onet.pl

    Nadmorska miejscowość, którą mogę polecić to Dąbki. Co prawda malusieńka, jednak to jej wielka zaleta. Tam, jak np. w Sopocie czy Gdańsku nie trzeba przepychać się między zgrają osób i walczyć o miejsce na plaży czy w restauracji, a nawet przy budce z goframi. Z nadmorskiej plaży można skoczyć na tę przy jeziorze Bukowo, gdzie można podszkolić lub dopiero nabyć umiejętności windsurferskie. Wspaniałe miejsce, które gorąco polecam.:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako Doodoti
    email: doodoti@wp.pl
    Polecam Ci moje ukochane Dźwirzyno. Mała miejscowość z przepiękną, szeroką plażą. Bardzo często tam wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuje jako eM.
    email: magda13021986@wp.pl
    jako rodowita gdańszczanka polecam Trójmiasto! jest plaża, są dwa mola, jest jarmark dominikański (aktualnie nawet trwa ;)), są pyszne gorfy, są rybki w restauracjach, jest atmosfera i piękne miasta do zwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako Malowana Lala
    Nad Bałtykiem tylko Wicie, póki nie dotarł tam jeszcze nadmorski kicz i tłum! Święty spokój, bliziutko do plaży (czysta, strzeżona!), a gdyby się jednak zapragnęło potaplać w tłuszczy to niedaleko jest Darłowo z Darłówkiem, a w drugą stronę Jarosławiec (:
    A jakby nie Bałtyk, to polecam wiecznie niedoceniane turystycznie Sudety i Kotlinę Kłodzką. W Radkowie np. cała masa atrakcji: blisko góry (szlaki turystyczne z miasteczka), zalew, Szczeliniec, Czechy (; Po drodze warto też zwiedzić Kłodzko z jego twierdzą!

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: xkeylimex
    Lajkuję jako: Kachna Pl.
    email: kaylime@onet.pl

    Polskie wybrzeże zjeździłam wzdłuż i wszerz. Każda miejscowość ma swój urok, jednak najbardziej spodobały mi się wakacje, które spędzałam w Rowach. Co prawda plaża jest tam niezbyt fajna (ze względu na bruk roweński- małe kamyczki przy wejściu do wody), jednak bliskość Słowińskiego Parku Narodowego sprawia, że mamy do dyspozycji genialne trasy spacerowe i rowerowe. Widok ruchomych wydm o zachodzie słońca po prostu zapiera dech w piersiach. Jeśli zdecydujesz się na wyprawę do Rowów, polecam odwiedzić przy okazji skansen we wsi Kluki- odtworzona została tam dawna osada rybacka.
    Choćbym nie wiem co napisała o Rowach, żadne słowo nie będzie w stanie oddać piękna wspomnień, jakie przywiozłam z tamtych wakacji. Gdybym miała wybrać jedno miejsce na ziemi, które chcę odwiedzić przed końcem świata, pojechałabym właśnie do Rowów :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako kosmetoholiczka.
    Ja mieszkam blisko morze, więc zazwyczaj jeżdżę tam na jeden dzień, choć teraz wyjątkowo na weekend do Międzywodzia, ale nie o tym :D
    Ja Ci polecam Świnoujście - najczystsza plaża, choć dużo ludzi, ale plaża jest piękna, miasto jest też bardzo ładne można pozwiedzać, a żeby się dostać do miasta jest darmowy statek i niby nic, ale zawsze coś fajnego :)) Również często bywam w Międzyzdrojach - również dużo ludzi, ale bardzo lubię i miło wspominam-szczególnie wszystkie bazarki, bo kto ich nie lubi?! i lody! mają przepyszne! Również można się tam przepłynąć za granicę, ale nie pamiętam dokładnie już gdzie.
    Mam nadzieje, że przyda Ci się to:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję blog jako K▲TY
    email: katarzyna_o95@onet.pl

    Jeśli chodzi o morze, to poleciłabym Ustkę. Bardzo ładne miasto! A z nie-morskich, lecz równie wodnych, poleciłabym Termy Maltańskie (basen w Poznaniu!) pełne atrakcji. Życzę miłych wakacji i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  49. @Malowana Lala, 15 lat temu Wicie to był nadmorski raj :) Niestety z roku na rok to coraz bardziej turystyczne miejsce, choć rzeczywiście wciąż jeszcze nie tak bardzo jak inne.

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako: Natka Sałatka
    e-mail: salad107@gmail.com

    Nad morzem byłam w Jastrzębiej Górze, ale to wiele lat temu. Tak czy siak polecam, bo pamiętam to miejsce w samych superlatywach. Fioletowy piasek przy skałach, ciepła woda, dużo statków na horyzoncie, smażalnie ryb...cudo :) A jeśli chodzi o inne miejsce to...polecę Ci po prostu moją ukochaną Warszawę. Kocham to miasto, jest cudowne, piękne, te oświetlone wieżowce i PeKiN nocą...jeśli tam się wybierzesz to pojedź też wieczorem na lotnisko na ulicę Wirażową. To coś cudownego widzieć odlatujące samoloty w stronę zachodzącego słońca...

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale pyszności są w tej limitce <3

    OdpowiedzUsuń
  52. @xkeylimex, pięknie to wszystko opisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  53. @Natka S., w Warszawie bywam dość często, niestety to miasto zupełnie do mnie nie przemawia...

    OdpowiedzUsuń
  54. Obserwuję jako Allymore
    Nienawidzę polskiego morza, ale polecam Bieszczady
    A dlaczego? Pierwszy raz kiedy w wieku 9 lat zobaczyłam te góry stwierdziłam, ze nie wracam do domu. Poważnie! Mieszkaliśmy w małej miejscowości nad Soliną o nazwie Myczkowce, gdzie z okna w pensjonacie miałam widok na szczyty. Wszędzie tajemniczo i zielono, widoki zapierają dech w piersiach- wcale nie przesadzam. Ponad to całkiem niedaleko będziesz miała miejscowości: Sanok (niesamowite skanseny) i Łańcut( zbierałam zęby z podłogi po obejrzeniu tamtejszego pałacu! :D) które naprawdę warto zwiedzić. Gwarantuję, że o ile już się nie zakochałaś, to zakochasz się w tamtejszych okolicach! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. jeśli nie dostanę tego różu to umrę *_*
    obserwuję jako Betiiii27

    hmm... w wielu miejscach nie byłam, ale zdecydowanie polecam zwiedzić Poznań :D zakochałam się w tym mieście <3 zdecydowanie musisz zobaczyć Park Cytadela - jest O G R O M N Y! :D Gdyby mojego szwagra z nami nie było to bym się na 100% zgubiła :) bardzo żałuję, że nie zdążyliśmy do muzeum, ale park i wszelkie rzeźby, stawik tarasowy (<3!!!) itp. nam to wynagrodziły :) a budynek Poczty Polskiej i Akademii Muzycznej! Brak mi słów! :D Zdecydowanie jeden dzień to o wiele za mało :D nawet dwa dni to za mało, by zobaczyć wszystko <3

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  56. o, byłam dziś w rossmanie i nie było nic ;c

    OdpowiedzUsuń
  57. ależ! ja mieszkam w gdańsku, więc polecam trójmiasto :) ale mierzeja helska też jest niesamowita, tylko trochę się korkuje w wakacje ;)
    ale można dopłynąć tramwajem wodnym z gdańska do helu i z gdyni do jastarni :)
    róż chętnie wypróbuję, jestem różoholiczką. oh well.
    strilinga@gmail.com
    obserwuję jako strī-linga i zapraszam do trójmiasta :D

    OdpowiedzUsuń
  58. @Betiiii27, byłam w Poznaniu i bardzo spodobało mi się to miasto. Mam do niego sentyment ze względu na Jeżycjadę :)

    OdpowiedzUsuń
  59. obserwuję jako messalexa
    ana1661@op.pl
    Polecam Trójmiasto, a zwłaszcza Jarmark Dominikański w Gdańsku.

    OdpowiedzUsuń
  60. Muszę upolować róż! Jak się nie uda, to się zgłoszę na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Lajkuję na Fejsbuku, a mój e-mail to: roxana.redlin@gmail.com

    Ja mam swoje ulubione miejsce nad morzem, do którego wracam od lat - Łeba! Piasek na plaży jest o niebo lepszy od greckiego czy egipskiego, wieczorem zawsze jest co robić! A kiedy pogoda nie jest aż tak ciepła na opalanie, polecam długi spacer plażą na ruchome wydmy (świetnie się idzie z kijkami, czyli nordic walking), albo wycieczki rowerowe, np do latarni morskiej w Stilo!

    OdpowiedzUsuń
  62. Polecam Ci Trójmiasto do leniwego jak i aktywnego wypoczynku. Duży wybór plaż w Gdańsku, Sopocie czy Gdyni. Wyprawa na Klify, Stare Miasto, Sopockie Molo czy zwiedzanie urokliwych uliczek. Jeszcze wszystkiego tam nie widziałam, a po tym co zobaczyłam jestem oczarowana. Od października to będzie moje miejsce (studia magisterskie).

    Obserwuję jako Niusia.
    kasia_smak_slow@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. polecam małą fajną nadmorską miejscowość Sarbinowo
    cudowna cała przy samej plaży, a na szybki wypad najlepszy jest kraków i lody na starolwiślnej przed galerią kazimierz. Mała lodziarnia z kilkoma smakami, najlepsze bakaliowe jakie w życiu jadłam, obowiązkowo lody przed zakupami w galerii i zaraz po nich :P

    OdpowiedzUsuń
  64. a i sorki
    obserwują jako tukasia a na feju jako Katarzyna Anna :) kakasiabe@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. @tukasia, do Krakowa to rzeczywiście byłby szybki wypad ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. @Moniak23, nie, po prostu zrobiłam zdjęcie ;) Obsługa nie była zainteresowana tym faktem.

    OdpowiedzUsuń
  67. Obserwuje jako: Juli
    W wakacje warto odwiedzić moje miasto! Gdańsk! Plaże, parki, galerie handlowe i zabytki! Czego tu chcieć więcej?!
    e-mail: julia.wojtowska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Ze swojej strony Polecam Trójmiasto - dobra baza wypadowa do Helu, Rewy, do Łeby w sumie też.
    Ale ponieważ pogoda w tym roku nas tutaj nie rozpieszcza, to może... Góry Stołowe?

    made.up.world@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Nad polskim morzem byłam tylko raz i była to niewielka miejscowość Rewal, którą bardzo polecam. Każdy znajdzie tam coś dla siebie - i imprezowicz, i osoba szukająca zwykłego odpoczynku oraz spokoju. Niedaleko Rewala (taki dłuższy spacer na nogach) znajduje się Trzęsacz, w którym znajdują się dość znane ruiny kościoła na klifie, który został wybudowany w XIV/XV wieku prawie 2 km od brzegu. ;) A tak poza tym to w Rewalu jest dodatkowo bardzo ciekawe oceanarium oraz całkiem niedawno wybudowany deptak. Plaża też niczego sobie! :)

    Obserwuję jako Marcepane,
    marcepane.x@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Obserwuje jako mejaczek.
    Miejsce nad polskim morzem jakie mogłabym Ci polecić to Mielno :)
    Jest tam wszystko dla każdego. Miejsce do odpoczynku, spacerów brzegiem morza, dużo atrakcji w wakacje, a dla spragnionych imprezowych szaleństw parę klubów z dobra muzyką :) Dodatkowym plusem jest to, że zaraz obok jest Koszalin z fajnym centrum handlowym dla spragnionych zakupów :)
    Jeśli możesz to poinformuj mnie e-mailem na mejaczek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Obserwuję jako Patluk.
    A ja szczerze polecam Ci Karwię albo karwieńskie Błota (I lub II). Jest to miejscowość niedaleko Jastrzębiej Góry z piekną plażą i czystym morzem. Karwia jest troche popularniejsza, Karwieńskie Błota to już spokój i natura. Spędzisz tam cudowne chwile, a masz blisko na wycieczki do Jastrzębiej Góry, Trójmiasta czy na Półwysep Helski. Co najwazniejsze jest taniej i mniej turystów niż niż na tym osttatnim.
    Udanych wakacji nad polskim morzem- Gdynianka :)

    ps. gdybyś się zdecydowała, mogę Ci podać namiary na fajny pensjonat w Karwii (nie chcę publicznie, by nie było, że kogoś reklamuję)

    OdpowiedzUsuń
  72. gosiaq93
    gosia93.blogspot@o2.pl

    Nad polskim morzem uwielbiam trzy miejscowosci ktore wymiennie odwiedzam co rok: Kołobrzeg, łeba, Miedzyzdroje. Dlaczego? Kołobrzeg: bo jest to duże miasto, w razie niepogody można połazić po sklepaach w rynku, isc do kina czy jakiejs knajpy, miejsc jest wiele do zobaczenia. Łeba - ciche małe miasteczko ale mimo to duzo mozna tam zoobaczyc. Jakies dwa lata tema powstał tam park jurajski w ktorym spokojnie mozesz spedzic caly dzien. A do miedzyzdroi mam jakis sentyment :)

    OdpowiedzUsuń
  73. limitka jest od dziś ranka dostępna w Legionowie, w rossmannie na Piłsudskiego! :))

    OdpowiedzUsuń
  74. Obserwuję bloga i lubię stronę na fb :3
    Ja nad polskim morzem nigdy nie byłam, ale bardzo serdecznie chcę Ci polecić wyjazd w góry Bieszczady. Bardzo lubię wypoczywać w miejscowości Lesko lub Ustrzyki Dolne. W Bieszczadach panuje cudowna atmosfera, przyroda jest zniewalająca.. Jest też wiele atrakcji turystycznych , można zwiedzić słynną zaporę i wiele innych..

    OdpowiedzUsuń
  75. obserwuje jako Carolina
    cosmeticsandfashion@wp.pl
    polecam Ci odwiedzić Kołobrzeg, jeśli jeszcze nie byłaś :) fajne miejsce, świetne jedzienie, jest gdzie pochodzić nawet jeśli nie ma pogody, fajny rynek i co najwazniejsze morzeee!:D ja chętnie też bym się wybrała w tym roku tam ale jak narazie nie mam możliwości :(

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję jako blizniaczka09
    magdalenapozoga@op.pl
    Polecam ci nasze piękne góry :) Dolina pięciu stawów i czarny staw :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Obserwuję jako zjadacz ciastek.
    Jak już wspominałam u siebie, polecam każdemu Rewal. To nieduże miasteczko, nastawione na turystów. Ludzi na pewno mniej niż w większych miastach, takich jak Świnoujście, ale nie jest to jakaś wioska zabita dechami - atrakcji jest sporo, ładna plaża, dużo knajpek z jedzeniem w przystępnych cenach. W dodatku dość blisko innych miejscowości (Międzyzdroje, Kołobrzeg itd).
    Z innych lokalizacji polecam Bory Tucholskie, ale to już dla tych, którzy szukają wyciszenia w wioskach zawierających kilka domków i jeden sklep ;) Uwielbiam lasy i zamki krzyżackie, więc dla mnie jak znalazł.

    ciastkozerca@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Marzę o tym różu! :)
    Obserwuję Twój blog jako Motylica, lubię na FB jako Natalia S.

    Jakie miejsce polecam? Łazy. Piękna plaża, fajna atmosfera. Co prawda byłam tam kilka lat temu, ale było świetnie. :)
    A z innych miejsc - przepiękne Bory Tucholskie lub Pojezierze Brodnickie. :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Obserwuję jako Bzeltynka
    jest takie jedno miejsce nad morze, w którym jeszcze nie byłąm, ale bardzo bym chciała. Miejscowość nazywa się Wicie i najfajniejsze jest to, że tam tylko wąski leśny cypel dzieli morze od jeziora, więc w zależności od pogody można w pięc minut zmienić miejscówkę i przenieść się nad inny akwen ;)
    nr4@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Polecę Ci Ustkę. Nie ze względu na jedną z najszerszych plaż w Polsce, wodę wolną od sinic, piękną promenadę czy wycieczki po bunkrach w lesie... ;) Polecę Ci moje rodzinne miasto ze względu na kosmetyki :D Aster, Rossmann, osiedlowe drogerie, outlet Pierre Rene [gdzie dorwiesz również MIYO i MySecret] potrafią wywołać w kobiecie niemalże tyle pozytywnych emocji, co piękny zachód słońca, po którym można udać się na super imprezę na plaży [naprawdę takie mamy!]. Więc jeśli rzeczywiście jesteś taką ryzykantką i nie boisz się kapryśnej pogody nad polskim morzem, to pakuj się w pociąg i wpadaj do Ustki ;) W razie gdyby pogoda nie dopisała zawsze możesz zrobić sobie wycieczkę szlakiem limitowanek Essence [które nie budzą w moim mieście wielkich emocji, więc jest w czym wybierać nawet tydzień po wystawieniu standu], wyprzedaży i ciężko dostępnych kosmetyków. ;>

    Pozdrawiam, obserwuję na facebooku jako Hanna S.

    OdpowiedzUsuń
  81. Nad polskie morze polecam wyjechać do Rowów :) Dawno tam nie byłam, ale wspomnienia mam stamtąd bardzo dobre i miejsce kojarzy mi się pozytywnie. Miejscowość znajduje się pomiędzy morzem a jeziorem, więc do wyboru do koloru ;) A jak tam się znudzi, to zawsze można wyskoczyć do Ustki albo Łeby i np. zobaczyć wydmy.
    darkkwik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Jest już w Elblągu na Brzozowej/Gwiezdnej

    OdpowiedzUsuń
  83. Obserwuje jako MissLiranna. Polecam ci Krynice Morska. Bylam tam ostatnio i bylo genialnie. mozna tam spedzic ciekawie wolny czas wiec polecam :D
    ewekawa21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  84. @Bzeltynka, niestety to jezioro nie wygląda zachęcająco, ja nigdy nie odważyłam się w nim wykąpać ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Obserwuję jako Meraja
    maria.m.wojcik@tlen.pl

    A ja polecę Międzyzdroje!
    To fakt, jest tam sporo ludzi, ale jest tez co robić! Czysta plaża (pojęcie względne ;)), molo, najcieplejsza nad Bałtykiem woda i najwyższe temperatury :) Jest co robić w pięknym otoczeniu - niedaleko Promenady Gwiazd rozkwitają klomby kwiatowe (opisane :)) i mieści się Muzeum Figur Woskowych, a także "wodne ściany" :) Gdy pada deszcz można się wybrać nad Jeziorko Turkusowe (głównie w celu robienia zdjęć :)) lub na Kawczą Górę. Świnoujście i przeprawa promowa też niedaleko :) I oczywiście pyszne lody i najlepsze gofry (na molo!) - jednym słowem polecam!

    OdpowiedzUsuń
  86. Hm... lakiery są takie które albo mam albo mi się nie podobają, cienie... na cienie to ja czekam w kremie a nie takie. Róż mnie kusi ale róży nie używam...

    OdpowiedzUsuń
  87. Obserwuję jako : Independent Woman
    mail : independentwoman92@onet.pl

    Polecam Ci Jastrzębią Górę - przepiękne klifowe wybrzeże, przyjemna atmosfera i ... całkiem przystępne ceny. :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuję jako vixen, na fb także lubię, a mój mail to misiaczka89@gmail.com
    Polecam Władysławowo, byłam tam trzy razy. Przepadam za atmosferą tego niedużego miasteczka, wiąże się z nim dużo wspomnień :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Obserwuję jako Ewa Karpik
    Mail to karpik.ewa@gmail.com
    Nad morzem byłam tylko raz we Władysławowie, ale tą miejscowość chyba wszyscy znają i niczym Cię nie zaskoczę... Polecam Ci za to inny koniec Polski, a mianowicie Roztocze! Piękny Roztoczański Park Krajobrazowy, urokliwy Zamość, uroczy Zwierzyniec, Krasnobród i inne cudowne okoliczne wioski to miejsca naprawdę godne polecenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  90. Kraków, DH Wanda już jest!

    OdpowiedzUsuń
  91. Miami Roller Girl dostępna jest też w Suwałkach, w Rossmannie w CH Plaza :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Obserwuję jako MonikaB na fb też
    monek188@wp.pl
    Ja nad naszym morzem jeszcze nie byłam ale mam wielką chęć się tam wybrać :) Za to w Zakopanem byłam i jak najbardziej polecam, jestem zauroczona polskimi górami. Na pewno z mężem tam wrócimy bo jeszcze dużo zostało do obejrzenia:) Do tej pory byliśmy tylko na Gubałówce, Giewoncie, Morskim Oku, Czarnym Stawie no i na Skoczni :D

    OdpowiedzUsuń
  93. MRG jest w Świdniku w Galerii Venus :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Info: rossman koło bagateli - brak, rossman - floriańska - brak, douglas - floriańska - brak, rossman - czarnowiejska - brak, rossmann - krakowska - nie ma róży, królewska - nie ma rózy

    OdpowiedzUsuń
  95. MRG jest też w Legionowie na Warszawskiej, ale wszystkie róże już zagarnęłam :P (z Piłsudskiego też)

    OdpowiedzUsuń
  96. Morze to nie moja bajka ja kocham góry :)
    Polecam polskie Tatry najlepiej wybrać się z plecakiem i nocować w schroniskach(ale to dla zapaleńców) więc jako "bazę" na całodzienne wypady po szlakach polecam Zakopane stamtąd jest świetrny dojazd do każdego szkalu :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Dla mnie przepiękny jest Dziwnówek,urokliwe małe miasteczko w którym każdy odwiedzający znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  98. Cześć, MRG jest w Gdańsku w Alfie na Przymorzu:)
    Koafiura

    OdpowiedzUsuń
  99. Widziałam dzisiaj MGR w Warszawie na Dworcu Centralnym :)

    OdpowiedzUsuń
  100. MRG w Szczecinie w Galerii Kaskada, pełny stand ;)

    OdpowiedzUsuń
  101. w Poznaniu sprawa wygląda tak:
    w tesco extra na Serbskiej na stoisku essence rządzi... marble mania i lakiery z You Rock! (?)
    w Galerii Pestka - w Rossmannie jest Miami Roller Girl, a w Naturze Ready for Boarding. W Douglasie zapomniałam spojrzeć ;)

    Blog obserwuję jako Zuzik.
    Nad polskim morzem - własnie wróciłam z Jarosławca. Nieduża miejscowość, takie Władysławowo podzielone przez 10. Pogoda nas nie rozpieszczała, dużo wiatru, ale jednak trochę udało się opalić.
    W porównaniu do zeszłorocznego wyjazdu do Władysławowa - bardziej polecam własnie Władysławowo - większe, więcej się dzieje, łatwiej chyba zorganizować sobie czas przy gorszej pogodzie. No i dojazd pociągiem jest możliwy.

    Super pogody życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Róż dostępny jest też w Łodzi w R. na ul. Pojezierskiej. Dzisiaj stand był pełny. :)

    OdpowiedzUsuń
  103. pisarska.magda@gmail.com
    obserwuje na fb
    Dawno nie byłam, ale z wielkim sentymentem wspominam wakacje w Mielnie - nadmorskim miasteczku z dostępem do jeziora Jamno. Jego niezaprzeczalną zaletą jest mnogość atrakcji - sklepy i stragany z pamiątkami, wesołe miasteczko, bungee, możliwość popływania rowerkiem wodnym albo łódką, klub Ekwador, imprezy na plaży, malutkie kino i wiele, wiele innych rzeczy. Mielno tętni życiem, jest tam mnóstwo osób i rzadko jest tam cicho. Nie wiem czy dalej się to odbywa, ale gdy byłam ośmioletnią dziewczynką wieczorami w piątki przez Mielno i wioski towarzyszące, przejeżdżał trzypiętrowy autobus-impreza, cały zapakowany tańczącymi ludźmi i rozbrzmiewający klubową muzyką. Obiecywałam sobie, gdy "będę duża", też będę imprezowała w tym autobusie:) Poza tym jest tam świetna pizzeria, a w Unieściu, sąsiedniej miejscowości przepyszne wędzone rybki, prosto od rybaków. Dziwię się, jak dobrze pamiętam całą miejscowość i naprawdę polecam, pobyt tam jest niezapomniany.

    OdpowiedzUsuń
  104. Dziś zakupiłam róż, w Warszawie na Chmielnej też jest ta kolekcja:)

    OdpowiedzUsuń
  105. toruń - stary rynek

    OdpowiedzUsuń
  106. W Gdańsku w Galerii Przymorze jest MRG.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  107. obserwuję jako: cheneelle
    Lubię leżenie plackiem na plaży, więc z polskich miejscowości uwielbiam Kołobrzeg. Nawet przez 2 lata tam mieszkałam. Czy jest pogoda czy jej nie ma, zawsze znajdę sobie tam zajęcie. Dla mnie to miasto tętni życiem, emanuje wszystkimi kolorami tęczy, jest niewyczerpaną energią.
    O tak :)

    OdpowiedzUsuń
  108. obserwuję jako: Karo
    Szczerze mogę Ci polecić Darłowo. Centrum nie jest położone nad samym morzem, ale można się z niego przejść na plażę w Darłówku lub polnymi drogami na mniej uczęszczane miejsca. W tym roku wypróbowałam jedno i drugie i każde ma swój urok. Szłam sobie jednego dnia zwykłym polem i nagle moim oczom ukazał się spokojny Bałtyk, a na plaży nikogo praktycznie nie było! :) W samym Darłówku jest typowa nadmorska promenada ze straganami i sklepikami oraz ładny port. Można popłynąć "bajkowym" statkiem w rejs. Miasto nie jest małe, więc bez problemu można się zaopatrzyć w jedzenie w Biedronkach czy Lidlu. A w centrum jest uroczy ryneczek oraz... kilka drogerii, które warto odwiedzić! :)
    Może moje wrażenia są trochę wyolbrzymione, ale to dlatego, że widziałam polskie morze pierwszy raz od 5 lat, do tego pogoda nam się udała. Zaraz wstawię notkę ze zdjęciami z wakacji, więc jeśli chcesz zobaczyć to, co opisałam na żywo, wpadnij :P

    OdpowiedzUsuń
  109. Widziałam dzisiaj limitkę w Galerii Fordon w Bydgoszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  110. byłam dzisiaj w Rossmannie - nie było już różu ;(

    ale melduję posłusznie, że w Mińsku Mazowieckim na Konstytucji 3 Maja limitowanka jest dostępna :D

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  111. Jastrzebia góra -hotel Astor jak najbardziej trzeba odwiedzić!!!

    agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. Limitka jest:

    Tczew - Żwirki, Stare Miasto

    OdpowiedzUsuń
  113. Znalazłam w Mikołowie

    Mikołów - ul. Rynek 5

    OdpowiedzUsuń
  114. polecam Wybrzeże Helskie a konkretnie miejscowość Hel, tuż tuż do morza, świetne stylowe knajpki, plaża, ale polecam po sezonie np. we wrześniu bo wtedy naprawdę można odpocząć :) A drugie miejsce to Mikołajki, może i osławione ale naprawdę jest tam cudnie, nic dodać, trzeba po prostu tam pojechać i zobaczyć, mam również namiary na bardzo dobre miejsce noclegowe, nie za drogie a warunki naprawdę świetne :)
    goreckakara@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Widziałam dzisiaj prawie pełną limitowankę w CH Twierdza Kłodzka :)

    OdpowiedzUsuń
  116. obserwuję jako minthema
    Nad morze często nie jeżdżę ale mogę polecić Ci Mikoszewo, sama mieścina nie jest zbyt duża ale warto wybrać się na wycieczkę rowerową żeby zobaczyć ujście Wisły, piękne widoki :)

    maajonez@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. W CH Batory w Gdyni też już się pojawiła limitka, jednak wszystkie róże są połamane;/ udało mi się dorwać jedyny najmniej pęknięty;/

    OdpowiedzUsuń
  118. Z nadmorskich miejscowości to Krynica Morska jest warta odwiedzenia. Byłam tam parokrotnie, wielu znajomych też tam gościło i szczerze polecam. Nocujemy zawsze u tej samej zaprzyjaźnionej Pani. Są również hotele dla bardziej wymagających ;) Czysta i mało oblegana plaża to jedne z najważniejszych jej atutów (zejścia na plażę zaraz na początku miejscowości). W paru miejscach można zjeść dobrą, świeżą rybkę i kupić wędzoną. Z portu odpływa statek do Fromborka, który także jest wart zwiedzenia i można sobie urozmaicić nadmorski pobyt. No i z jednej strony otwarte morze a z drugiej zatoka.

    Obserwuję jako seidhe, mail: rhena@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Rossmann w Focus Park w Bydgoszczy

    OdpowiedzUsuń
  120. Jest Białystok Galeria Podlaska :)

    OdpowiedzUsuń
  121. Widziałam limitkę w Agorze w Bytomiu :)
    Niestety już bez róży...

    OdpowiedzUsuń
  122. Uprzejmie donoszę iż limitka jest w Piekarach Śląskich na ul. Wyszyńskiego :)
    Jak wczoraj dobierałam się do niej to wszystko było. Po moim wyjściu brak jednego różu i pomarańczowej pomadki.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  123. Limitka była wczoraj w M1 w Krakowie ok 14. nietknięta :D Udało mi się dorwać róż, błyszczyk, cień i dwa lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja osobiście bardzo polecam Pogorzelicę ;) Tam gdzie ja byłam można wynająć przyczepę lub mały domek blisko morza więc polecam, bardzo miła okolica, blisko można przejść do drugiego miasta jakim jest Niechorze ;)

    andzius96@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Ewcia
    ewcia.1511@wp.pl
    Serdecznie polecam Mielno lub Unieście
    To pierwsze bo zawsze znajdzie się tam grupka zwariowanych młodych ludzi, którzy w ciągu 15 minut potrafią zrobić na plaży jedną wielką dyskotekę , to drugie bo posiada przeurocze knajpki na plaży, które otwierane po zachodzie słońca dają niesamowity klimat ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. Polecam Ustkę ze względu na wejście do morza bez kamieni, woda wydaje się cieplejsza, jak w innych miejscowościach, a plaża jest ogromna, ale ludzi też wielu :) Jeszcze fajne są Rowy, ale kamienie przy wejściu do wody, co może mocno denerwować :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  127. Limitka jest już również na Hetmańskiej w Elblągu ;) dziś rano był cały stand ;D

    OdpowiedzUsuń
  128. Witaj, czytam Twojego bloga już od dłuższego czasu - zwłaszcza, że recenzujesz kosmetyki "przyjazne" dla kieszeni :-), jednak wcześniej nic nie komentowałam (zazwyczaj "pasywnie" surfuję po necie.

    Pochodzę z gór, więc na wakacje polecam Beskid Śląski - a w szczególności Trójwieś Beskidzką, jak również te spokojniejsze dzielnice Ustronia (Jaszowiec, Polana) i Wisły (Malinka, Czarne). A dla miłośników górskich spacerów - zejście z Czantorii na Małą Czantorią (czarny szlak).

    Aha, a MRG widziałam w Rossmannie w Chorzowie (mała wystawka przy kasie na stoisku kosmetycznym, bo jako takiej szafy Essence w tej drogerii nie ma; niestety róż został już tylko jeden); w chorzowskiej Naturze i Hebe limitowanki brak.

    OdpowiedzUsuń
  129. Hej, informuję, że limitowanka jest w Dąbrowie Górniczej w centrum handlowym Pogoria, a także w Jaśle tylko nie wiem w którym rossmannie.


    Mam już w posiadaniu ten róż więc nie zależy mi na wygraniu go, ale czytając Twojego bloga i obserwując Cię na Facebooku chciałam Cię zachęcić do miejsca, gdzie ja od 2 lat bardzo chętnie jeżdżę, chociaż na 2 dni. Wiem, że Zakopane jest dość popularne (może już byłaś), ale jeśli nie, to wybierz się koniecznie:) moge powiedziec nie tylko na swoim przykladzie, ze wiele osob zakochalo sie w nim oraz okolicy. To tyle mam od siebie. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  130. @pherenike, cieszę się, że zdecydowałaś się wreszcie odezwać :) O którym chorzowskim Rossmannie piszesz?

    OdpowiedzUsuń
  131. @Anonimowy, jestem z Krakowa, więc w Zakopanem byłam już "milion" razy, zwłaszcza kiedy byłam dzieckiem często tam jeździłam. Pewnie dlatego zupełnie nie ciągnie mnie w te okolice, w końcu to miasto, w którym przypada najwięcej turystów na jednego mieszkańca, a ja chyba wolę unikać tłoku :)

    OdpowiedzUsuń
  132. limitowanka jest (a przynajmniej była) w centrum handlowym Silesia w Katowicach

    OdpowiedzUsuń
  133. Hel, Hel i jeszcze raz Hel :) Z jednej strony plaża morska z ogromnymi falami, dużą ilością czystego piasku i zawsze wolnym miejscem. Nie ma takiego ścisku jak na innych plażach. Z drugiej strony plaża przy porcie, osłonięta gdzie woda jest zawsze spokojna (i dużo cieplejsza). Można obserwować meduzy :)Fokarium w którym wizyta poprawia humor największym malkontentom. Latarnia z której można podziwiać widoki, najlepiej we dwoje. Dla męskiej części wycieczki Hel oferuje linię umocnień, a w niej bunkry, olbrzymie (naprawdę gigantyczne) stanowiska dział, wierzę dalmierza, a nawet można przejechać się po tamtejszym lesie maleńką kolejką wąskotorową w asyście uzbrojonego po zęby, przystojnego wojaka ;) Dla spragnionych atrakcji towarzyskich w pobliżu leży Jurata, gdzie w tłoku i ścisku można lansować się na deptaku co i rusz napotykając jakiegoś celebrytę, lub po prostu udać się na szaloną imprezę taneczną :)

    P.S. Obserwuję jako JazzBass, ...chyba (to pierwszy obserwowany blog :| brak mi doświadczenia:) )

    OdpowiedzUsuń
  134. @Bartek, obserwujesz, widzę w Twoim profilu :) Dziękuję za zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  135. Limitowanka jest w Rossmannie na Wolności (Chorzów), zapomniałam zupełnie, że są jeszcze dwa inne Rossmanny... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  136. Dzisiaj widziałam limitowankę we Wrocławiu na pl. Legionów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Gdańsk Matarnia - pełen stand minus jeden róż,którego już nie było jak przyszłam i jedna pomarańczowa pomadka, którą kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  138. yesiwantyouback6@wp.pl

    Idealnym miejscem na wczasy nad polskim morzem jest duet Sarbinowo i oddalone od niego o 8km Mielno. Sarbinowo to dość ciche miasto, turyści to zazwyczaj rodziny z dziećmi. Od rana można wypocząć, opalać się na plaży. Następnie przejście do miejsca zakwaterowania, po drodze zakupy jedzeniowo-procentowe (kto co lubi :P). Odświeżenie po plażowaniu zimnym prysznicem, chwila relaksu. Następnie szykowanie i wieczorem kierunek Mielno wraz ze znajomymi. Podróż busem, który jeździ dość często i niewiele kosztuje. W Mielnie dopiero wieczorem wszyscy się "budzą" :). Zabawa trwa! Dziewczyny ubrane w kolorowe stroje rozdają darmowe wejściówki do klubów, na promenadzie kilkadziesiąt małych sklepików, bazarków (można znaleźć tam perełki lakierów do paznokci, śliczne kolory i niedrogie marki, ale i kosmetyki drogeryjne - podkłady, tusze do rzęs, które aż wyblakły od codziennej ekspozycji na słońce... ehh i że ktoś coś takiego kupuje?!). Można usiąść na plaży, zajadając gofra, lub pysznego hot-doga za piątkę :)), albo też puścić lampion szczęścia. Wszyscy się bawią, nikt nie myśli o codzienności i problemach. Świetna sprawa, kilka dni całkowitego odłączenia się od świata, samej zabawy i przyjemności, która należy się każdemu!

    Na bazarkowych kiermaszach można trafić na markowe 'perfumy' firmy PAMA ze świetną odmianą słowa "PERFUMA" :))) -->
    http://zapodaj.net/7000be185be22.jpg.html

    OdpowiedzUsuń
  139. Ja polecam na wypoczynek nad samiutkim morzem malutką miejscowość Dębki, woda jest tam czysta, świetna plaża szeroka i piaszczysta, można jechać tam i pod namioty i na domki (wersja z namiotami oczywiście dużo lepsza jak dla mnie). Oprócz tego jest to świetny punkt wypadowy do innych miejsc, jak Jastrzębia Góra, Władysławowo, Karwia, Chłapowo i wiele innych urokliwych plaż i miejscowości, które są w wakacje zatłoczone przez turystów (dlatego polecam Dębki, gdyż po tłocznym dniu w innych miejscowościach można tam wypocząć na łonie natury, pospacerować o zachodzie słońca, odpocząć od tego całego zgiełku który pewnie towarzyszy Ci w Krakowie) :)

    Nie obserwuje Cię gdyż sama nie posiadam bloga a tylko podczytuje inne, ale na FB już dawno polubiłam Twoją stronę :)

    marta_t1989@o2.pl ( pretty;) )

    OdpowiedzUsuń
  140. @Marta, ja też bardzo lubię jeździć pod namioty! Dziękuję za zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  141. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  142. Limitkę można też dostać w Gdyni na Świętojańskiej (blisko Urzędu Miasta).

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  143. Warszawa CH Wilenska jest, sa dwa roze jakby ktos jeszcze był chętny

    OdpowiedzUsuń
  144. Obserwuję jako Babski Folwark:)
    Nad Bałtykiem oczywiście polecam Mielno i Sopot. Sopot jest moim ukochanym miejscem i bardzo żałuję ze w tym roku mnie tam nie będzie:/

    A jeśli chodzi ogólnie o Polskę to polecam moje rodzime Góry Świętokrzyskie:) Mają coś w sobie, pełno tu agroturystyk "na końcu świata", dużo zabyków, malowniczych widoczków:) Można tu spotkać taką czarownicę jak ja":):):)

    OdpowiedzUsuń
  145. Na Fecobboku lubię Cie jako Arkana Urody.

    Co do miejsca nad naszym morzem polecam Międzyzdroje, Świnoujście i Niechorze - jeżeli ktoś lubi nadmorskie promenady tętniące życiem z mnóstwem sklepików i restauracji.
    Mielno - imprezy do białego rana :)
    A jeżeli chodzi o inny zakątek Polski to polecam Mazury i miejscowość Jaśki - przepiękne widoki, ciepłe jezioro i śpiew kormoranów - BOSKO!

    Mój mail - arkana.urody@op.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  146. Dzisiaj byłam w Galerii Krotoszyńskiej - Krotoszyn (Nie ma na liście wyżej)były pełne stojaki :D

    OdpowiedzUsuń
  147. Zdecydowanie polecam pobyt w miejscowości Sianożęty. Mała miejscowość, dlatego nie ma takich tłumów, a spacerkiem po plaży w chwile można znaleźć się w Ustroniu morskim. Szczególnie polecam ten ośrodek: http://www.taurus-sianozety.pl/ ;)
    Obserwuje jako Hajnówka
    mail: thehajnowka@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  148. a jednak MRG pojawiło się w Gliwicach na ul. Zwycięstwa. Dzisiaj widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  149. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  150. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  151. Obserwuje jako Hot Chocolate .
    Zależy jakie miejscowości lubisz , ale z tych bardziej spokojnych polecam Kąty Rybackie , można powiedzieć , że 'wiocha' ale ogólnie jest bardzo fajnie :D polecam też Krynice Morską, czysta woda i ogólnie fajnie ;p Mrzeżyno - też dość fajna miejscowość :)
    leszczyskadominika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  152. fb aleksandra umińska
    ruda_kita@gazeta.pl
    myśle ze toruń to switne miasteczko- spokojne ale zarazem pełne życia

    OdpowiedzUsuń
  153. w strzelcach opolskich też jest ta edycja limitowana :) na ul. Ligonia 1a

    OdpowiedzUsuń
  154. Obserwuję jako Jyyli
    mail: jyylinka@gmail.com

    Ja na wakacyjny wyjazd polecam... Olsztyn :) Brzmi niepozornie, ale to ciekawe miasto i genialna baza wypadowa do innych wyjazdów. W samym mieście do zobaczenia jest zamek krzyżacki, piękna starówka ze starym ratuszem i niedaleko słynny obecny ratusz - tak, tak, to ten z wieżą słynną z pewnej afery ;) Można też dobrze zjeść np. w restauracji Staromiejskiej albo Pod Żaglami, którą zrewolucjonizowała Magda Gessler.
    Jeśli chodzi o wypady poza miasto, to można odwiedzić pole golfowe, strusiolandię, jedno z wieelu jezior. Oczywiście obowiązkiem jest zwiedzenie chociaż kawałka Szlaku Zamków Gotyckich. Najbliżej są Ostróda, Nidzica, Lidzbark Warmiński, Kętrzyn, trochę dalej Gniew (mój ulubiony zamek!), Sztum i gigantyczny Malbork.

    Jeszcze jedna sprawa: będąc w Olsztynie, trzeba potrzeć nos Kopernika, który siedzi przy fosie zamkowej. To przynosi szczęście, a Kopernikowi nadaje przeziębiony (albo zapijaczony :P) wygląd.

    Polecam Olsztyn i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  155. Obserwuję jako MsGosia
    gogo15ja@gmail.com

    Ja polecam Dolinę Kościelisko, blisko Zakopca, piękne widoki, kwatery tańsze niż w Z.
    Po prostu pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  156. Polskiego morza nie polecam, bo warunki pogodowe zdecydowanie nie dla mnie i mam pecha i już nie mam siły na próby. Ale polecam Beskid Śląski - mamy taniej niż w Tatrach a równie wiele do zobaczenia ;) Polecam zwłaszcza Czantorię i Równicę ;)

    obserwuję jako dzolls (na fb - Kot Ogrodnika), dzollsisko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  157. Widziałam tą limitkę w Rossmannie w Kołobrzegu jakieś dwa tyg temu.

    OdpowiedzUsuń
  158. Mechelinki! Cha, założę się, że nikt poza mną Ci tej miejscowości nie polecał nad naszą Zatoką :)

    OdpowiedzUsuń
  159. Obserwuję jako: ZajacKicak
    Mail: ZajacKicak@gmail.com
    FB: Kasia Do.

    Szczerze polecam Sandomierz z Opatowem. Widoki bajeczne, a ceny przystępne. Będziesz zadowolona w 100%

    OdpowiedzUsuń
  160. @ZajacKicak, byłam tam w tym miesiącu i jednak odrobinę się rozczarowałam.

    OdpowiedzUsuń
  161. W Szczecinie w Rossmannie na Kołłątaja jest pełny stand jeśli to jeszcze kogoś interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.