piątek, 17 sierpnia 2012

Moja kolekcja lakierów do paznokci

Jakiś czas temu pokazywałam wam, gdzie trzymam lakiery do paznokci. Pudełko to ma właściwości magiczne - jego zawartość się rozmnaża. Sama. Co chwilę jest jej więcej, a ja w ogóle nie maczam w tym palców.

Ostatnio trochę przystopowałam z kupowaniem lakierów, jakoś nic nowego mnie nie kusi (może poza paroma esiakami, ale poczekam jednak na kolejną promocję). To pewnie jednak cisza przed burzą, w końcu wkrótce w sklepach pojawi się nowa odsłona Essence Colour&Go. Już się boję, jak to się skończy.

Pod nazwami podlinkowałam swatche lakierów.
Essence Nail Art Twins 01 louise, 04 carrie, 07 blair
Essence Nail Art Special Effect! 03 hello holo


Essence Whoom! Boooomm!!
01 chacalaca, 02 andy, you're a star, 03 you've got the art, 04 roy's red


Essence Vampire's Love
01 gold old buffy, 02 into the dark, 03 true love, 04 the dawn is broken

Essence I Love Berlin
01 love this city, 02 I'm a berliner, 03 green grass, 04 buddy bear

Essence Ballerina Backstage
02 wear your little tutu, 03 on your gracile tiptoe, 04 do a floating pirouette

Essence Sun Club Bondi Beach 03 bbc splash refresh, 04 bbc orange sunset
Essence Black and White 01 black out, 02 white hype

Essence Eclipse
01 undead?, 02 thirsty!, 05 ready to be bitten

Essence Metallics
03 steel me, 04 nothing else metals

Essence Return To Paradise 03 back to paradise, 04 fruit punch
Essence Fruity 03 very cherry

Essence You Rock!
02 love, peace and purple, 03 kings of mints, 04 let me in pink, 05 speed of light blue

Essence Cute As Hell
01 naughty but nice, 02 bad girl, 03 not just cute, 04 date me!

Essence Denim Wanted!
01 high waist pink, 03 my boyfriend's jeans, 04 forever mine, 05 fivepocket grey

Essence Moonlight
01 live forever, 02 into the night, 03 sparkling dawn
Essence Crazy About Colour 03 crazy me
Essence Multi Dimension 29 glam girl
Essence Secrets Of The Past 02 meet you in budapest
Essence Glam Rock 02 pink punk

Essence Blossoms etc...
02 I like, 03 my yellow fellow, 04 bloom-a-loom, 05 forget-me-not

Essence Creamylicious 02 raspberry smoothie
Essence Marble Mania 04 peaches
Essence Ready For Boarding 03 exits on your right
Essence Nail Colour3 01 midnight date, 02 shopping trip in soho
Essence Multi Dimension
59 purple diamond, 62 must-have, 64 trendsetter, 65 midnight rocker

Essence Colour & Go
11 so glamourous, 22 what do u think?, 31 hypnotic poison, 49 the only chance!

Essence Colour & Go
57 can't cheat on me, 70 nude it!, 81 no doubt, 93 c'est la vie!

Sensique Fantasy Glitter 210 Confetti, 211 Fireworks
Essie 27 Watermelon, 225A Camera

Catrice 240 Sold Out For Ever
Mollon 7 Hot Crimson
Hean Fashion Advance 148, 155

Lovely Crystal Strenght 42, 183
H&M 434 Blue, 450 Green

Eveline Colour Show 331 Mellow
Sensique Paradise Island 233
H&M Hello Kitty Lovely Turquoise, Hunt Me Down






Uff... koniec! Wpis ten dedykuję szczególnie Patrycji, która chciała zobaczyć wszystkie moje lakiery :) Jest tego trochę, ale jeszcze daleko mi do największych blogowych kolekcji. Nie mam też raczej zamiaru tego zmieniać i postaram się nie przekroczyć setki.

Teraz już znacie moją kolekcję, więc jeśli w przyszłości będziecie chcieli jakiś mój nowy zakup porównać z odcieniem, który mam i ja i wy, postaram się wam pomóc odpowiednimi zdjęciami.

To ile wy macie lakierów? Więcej czy mniej? :)

Em

75 komentarzy

  1. Wielka kolekcja ! :)
    W ogóle mam pytanie, czy tylko mam jakieś zwidy, ale z racji, że za jakiś czas wchodzi kolejna część Zmierzchu to będzie coś jeszcze (limitka) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam essence, ale masz ich dużo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. prawie same essence :D super, u mnie na blogu moja kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. @RainyOne, myślę, że będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja narzekałam jak ilość moich lakierów przekroczyła 20, że mam za dużo O_o ale ja dość rzadko maluję paznokcie i nie używam nigdy innych kolorów niż czerń, bordo, granat, fiolety i ich metaliczne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że przewaga z essence :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przyszłam ci wypomnieć


    ALE MAAAŁOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Spora kolekcja, naprawdę robi wrażenie;d ( przy moich niespełna 15 sztukach;p )
    Największe wrażenie zrobiło na mnie jednak pudełko;)

    OdpowiedzUsuń
  9. @sabbatha, no wreszcie! Ale miałam nadzieję przynajmniej na jakiegoś anonimka :>

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz essence'ów... ja ich akurat nie lubię ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna kolekcja, zwłaszcza lakierów z limitek Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezły zbiór Essence rządzi:D

    OdpowiedzUsuń
  13. "postaram się nie przekroczyć setki" tiaaaa też tak mówiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna kolekcja, no i widać ulubiona markę lakierów;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie mam mniej lakierów, ale nie znaczy to, że mam jakieś dwa na krzyż, bo też ich sporo mam :)

    Ładna kolekcja :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokaźna kolekcja:) Kolory się nie powtarzają, jest przemyślana.

    Kiedy nowa kolekcja Essence Colour&Go??:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele oj bardzo wiele lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  18. Naliczyłam 86 :) Fajnie, bo kolekcja mocno tematyczna.
    Ja mam ponad setkę, zewsząd. :D ale uważam, że to za dużo.
    I też się mnożą i nie mam na to sposobu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW <3 Widzę ze najwięcej essense :) A ja dziś dopiero zakupiłam swoje pierwsze lakiery z essence, ale już w nowym "ubraniu". Przetestowałam i są super- czemu ja wcześniej się nie skusiłam ?!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Prawie same Essence co znaczy że są dobre a moje koleżanki kupują po 20zł lakiery bo uważają że te tanie są niefajne ;p
    Ale niezła kolekcja, u mnie jest tylko 20 lakierów choć i tak pewnie połowy nie zużyje.

    OdpowiedzUsuń
  21. u mnie jest 40 lakierów, ale przy twojej kolekcji wymiękam

    OdpowiedzUsuń
  22. Duża ta kolekcja. Niektóre mają bardzo ładne kolory! :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękności..
    A może byłabyś zainteresowana jakąś lakierową wymianką?? Tutaj można obejrzeć do mam do oddania :)

    http://yasinisi.blogspot.com/2012/08/wietrzenie-magazynow.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. wow! ile pięknych kolorów! przede wszystkim wpadły mi w oko lakiery Essennce Ballerina! Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Damn. Sabb mnie ubiegła... a nawet anonimowo chciałam zostawić... ;)
    paskudnie... piękna kolekcja! :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna kolekcja! Mi po ostatnich porządkach zostało jakieś 20 sztuk..., a więc...pora na zakupy :D Też czekam na nową odsłonę Colour&Go :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Widzę, że jesteś fanką essence :) Całkiem spora kolecja :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Imponująca kolekcja! Żałuję, że tak późno poznałam Essence i nie mam np. lakierów z CaH :(
    (Em, przepraszam, że może się czepiam, ale literówka wkradła się w podpisie do zdjęcia z Hello Holo- powinno być chyba "effect" a jest "eddect").

    OdpowiedzUsuń
  29. mam tak z dyszkę mniej :D ale wow, chętnie bym parę przygarnęła, zwłaszcza z limitowanek essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna kolekcja! Moja liczebnie wygląda bardzo podobnie, ale jest zdecydowanie bardziej chaotyczna i przypadkowa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. @Yasinisi, dziękuję, ale nie jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  32. @PrincessBadCat, dziękuję, już poprawiam :) Szlag mnie trafiał przy podpisywaniu tych lakierów, pewnie dlatego nie zwróciłam uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Chcesz powiedzieć, że same mnożą się w tym pudełku? W takim razie też chcę takie! ;D
    Inspirujący zbiorek!

    OdpowiedzUsuń
  34. wooow ile essence! super! :)
    ja mam 56 lakierów w swoich zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam nieco ponad 30 lakierów, ale Twoje mnie zachwyciły, nie dość, że ładne kolorki to jeszcze tyyyle Essence :D

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystkie ładne. :P ja w swojej kolekcji mam ok. 90, może 100. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. o kurka prawie same essence :)

    OdpowiedzUsuń
  38. no bo Essence rządzi, szczególnie limitki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, niezła kolekcja :) Widzę prawdziwa Essence mania :)
    Ja kiedyś miałam wielkie pudło lakierów, ale to było jak miałam naście lat i mnóstwo czasu, fajne czasy ;)
    Teraz sama również bardzo lubię lakiery Essence Colour&Go i jest to znaczna część mojej kolekcji, mam ich chyba z 6-8. Dziś przyszedł do mnie lakier z Ciate i poddaje go testom i już wiem, że może to być początek wielkiej miłości ;)
    I przypomniałaś mi o Colour Show Eveline, miałam kiedyś ich kilka lakierów i byłam baaardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  40. wow :D niezła kolekcja, mam też sporo ale nie liczyłam ile mam :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam zdecydowanie mniej, choć uważam i tak, że mam za dużo haha :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Większość Essence. Nie było to dla mnie zaskoczeniem :D Ale w sumie byłam pewna, że masz wiekszą kolekcję. Twój wpis zainsirował moją siostrę do policzenia mojej kolekcji. Wynik:117. Omg hehe :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja mam zdecydowanie mniej lakierów - zaledwie kilkanaście.:)
    A lakiery z Essence wyglądają wspaniale! Aż chciałoby się je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  44. Lakierowa nie jestem. Ale za to pomadkowa baaaaardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow, pierwszy raz zobaczyłam kolekcję składającą się w tak dużym stopniu z lakierów Essence! Podziwiam :) Moja kolekcja pod względem ilościowym jest podobna, mam ok. 55 sztuk + doszło jakieś 5, jakie wygrałam w konkursie u Vex, ale jeszcze ich na oczy nie widziałam :D
    Jak tak na nie patrzę, to wydaje mi się, że Vampire's Love to najbardziej udana lakierowo limitka Essence moim zdaniem :) Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. z tego co wiem to o parę mniej, ale dawno nie liczyłam

    Kiedy się to stało to nie wiem, tak się kończą odwyki od zakupów pielęgnacyjnych - rosnącą kolorówką, a po 2 szukanie odcieni idealnych też wymaga iluś zakupów.

    jaka ilość lakierów z limitowanek :) od razu widać co lubisz :)
    chętnie bym ukradła ten z denin wanted- 1 od lewej, nie wiem co w sobie ma, ale co go widzę to jestem zła, że go nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Łaaa, ile unikatów z limitowanek! :))

    OdpowiedzUsuń
  48. hihihi moja kolekcja lakierów też dziwnym trafem rozrasta się samoistnie ;-) ale widzę w pudełku jeszcze sporo miejsca na nowe nabytki :-p napatrzyłam się u Ciebie na lakiery z limitek, powzdychałam, pośliniłam się ... fajna notka

    OdpowiedzUsuń
  49. wow, bardzo pokaźna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  50. prawie sam essence :D
    ale najbrardziej to mi się oczy zaświeciły na te brokaciki <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Sporo tego ! I tyyyyle Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja mam dużo, dużo mniej:) Kilka odcieni beżu:) i czerwień dla odmiany:D Taki dres code mnie trzyma wiec tylko szaleję weekendowo czerwienią, to moja ekstrawagancja:)
    A Twoja kolekcja okazała, cieszy oko. Jako fanka essence, zauważyłam, że i u Ciebie w lakierach guruje ta firma.

    OdpowiedzUsuń
  53. ja piernicze, ile essence! :D

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie chce nic mówić, ale to się kwalifikuje już pod leczenie. Ja na twoim miejscu bym zaczęła oszczędzać pieniądze a nie na głupoty wydajesz... Tak w ogóle to nie jest moje konto,więc się podpiszę
    ANONIM :p

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ciekawa kolekcja. Ja mam troszkę mniej lakierów i miałam już iść na odwyk ale to chyba zaczeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Kilka sztuk chętnie bym podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Boje się policzyć swoje lakiery, ale 100 "chyba raczej na pewno" nie przekroczyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  58. @Ev, to prawda, lakiery z VL są jednymi z lepszych.

    OdpowiedzUsuń
  59. @Alena, mówisz o high waist pink :) To jeden z moich ulubionych lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  60. @apteka marzenie, najlepszy jest hello holo, daje fantastyczny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  61. @Ewalucja, dziękuję anonimie :)

    OdpowiedzUsuń
  62. widzę, że jesteś fanką essence, a ja wręcz przeciwnie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Essence góruje :) Ja mam może 10 lakierów, bo wiem, że i tak ich nie wykorzystam, a szkoda, żeby leżały :)

    OdpowiedzUsuń
  64. hahaha anonim mnie rozwalil. "ja na twoim miejscu zaczelabym oszczedzac pieniadze a nie na glupoty wydajesz" heheheh tacy ludzie doprowadzaja mnie do szalu. a kto powiedzial, ze Lusterko Em MUSI oszczedzac pieniadze? :O:O:O:O moze ma juz sporo zaoszczedzonych i wiecej jej nie trzeba ale jaaaasssne, niektore osoby lubia wpieprzac sie ze swoimi łapskami w zycie innych i rozrządzac co ktos powinien badz nie, robic bo przeciez wiedza lepiej. :/:/ poza tym wspolczuje anonimowi takiej mentalnosci i podejscia: lakiery to glupoty. pewnie wszystko co nie jest jedzeniem i rachunkiem do oplacenia to glupoty, ciekawe czy anonim ma w zyciu jakies przyjemnosci i swoje małe głupotki?

    ja mam jakies 50 szt. tylko, ze u mnie kazdy jest zupelnie inny. ty masz duzo roznych odcieni czerwieni, pomaracze, granaty a u mnie jest 1 fiolet ciemny, 1 jasny, 1 zielen ciemna 1 jasna itd. twoja kolekcja jest zupelnie zdrowa, nie masz wyklejonych scian stojakami z iloscia lakierow podbiegajaca pod liczbe 1000 jak niektore blogerki z uk/usa - bo to juz zakrawa o chorobe - i nie chodzi o wydana kase - bo ta jest ich, ale o sam fakt i chyba rządzę posiadania. chociaz lakiery to i tak pol biedy, bo te mozna uzywac przez wiele, wiele lat.

    zdradze ci moj sposob na gestniejace lakiery, ktore wydaja sie odpowiednie juz jedynie na smietnik: dolac zwyklego bezbarwnego lakieru! i lakier jak nowy :) dolanie zmywacza do paznokci psuje lakier.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  65. @Anonimowy, bardzo dziękuję za obronę, ale komentarz Ewalucji był żartem :) Ewalucja ma lakierów znacznie więcej niż ja i sama otrzymała komentarz w tym tonie, z czego się razem śmiałyśmy ;)

    Jeśli chodzi o wielkie kolekcje lakierowe niektórych zagranicznych blogerek, to ja nigdy nie patrzyłam na to w kontekście jakiejkolwiek choroby. Nawet lubię oglądać takie filmiki/posty, choć ja pewnie czułabym się jednak przytłoczona taką ilością.

    OdpowiedzUsuń
  66. O kurczę!

    A ja myślałam, że mam dużo... ;-D

    OdpowiedzUsuń
  67. "Malitko " :) Jak będziesz chciała się pozbyć lakierów z eclipse to daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  68. @Draculaura, to raczej szybko nie nastąpi, ale w razie czego będę o Tobie pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.