środa, 15 sierpnia 2012

Edycje limitowane Isana i Synergen (biała czekolada, maliny, hibiskus...)

Nigdy dość edycji limitowanych? Też tak myślę! Jeśli ochłonęliście już po zapowiedzi najnowszej limitowanki Catrice, zobaczcie co przygotował dla nas Rossmann.

masło do ciała czerwone jagody

krem do rąk biała czekolada

mydło hibiskus i trawa cytrynowa
Zdjęcia pochodzą z profilu Rossmanna na facebooku

Nie wiadomo niestety, kiedy produkty te będą dostępne w Polsce. Na pewno kupię masło, malinowych słodkości nigdy dosyć :) Przy okazji zapytam was, czy widzieliście już gdzieś spray do ciała z poprzedniej zapowiedzi? Mam na niego ochotę, niestety do moich Rossmannów chyba w ogóle nie dotarł.







Pozdrawiam was znad pysznie malinowego tortu!

Em

46 komentarzy

  1. ten krem do rąk musi bajecznie pachnieć :)
    mmmaliny, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na masełko to i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak pachnie ten krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale kusisz :D same slodkosci :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko się pojawią na pewno kupię masło i krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. masło i krem do rąk mnie zaciekawiły, ale zanim się u nas pojawią to pewnie w ogóle zapomnę o nich ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamusiu jakie słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojjj,chcę je wszystkie!:D
    Mam nadzieję,że dojdą do ROSSMANNA w Rzeszowie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie zaintrygował krem do rąk o zapachu białej czekolady... Mniam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem do rąk! Mniam! Kocham kremy, a nie dość że ten ma śliczne opakowanie to jeszcze mój ostatni się skończył. Będę na niego czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masełko chętnie wypróbuje, ciekawe tylko kiedy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Do Wrocławia ten spray nie dotarł :((( też go wypatrywałam

    OdpowiedzUsuń
  13. krem i mydło! :D chociaż masło do ciała też..:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zobaczę jak składy, ale zapachowo kusi mnie krem do rąk i balsam malinowy.

    OdpowiedzUsuń
  15. tort wygląda przesmakowicie ciekawe czy równie smakowite będzie masełko do ciała ?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten krem wygląda ciekawie ;D.

    OdpowiedzUsuń
  17. mmmm zapowiadają się pachnąco :) kupię na pewno masło i krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam krem do rąk Synergen ten różowy i pachniał cudnie i był fajny do torebki,ciekawi mnie ta wersja limitowana:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej mnie zainteresował tort;) Ale reszta też ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  20. będę twarda - nie kupię masła :D za to krem do rąk bardzo chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mydło w płynie widziałam już dwa tygodnie temu w Gdańsku na Morenie, ale chętniej przygarnęłabym to masło i krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupię każdy produkt jak będą u nas dostępne.
    Sprayu do ciała też u mnie w Rossmanie nie widziałam a też poluję na niego bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie będę oryginalna - chętnie bym się zaopatrzyła w ten krem do rąk :) musi pysznie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Krem i masło do ciała muszą nieziemsko pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o nie wszystko wygląda pysznie:) jest prawie 22 powinni zabronić publikacji pyszności po 20:P Pozdrawiam Mag

    OdpowiedzUsuń
  26. nie dosc ze pachnaco to i pysznie nawet nie wiesz jakiej ochoty mi narobilas i na to maslo i ciasto tylko ze ja rosmana nie mam :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja to chyba jakaś nienormalna jestem i nie lubię takich pachnidłowych kosmetyków ;) za to tort bym zjadła z chęcią :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Krem o zapachu czekolady musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O rany, BIAŁA CZEKOLADA. Muszę go dorwać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Te czerwone jagody to nie są po prostu nasze czerwone porzeczki?
    Zapach zapowiada się super w każdym razie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jak tylko spotkam ten krem to się na niego rzucę :)

    a czerwone jagody to są chyba czerwone borówki spotykane w lesie na krzaczkach bardzo podobnych do czarnych jagód :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale że to w PL będzie dostępne?! Jak tak to super :)
    A ten tort... jak można dodawać takie zdjęcia :PPPPPPP Mniaaaaam
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja chciałabym krem do rąk i masło do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę mieć to masło ;) Krem do rąk musi ślicznie pachnieć i ma bardzo ładne opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. No i "przez ciebie" poszłam do Rossmanna.
    W Niemczech wszystkie produkty już są:
    -masło do ciała to generalnie czerwone jagody (malina, truskawka, czerwona porzeczka) -1,99€
    -krem do rąk pachnie cudnie (nabyłam) 75ml- 0,69€
    -spray do ciała pachnie bardzo ładnie - 1,99€

    A.O.

    OdpowiedzUsuń
  36. @A.O., bardzo dziękuję za wieści z frontu :) Jestem bardzo ciekawa tego masła, napisz o nim coś więcej jeśli niedługo zaczniesz go używać.

    OdpowiedzUsuń
  37. Biała czekolada ! <3

    I malinkowe masełko do ciała ! Mmmmm

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie niestety oprócz masła i żelu z melonem nie ma nic z tych produktów -.- szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  39. masło do ciała i krem do rąk ,z chęcią przygarnę

    OdpowiedzUsuń
  40. Kupiłam krem w niemieckim Rossmanie. Warto! Mam ubaw, kiedy pojawiam się gdzieś,a znajomi pytają "Kto ma czekoladę?" albo to zdziwienie, kiedy mówię, że to krem do rąk :D Kosmetyk jest notorycznie podkradany przez koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  41. @Anonimowy, czyli jednak rzeczywiście pachnie czekoladą? Super! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.