czwartek, 19 lipca 2012

Promocja: -50% na drugi produkt Essie

Kultowe lakiery Essie... jak to możliwe, że jeszcze nie mam ani jednego? Od kiedy pojawiły się  w Super-Pharm, kilka razy stawałam przed szafą i próbowałam coś wybrać, ale jakoś nie mogłam się zdecydować. Muszę przyznać, że czekałam też na jakąś promocję, bo jednak 35 zł za lakier do paznokci to dla mnie dość dużo. I w końcu się doczekałam :)



W aktualnym, setnym numerze magazynu Show, zamieszczony został kupon "przy zakupie dowolnego produktu Essie, drugi za 50% ceny!". Promocja trwa w Super-Pharm od 20 lipca do 3 sierpnia.





Jeśli macie zamiar skorzystać z promocji i tak jak ja dostajecie oczopląsu przed szafą, polecam wam przejrzenie wpisu Lakiery Essie (lista 90 dostępnych w Polsce odcieni + dokładne zdjęcia). Dzięki niemu można na spokojnie przemyśleć zakup w domu, przy okazji wyszukując w internecie swatche interesujących nas kolorów.

Polecicie mi jakiś odcień? Wciąż nie mogę się zdecydować...

Em

38 komentarzy

  1. Kochana w Pataalu essie są mega tanie ;) u mnie w mieście jest sklep stacjonarny i są po 8-10 zł :) tam są bardzo niskie ceny wszystkich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to i tak troszkę za drogo.
    Jak na lakier, oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  3. @jagoo-peppermint, dzięki, ale nigdy nie kupię nic u spamerów z Paatal ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jednak cena i tak wysoka jak na lakier

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam Russian Roulette, Mademoiselle oraz Sexy Divide :)

    OdpowiedzUsuń
  6. @ jagoo-peppermint - niestety są też wątpliwej jakości - chyba nie do końca są dobrze przechowywane, bo mam 2 od nich i maluje się nimi fatalnie, a pozostałe 8 butelek kupionych w sephora, douglasie i super pharm są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  7. @nikki, dziękuję, zapisane! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nikki ja mam 3 z paatal i są takie same jakościowo jak te z SP.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem Ci ogromnie wdzięczna za tą informację, jutro lecę do kiosku (i SP :) ). Czy ten kupon jest jednorazowy? Czy działa tylko na dwa lakiery czy mogę kupić wielokrotność? Nie wiesz może?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa promocja choć i tak taniej kupować przez allegro. Wogóle cuda się zdarzają i polskie drogerie robią prawdziwe promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za informację :) Jeśli wybiorę się w tym okresie do stolicy, chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @burn-it-up, niestety nie wiem, nie ma takiej informacji. Skoro jednak wydrukowali kupon, to myślę, że mogą go zabierać przy kasie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam do czynienia z tą firmą , dla mnie też 35 zł za lakier do paznokci to przesada...jestem zupełnie zadowolona z lakierów za 10 czy 15 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. turquoise & caicos i lapis of luxury ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuszą te Essiaki strasznie, ale cena nawet przy drugim za 1/2 ceny to za dużo moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Essie są w bardzo fajnych cenach w tk maxxie, trzy są za 49zł, nawet ładne kolorki, można coś wybrać. Choć ta promocja też fajna, dzięki za info bo jeszcze nie zdążyłam gazetki nabyć.

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja akurat dopiero 3ego sierpnia do PL przylatuję :(

    OdpowiedzUsuń
  18. @Beauty in English, w moim TK Maxxx widziałam niestety tylko OPI i to dość drogo :\

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja polecam meet me at sunset, jest to piękny głęboki pomarańcz czasem wyglądający jak neonowy czerwony, istne cudo! A skoro taka promocja o biegnę z kuponem do SP po lakier i top :D

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie nie było Essie ostatnio! Choć w sumie nie wiem czy wydałabym tyle na lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A czy ktos mi mzoe wytlumaczyc fenomen tych lakierow? Bo jak patrze na szafe to kolorystycznei nci nowego nei ma tzn w porownaniu z innymi lakierami innych marek ... wiec po prostu neioruzmiem tego boom na te lakeiry

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mogę z czystym sumieniem polecić VANITY FAIREST!
    Jest to mój pierwszy zakup essie i niezwykle jestem z niego zadowolona! To mleczno-różowy lekier z delikatnymi drobinkami. Żeby kolor był widoczny trzeba nałożyć 2 (czasem 3) warstwy. Utwardzacz jest zbędny. POLECAM!

    P.S. Dzięki za info o promocji, kto wie, może się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiem jakie kolory lubisz, ale od siebie polecam: Flawless (taki trochę brudny róż), Watermelon, Tart Deco i Cute as a button. No i kultową Mademoiselle :) turquoise & caicos też wydaje się fajny, chociaż akurat tego nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aaaaa!!! Biegne po gazete!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też z Krakowa i tydzień temu były takie zestawy w M1:) ale trzeba polować fakt, bo szybko znikają.

    OdpowiedzUsuń
  26. A u mnie nie ma Superpharm :((((((((((((((((
    Na allegro jest ich wuchta, ale ja jednak wolę na żywo oglądnąć i w ogóle :P
    Pozdrawiam i życze miłego dnia!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. @joanna_n, na Watermelon mam ochotę już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. @Beauty in Eglish, niestety ja nie bywam w M1, dlatego "mój" sklep to dla mnie ten w Bonarce.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zajrzyj na mojego bloga, i spójrz na post dotyczący wyników konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam mocne postanowienia więc muszę sobie odpuścić. Polecam Peach Daiquiri- CUDO!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja kolekcja powiększyła się o 2 lakiery po tym poście...

    OdpowiedzUsuń
  32. A no tak, to w Bonarce szybciej je wymiotło, choć też były. Ciekawa jestem na co się zdecydujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Coś czuję, że odwiedzę wkrótce Super-Pharm. :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna okazja, szkoda, ze nie mogę skorzystać. Ja bym brała jakąś czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  35. @burn-it-up - zabierają kupon przy kasie. a, i 50 % jest odliczane od ceny regularnej lakierów (w tym momencie są w promocji za 31,99 bodajrze, regularnie ok 35) - to taki bonusik od SP - zdziwko przy kasie:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna promocja... Też nie mam jeszcze żadnego lakieru Essie i cały czas się zastanawiam nad kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  37. W TK-Max są czasem zestawy - 3 lakiery Essie za ok.50-60zł. Widziałam tylko 2 zestawienia kolorystyczne, ale oba bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  38. @Lalique, jak tam jestem to też szukam lakierów, ale ostatnio trafiam tylko na wciąż dość drogie OPI.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.