niedziela, 29 lipca 2012

Lista wycofywanych produktów Essence (lato 2012)

Krótka przerwa w dostawie postów spowodowana była (bezcennymi) emocjami związanymi z wyjazdem na koncert Red Hot Chili Peppers. Eh, to było coś! Przyznajcie się, kto z was też odwiedził Impact Festival? :)

Jak co roku Essence czyści półki przed wprowadzeniem jesiennych nowości (część z nich możecie już teraz zobaczyć TU i TU). Warto przejrzeć listę wycofywanych produktów i upewnić się, czy nie ma na niej czegoś wartego zrobienia zapasów.

Wiadomo już, że odświeżona zostanie seria lakierów Colour&Go. Wszystkie obecne buteleczki znikną, choć część odcieni wróci już w nowej odsłonie. Pozostałe wycofywane produkty to:

mono eyeshadow

quattro eyeshadow

colour&shine eyeshadow (wszystkie odcienie)

smokey eyes set

stay all day long lasting eyeshadow (swatche)

gel eyeliner (swatche)

glam liner liquid eyeliner (wszystkie odcienie)

kajal pencil

long-lasting eye pencil (swatche, swatche)

multi action false lashes mascara

sun club 100% splash-proof ultra volume mascara

tint it! colour changing lipgloss (wszystkie odcienie)

XXXL nudes lipgloss (wszystkie odcienie)

XXXL shine lipgloss

on top lipgloss (wszystkie odcienie)

lipstick

pure skin 2in1 coverstick pen (wszystkie odcienie)

pure skin matt bronzing powder (wszystkie odcienie)

pure skin mousse make-up (wszystkie odcienie)

pure skin pure teint compact powder (wszystkie odcienie)


french glam tattoo stickers

nail art tattoo

colour changing click&go nails

nail art cracking top coat

nail art freestyle&tip painter

nail art magnetics

nail art special effect! topper

nail art stampy polish

nail art sticker

nail art stylist

loop nail file

shape&style 3in1 file

pro white effect

pro white nail hardener

pro white french

pro white rose

studio nails better than gel nails base sealer 03 soft white

studio nails better than gel nails french nail tip remover

Na co według mnie warto zwrócić uwagę? 

Koniecznie przyjrzyjcie się kredkom LL remember amber i think khaki! W ofercie pojawiły się dopiero rok temu, więc tym bardziej dziwi mnie decyzja o ich wycofaniu. Są niezastąpione przy szybkim, jesiennym makijażu, a zieleń służy mi dzielnie przez okrągły rok i poważnie zastanawiam się nad zrobieniem zapasów. 

Innym bardzo lubianym przeze mnie produktem są cienie do powiek w kremie. Z wycofywanych mam stars&stories i chętnie przyjrzę się pozostałym dwóm odcieniom.

Żal mi także eyelinera w żelu london baby, który jest bardzo ładnym i łatwym w obsłudze brązem.

Jeśli uda mi się dorwać wyprzedaże (mają rozpocząć się w pierwszej połowie sierpnia), zastanowię się także nad zakupem szminki coralize me!, fioletowego zestawu do smokey purple maniac i któregoś błyszczyka z serii XXXL nudes.

Standardowe pytanie: którego wycofywanego produktu będzie brakować wam najbardziej?

Em

38 komentarzy

  1. Szkoda mi eyelinera w żelu. I błyszczyka Nude Kiss.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego znowu kombinują coś z matującym topem? (soft touch) No i brązowy eyeliner to mój absolutny ulubieniec - czas robić zapasy. :/ I koniecznie muszę się przyjrzeć tym wycofywanym LL.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda mi troche tych błyszczyków zmieniających kolor.Miałam ochotę je wypróbować.Teraz będę musiała sie pospieszyć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi będzie szkoda tylko Think khaki, bardzo ją polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba kupię błyszczyk nude kiss i kredkę think khaki. Problem w tym, że w tej chwili do natury nie mam dostępu... Kiedy te produkty znikną dokładniej?

    OdpowiedzUsuń
  6. @anne-mademoiselle, wyprzedaże mają rozpocząć się w sierpniu, ale myślę, że w Naturze może się to przeciągnąć do września.

    OdpowiedzUsuń
  7. Coralize me też wycofują czy po prostu będzie można ją dorwać o te kilka złotych taniej? Może nie ma ogromnej trwałości, ale kolor jest świetny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi jednak najbardziej szkoda lakierów Colour&Go... Niby wrócą, ale za 7zł, co już mnie tak nie pociąga jak 5zł...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie szaleję za Papryczkami od czasu odejścia Johna Frusciante (w końcu z jakiegoś powodu One Hot Minute jest, delikatnie mówiąc, nie najlepsza); co do Essence to chyba patrzę się w ll-ki jak gdzieś je znajdę

    OdpowiedzUsuń
  10. szkoda, żal mi tych lakierów.

    a co do festiwalu bardzo lubię rhcp ale ostatecznie wybrałam koncert Coldplay w Warszawie,nie mogę się już doczekać :*
    zazdroszczę Ci jednak tego Rhcp , z pewnością było świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze najbardziej cierpię nad eyelinerem, chyba będę musiała go sobie w końcu kupić, bo tak to ciągle odwlekałam zakup...

    OdpowiedzUsuń
  12. @maszyna, umknęło mi zdjęcie z wycofywanymi szminkami, już je dodałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @Charlotte, ja także wybieram się na Coldplay! To jeden z moich ulubionych zespołów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od dawna przyglądałam się tej sondzie, teraz na pewno ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja raczej za niczym nie będę tęsknić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. co oni mają z tymi eyelinerami? Wycofują naprawdę dobry produkt. Ubolewam, że nie załapałam się na fioletowy, a teraz wycofują kolejny fajny (i bezpieczny) kolor.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam pomadkę Coralize me!, kończy mi się, więc chyba będę się czaić na nową ;) zastanawiam się także nad błyszczykami Nude.

    Zapewne w mojej Naturze będą wyprzedaże po normalnej cenie :/ Będę musiała przejechać się do sąsiedniego miasta, tam w 'nienaturowej' drogerii też jest Essence (z wyprzedaży limitki CC cień kupiłam tam za 3 zł, w Naturze kosztował on po zmniejszeniu ceny 11zł...:))

    OdpowiedzUsuń
  18. daj znać jak tylko pojawią się promocje :) oczywiście żal mi tego linera w żelu :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Z pewnoscią kupię tę maskarę.
    Aktualnie mam tę w czarno-różowym opakowaniu i jestem z niej bardzo zadowolona :)
    Chętnie wypróbuję tę zieloną.

    Myślę, że wybiorę sobie jeszcze jakiś lakier, coś z brązem. I jakiś cień - coś z klasyki pewnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tylko nie nail art special effect! topper...Załamka. :( Na pewno zakupię kilka lakierów colour&go i jakiś błyszczyk xxxl nude ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. @Kosmetyczna Kraina, tusz Multi Action w różowym opakowaniu jest świetny, to prawda. Ten w zielonym ma jednak gorsze opinie, więc ja nigdy nie skusiłam się na zakup.

    OdpowiedzUsuń
  22. Colour & go mają zniknąć ? tragedia :(
    obserwuję, pozdraiwam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kupię na zapas base coat wybielający i lakier do stempelków. To są świetne lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  24. czyli niedlugo wyprzedaze :D

    OdpowiedzUsuń
  25. O jestem 1400 obserwatorką :D Ja postaram się zaopatrzyć w wybielający base coat jak jeszcze zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. @Mania, rzeczywiście, jak miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Absolutnie nie rozumiem, dlaczego wycofywany jest piękny szaro-brązowy eyeliner w żelu - to przepiękny odcień, który prezentuje się na oku równie klasycznie jak czerń i jest od niej znacznie bardziej subtelny. Zresztą już wycofanie zieleni i fioletu było dla mnie zaskoczeniem, zwłaszcza że na ich miejsce wprowadzono nieciekawy szary kolor. Jako fanka tych eyelinerów mówię: wielka szkoda!!

    OdpowiedzUsuń
  28. szkoda mi właściwie tylko eyelinera..

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie szkoda tych cieni w kremie, za tydzien moze się wybiore . Planowałam je kupić dopiero pod koniec sierpnia ale jak mi mają je wycofać to nie nie nie, ja musze je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  30. bd mi brakować eyelinera w żelu, naklejek na paznokcie i sondy do zdobień :( trzeba bd zrobić zapasy na wyprzedażach ;) wiadomo do kiedy dokładnie mają zostać wycofane te produkty? :(

    OdpowiedzUsuń
  31. mi szkoda sondy do paznokci... kupiłam ją ostatnio, więc mam - ale ogólnie nie wiem po co wycofywać taki fajny przyrząd.

    OdpowiedzUsuń
  32. @axi_1099, produkty będą dostępne do zakończenia wyprzedaży, więc indywidualnie dla każdego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Na pewno przejdę się, by zobaczyć cienie, widzę że wycofywanych jest parę ciekawych kolorów. Cieszę się, że z XXXL Shine tylko jeden zniknie, mam z tej serii bezbarwny i kiedy się skończy, chciałabym wiedzieć, że nie zostanę z niczym.

    OdpowiedzUsuń
  34. bleee!! Mój eyeliner :( , zużyłam - uwaga - naprawdę zużyłam ( choć nigdy nie wierzyłam jak można zużyć żelowy eyeliner - przecież one się nie kończą) do końca 3 opakowania. 4 jest w trakcie. Jade pojutrze koniecznie kupić ze 2 opakowania na "zaś"

    OdpowiedzUsuń
  35. @iv3, wow, podziwiam! Mnie się jeszcze coś takiego nie udało :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Srsly Essence? London Baby też na odstrzał? Ciekawe co wprowadzą zamiast...

    OdpowiedzUsuń
  37. @Frambuesa, zdjęcia nowości możesz zobaczyć tu: http://lusterko-em.blogspot.com/2012/08/pena-zapowiedz-jesiennych-nowosci.html

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.