sobota, 29 października 2011

100 000 wyświetleń bloga Lusterko Em

Dziś będzie krótko. Wczoraj wieczorem licznik odwiedzin na moim blogu przekroczył sto tysięcy. 


Jest to dla mnie ogromne osiągnięcie, na dodatek szalenie motywujące. Świadomość, że moje notki cieszą się tak dużym zainteresowaniem jest fantastyczna. Mam nadzieję, że przynajmniej raz pomogłam wam w podjęciu decyzji o zakupie jakiegoś produktu.

Dużo osób kojarzę z komentarzy, ale większość z was nie zostawia tu po sobie śladu. Niemniej jednak chciałabym podziękować wszystkim czytelnikom mojego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeśli odezwiecie się przynajmniej ten jeden raz. Napiszcie jakie macie uwagi lub propozycje... albo cokolwiek. Nie musicie mieć nawet konta w google, żeby skomentować tę notkę. :)

Jeszcze raz wam dziękuję! Do zobaczenia w kolejnych notkach.

Em

35 komentarzy

  1. Gratulacje :) Mam nadzieję, że kiedyś na swoim również doczekam się takiej ilości wejść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dziwota, skoro tak świetnie piszesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) ja jestem dopiero na początku mojej blogowej drogi i mam nadzieję, że też kiedyś doczekam takiej liczby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie pozostawiam po sobie ślad... po prostu lubię czytać Twojego bloga, dobrze się Ciebie czyta, wydaje mi się, że w realu mogłabym Cię po prostu polubić... A zaczęło się od tego, że lubiłam Twoje posty na Wizażu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Cie za pasje:) O ciesze się kiedy piszesz gdzie można kupić coś w Krk, ponieważ sama tu pomieszkuje, i jest to dla mnie bardzo przydatna inf:) Powodzenia:D
    Wierna widzka

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULACJE! Oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Twój blog, bo jest taki NORMALNY, bez wielkiego zadęcia. Na dodatek piszesz nie tylko o kosmetykach, co pozwala mi się trochę lepiej zorientować jaką jesteś osobą. Zresztą kojarzę Cię z Wizażu :) Jak dla mnie nie musisz nic zmieniać! Gratuluję takiej liczby odwiedzin!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje :) podoba mi się u Ciebie różnorodność tematów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:) i mam nadzieje,ze zostaniesz z Nami na dlugo!
    Lubie do Ciebie zagladac bo zostawiasz tutaj czesc siebie i dzieki temu ten kawalek miejsca w sieci staje sie swojski:) Tak jak napisala powyzej Bella, Twoj blog jest NORMALNY!!!Tak trzymaj:*

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję:)
    Bardzo lubię czytać Twojego bloga:) Lubię informacje o nowinkach, promocjach w sklepach i dokładne recenzje, pełne swatchy i porównań. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czytam regularnie tyle że rzadko zostawiam komentarze. Na ogół z braku czasu. Często przeglądam blogi jak znajdę chwilkę czasu i wtedy skupiam się na przeczytaniu jak największej ilości najnowszych postów.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję :) ja czytam, komentowanie wychodzi mi gorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje. Czytam regularnie, ale rzadko się odzywam. Powodzenia w dalszym blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje :) masz bardzo ciekawego bloga :) tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulację. Ja zawsze zostawiam po sobie ślad. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje! Tak jak napisała któraś z dziewcznyn powyżej najlepsze jest w Twoim blogu to, że jest taki 'normalny'. :D Nie umiem tego dokładnie opisać, ale niektóre blogi są taki sztucznie napompowane, nieprzekonujące, a Twój jest po prostu normalny. :)) Poza tym dzięki Tobie kupiłam dwa świetne kolory lakierów z Essence, na które nigdy bym nie zwróciła uwagi (m.in. Purple Diamond MD) i dowiedziałam się o promocji w Naturze na masła z Eveline (po które na następny dzień pobiegłam;)). Dość słodzenia! Fajnie tu i tyle!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podczytuję Cię już od jakiegoś czasu ale nie komentuję. Fajne miejsce w sieci stworzyłaś gratuluję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję, gratuluję, GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję, życzę kolejnych 100 tysięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje i oby tak dalej! i z czytelnikami i z Twoim pisaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.