środa, 12 października 2011

Polecam: Sally Hansen Insta-Dri anti-chip top coat

Ostatnio polecam wam wiele rzeczy, ale to dlatego, że takie notki pisze mi się najprzyjemniej. :) Mam kilka produktów, które są dla mnie absolutnymi hitami w danej kategorii i nie szukam już niczego lepszego. To o czymś świadczy, bo z reguły jestem wybredna i zmieniam kosmetyki bardzo często. Pisałam już o niezastąpionym żelu pod oczy i na powieki Flos-Lek, dziś z kolei na tapecie będzie top coat przyspieszający wysychanie lakieru Sally Hansen Insta-Dri.

Nie wyobrażam sobie po pomalowaniu paznokci lakierem nie nałożyć czegoś, co przyspieszy jego wyschnięcie. Nie znoszę siedzieć bez ruchu i czekać godzinę lub dłużej, żeby móc cokolwiek zrobić. Parę lat temu przeszukałam więc internet w poszukiwaniu odpowiedniego produktu, przetestowałam kilka i od tamtej pory nie rozstaję się z Insta-Dri. Po upływie kilkunastu minut możemy już wrócić do normalnych, codziennych czynności, a lakierowi nic się nie stanie. Dodatkowo w zauważalny sposób go nabłyszczaprzedłuża jego trwałość. Nie potrafię dokładnie określić o ile, bo na u mnie wszystko trzyma się źle. ;) Minusem jest to, że mniej więcej po zużyciu 2/3 top coat gęstnieje i trzeba kupić nowy. Pamiętajcie, że najtaniej jest na allegro, gdzie kosztuje zaledwie kilkanaście złotych.

Dla mnie jest to kosmetyk wszech czasów i nie mam zamiaru szukać niczego innego. Polecam go wszystkim!

Em

22 komentarze

  1. Ja tam nie odczuwam pilnej potrzeby zakupu wysuszacza do lakieru, ale jak kiedyś będę czegoś szukać to może kupię ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. prawie ideał ;) muszę go poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz mam dylemat, bo planuję zamówic seche vite, a ty kusisz tym przyspieszaczem:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam zachwycona tym top coatem dopóki nie zostało mi go właśnie około 1/3. Strasznie zgęstniał, robił pęcherzyki i trafił do kosza. A mogło być tak pięknie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. A masz może porównanie do seche vite? Bo jestem z niego zadowolona, ale wciąż szukam ideału. Czy teb top się rysuje? Po jakim czasie można już ruszać łapkami bez uszkodzeń?

    OdpowiedzUsuń
  6. PS: Zostałaś u mnie otagowana, zapraszam http://kotwkosmetyczce.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html :)

    OdpowiedzUsuń
  7. właśnie szukam wysuszacza, ale na allegro znalazłam nie z pędzelkiem tylko z takim jakby zakraplaczem.. nie wiesz może, czy to to samo, czy podróbka?:P

    OdpowiedzUsuń
  8. z początku też byłam nim zachwycona, ale właśnie to szybkie gęstnienie i nieestetyczne pęcherzyki powietrza, które robią się przy schnięciu zmuszają mnie do poszukiwań czegoś innego. kupiłam właśnie Catrice Quick Dry & Shine High. ale nie jest taki szybki jak SH.

    OdpowiedzUsuń
  9. Swego czasu intensywnie go używałam, ale jak tylko odkryłam Good to go Essie, poszedł w odstawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam go, choć to gęstnienie trochę mnie wkurza. Rozważam teraz zakup Seche Vite :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będę musiała wypróbować! Ja również wolę pisać notki o kosmetykach, które się u mnie sprawdziły, o bublach wolę zapomnieć :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten produkt i jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  13. też go mam ;) i jestem również zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. @Wszystko co mnie zachwyca, niestety nie mam porównania do SV. Po jakimś czasie można zauważyć, że lakier jest porysowany. Mnie to tak bardzo nie przeszkadza, bo i tak co 2-3 dni maluję paznokcie od nowa. Po kilkunastu minutach możemy już robić prawie wszystko, oczywiście uważając by czymś mocno nie zadrzeć lakieru :)

    @annawanna, nigdy nie słyszałam o wersji z zakraplaczem, może to jakiś inny produkt Sally Hansen? I czy komuś chciałoby się podrabiać taką firmę? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z pewnością wypróbuję, bo nienawidzę siedzieć i czekać godzinami, aż lakier wyschnie. Stosujesz go po każdej warstwie lakieru, czy na sam koniec jako Top?

    OdpowiedzUsuń
  16. ja z wysychaniem lakieru zazwyczaj problemu nie mam, albo go zwyczajnie nie zauważam, więc takich topów raczej nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  17. mi właśnie się glut zrobił z niego :/ dodałam trochę rozpuszczalnika z Inglota, ale to już nie to samo. schnie równie szybko, ale połysku nie ma takiego co zawsze. czas wybrać się po nowy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Seche Vite też gęstnieje jak zostaje 1/3 i nic z tym się nie da zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  19. brzmi ciekawie. chetnie wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. schnie może i błyskawicznie, ale na moje paznokcie działa anty-utrwalająco. trzy razy użyłam i za każdym razem albo już tego samego dnia albo kolejnego zawsze były odpryski. nigdy więcej

    OdpowiedzUsuń
  21. na pewno kiedys wyprobuje, na razie nie posiadam w zasobach wysuszacza

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.