sobota, 8 października 2011

Swatches: Essence Ballerina Backstage nail polish 04 Do A Floating Pirouette + Essence Nail Art Twins glitter topper 04 Carrie

Wiele z was narzeka ostatnio na brak możliwości zrobienia dobrej jakości zdjęć na bloga. Niestety i mnie to spotkało. Kiedy wróciłam dziś do domu, za oknem było zupełnie ciemno i nic już nie dało się zrobić. Dlatego muszę korzystać z zapasów mojego dysku i dziś pokażę wam pewną lakierową kombinację, którą ostatnio miałam na paznokciach.

Essence Ballerina Backstage 04 Do A Floating Pirouette
Ballerina Backstage (notka ze swatchami innych produktów) to najnowsza edycja limitowana Essence, jaka pojawiła się w Naturach i Douglasach. Do mojej kolekcji dołączyły z tej okazji trzy nowe lakiery. Chyba najbardziej sceptycznie podchodziłam właśnie do tego odcienia, jednak efekt na paznokciach podoba mi się i myślę, że pasuje na jesień. Wolałabym jednak, żeby był trochę ciemniejszy i nie wpadał tak wyraźnie w róż. 

+ Essence Nail Art Twins glitter topper 04 Carrie
W dniu w którym malowałam paznokcie, szłam także na imprezę, dlatego postanowiłam dodać na paznokcie coś jeszcze i pomalowałam je brokatowym lakierem z serii Nail Art Twins. Ta wersja jakiś czas temu została wycofana, a ja kupiłam ją na wyprzedażowej promocji. Nie używałam jednak często, bo jakoś nie mogłam znaleźć odpowiedniego połączenia. W końcu postanowiłam pomalować nim lakier w jak najbardziej zbliżonym do brokatu odcieniu i tak chyba wygląda najlepiej. 

Jak wam podoba się to połączenie? Ja wciąż jakoś nie mogę się przekonać do brokatowych topów na co dzień, ale na imprezy to ciekawy dodatek.

Em

12 komentarzy

  1. Ja tam lubię brokaty na codzień :) To połączenie wygląda całkiem fajnie, choć coś mi w odcieniu tego lakieru nie pasuje i nie mogę dookreślić co...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta ballerina przypomina mi trochę kolor mojego lakieru z eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na imprezę wygląda ładnie. Ja ogólnie nie lubię brokatowych topów u siebie, a na paznokciach kogoś, to po prostu efekt powala.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi brokat w codziennych paznokciach też nie do końca pasuje, ale mam jeden z essence, który jest bardzo drobniutki i dobrze się spisuje i za dnia. A lakier z balleriny mam i lubię ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  5. Super razem się łącza. Z brokatem o wiele lepiej! : D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam ten lakier i bardzo go lubię:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor, ale wolę go bez topu.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja ostatnio lubię takie błyskotki, więc mi się jak najbardziej druga wersja wersja podoba;) Ale w ogóle ładny ten fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bez brokatu wg mnie zdecydowanie lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ladny ten kolor :)
    tak jak piszesz nadaje sie jak najbardziej na jesien

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.