poniedziałek, 17 października 2011

Weekend na Blog Forum Gdańsk w telegraficznym skrócie

W ciągu ostatnich czterech dni spędziłam trzydzieści godzin w pociągach, przejechałam tysiąc pięćset kilometrów, byłam na plaży w Gdańsku i na molo w Sopocie, przespałam dwadzieścia godzin (o połowę mniej niż zwykle), poznałam wielu fantastycznych blogerów i w czterogwiazdkowym hotelu znalazłam pod łóżkiem cudze majtki.


Weekend obfitował w miłe chwile i ciekawe sytuacje, ale o tym z pewnością napiszę wam kiedy indziej... Teraz czas zmierzyć się z poniedziałkową rzeczywistością. ;)

Em

(jakby ktoś jeszcze nie wiedział czym jest Blog Forum Gdańsk, niech zerknie TU)

9 komentarzy

  1. Chociaż fajne te majki były? ;)


    Czekam na więcej szczegółów

    OdpowiedzUsuń
  2. @Wszystko co mnie zachwyca, zwykłe czarne damskie stringi, nic specjalnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te majtki mnie rozbawiły :))) Czekam na dalszą relację, bo początek ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. :D majtki pod łóżkiem, you make my day :D

    OdpowiedzUsuń
  5. to musiała być super impreza! tyle blogerow w jednym miejscu. niezły hotel z 4 * ze pod łóżkiem zapomnieli posprzątać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A czego Ty tam szukalas pod tym lozkiem ! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oddałaś je na recepcji? Trzeba było z uśmiechem oddać kiedy się wymeldowywałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Marianna., nie mogłam znaleźć butów, więc musiałam się tam wczołgać ;)

    @Atria, nie pomyślałam o tym, ale ciekawe jaka byłaby reakcja :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.