piątek, 21 października 2011

Tag: Ulubione lakiery na JESIEŃ

W żaden sposób nie da się już udawać, że lato wcale nie minęło. Kiedy zaczyna się robić zimno, rozpaczliwie staram się zatrzymać choć część beztroskiego nastroju, wbrew pogodzie malując paznokcie na turkusowo lub pomarańczowo. Może jednak zamiast walczyć z tym, co nieuniknione, lepiej doceniać te chłodne wieczory spędzone na kanapie z kubkiem herbaty i książką?



Różne są zdania na temat tego jakie odcienie powinno się nosić na paznokciach o tej porze roku. Mnie takie sztywne zasady nie za bardzo obchodzą, ale jedno jest pewne - lepiej się teraz czuję w ciemniejszych i bardziej stonowanych odcieniach niż latem. Co prawda wciąż od czasu do czasu zdarza mi się wybrać lakier w moim ulubionym odcieniu gumy balonowej lub fuksji, jednak prym wiodą fiolety, granaty, ciemne czerwienie, zgniłe zielenie i szarości.

Przedstawię wam lakiery z mojej kolekcji, które najbardziej kojarzą mi się właśnie z jesienią.

 Lovely Crystal Strenght 183, Bell Fashion Colour 303, Essence Eclipse 01 Undead?


 Essence Creamylicious 02 Rasoberry Smoothie, Essence You Rock! 02 Love, Peace and Purple, Essence Ballerina Backstage 04 Do A Floating Pirouette


 Essence Secrets of the Past 02 Meet You in Budapest, Essence Multi Dimension 64 Trendsetter, Essence Eclipse 02 Thirsty!


  Essence I Love Berlin 04 Buddy Bear, Essence Denim Wanted! 03 My Boyfriend's Jeans, Essence Multi Dimension 65 Midnight Rocker

 H&M Hunt Me Down, Essence Metallics 04 Nothing Else Metals, Essence Denim Wanted! Fivepocket Grey


Część z nich mieliście okazję już zobaczyć w moich postach, na przykład te z serii Multi Dimension (Midnight Rocker, bardzo ciemny granat, pojawił się ostatnio na moich paznokciach trzy razy pod rząd!). Jeśli jednak jesteście zainteresowani swatchami jakiegoś innego lakieru, dajcie mi znać.

A jakie są wasze ulubione odcienie na jesień? Podobne do moich czy wręcz przeciwnie?

Postanowiłam zrobić  tego posta TAG, bo chętnie zobaczyłabym u was podobne notki. :) Zasad właściwie nie ma: możesz (ale nie musisz) skopiować pierwsze zdjęcie, możesz (ale nie musisz) otagować parę osób. U mnie na blogu możesz czuć się otagowany już po przeczytaniu tej notki :) Jeśli zdecydujesz się na podobny wpis, koniecznie umieść do niego link tu w komentarzu, żeby więcej osób mogło go zobaczyć!

Em

33 komentarze

  1. Fiolety, róże i czerwienie-świetne! To są zdecydowanie moje ulubione kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z przyjemnością skorzystam i sama umieszczę u siebie dzisiaj taką notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne kolory :) większość z nich chętnie bym zobaczyła i w swojej kosmetyczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna kolekcja:) Ja wybieram podobne kolory, chociaż jeszcze się próbuję opierać nadchodzącej jesieni. I jakoś się nie mogę przekonać do lakierów brokatowych. Chodzę oglądam i dojrzewam.. może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobisz swatch fioletowego Bella kiedys :)? W butelce wygląda cudnie, na zywo go nie widzialam (mam tylko jego niebieskiego brata, który u mnie jest świetny, jeśli chodzi o trwałość)

    OdpowiedzUsuń
  6. Essence Eclipse 01 Undead- kurde śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. a skąd już masz tego elipse essence? czy to nie ten, co dopiero ma wejść?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez jesienią wolę fiolety, ciemne czerwienie itp:) Mam niektóre z tych lakierów, oczywiscie u Ciebie króluje Essence :D U mnie tez jak na essencomaniaczke przystało duży procent lakierow to essence:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł na tag chętnie wezmę udział:)
    Ja jesienią najbardziej lubię brązy, beże i szarości na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  10. Malina z Essence jest świetna :). I ten fiolet z Lovely też całkiem całkiem

    OdpowiedzUsuń
  11. @maszyna, zrobię, może nawet jutro lub pojutrze :)

    @jamapi, tegoroczna wampirza limitka to Vampire's Love, Eclipse była rok temu w wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zbior:)i moze pokusze sie o poodbna notke:))
    U mnie z kolorami bywa roznie tzn.sa odcienie ktore lubie nosic bez wzgledu na pore roku bo przywiazana jestem np. do czerwieni/fioletow i niebieskosci:)

    OdpowiedzUsuń
  13. mogłabym napisać podobną notkę. mam swoich ulubieńców :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł na coś takiego ;). Fiolety i te szarości na końcu są świetne.
    Chyba też taki post stworzę :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kolekcja :) Ja też teraz jakoś tak naturalnie przeszłam na ciemniejsze kolorki i dobrze mi z tym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobny lakier do tego Essence z serii eclipse kupiłam z marki Revlon:)

    OdpowiedzUsuń
  17. te trzy niebieskie essence są śliczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorki super - na pewno się przydadzą i nadadzą :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna lakiery masz,i ja też na jesień wolę ciemniejsze-wczoraj kupiłam ładny ceglasty z essence,wyjęłam też granaty,szarości,brązy,bordo :)z jaśniejszych na jesień lubię np.złoty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam podobne preferencje kolorystyczne na jesień, jak Ty. Zachwyciły mnie fiolety z piewszego zdjęcia, najbardziej Bell Fashion Colour 303 - jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  21. lakier z Bell jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  22. właśnie umieściłam u mnie na blogu post o ulubionych lakierach na jesień :)) http://saturdaynight-saturday-night.blogspot.com/2011/10/ulubione-lakiery-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten lakier Ballerina Backstage jest po prostu cudowny, żałuję ze go nie mam

    OdpowiedzUsuń
  24. http://angiotensyna.blogspot.com/2011/10/tag-ulubione-kolory-na-jesien-zakupy.html

    Jak obiecane, że będzie, to jest ;).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Essence Eclipse Undead - miałam i pozbyłam się... WHY????

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje :D

    http://lakierowo.blogspot.com/2011/11/tag-lakiery-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  27. umieściłam u siebie taką notkę http://pannakolczykowa.blogspot.com/2011/11/17-tag-ulubione-lakiery-na-jesien.html , choć moja kolekcja nie dorasta Twojej do pięt :) dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Pozwoliłam sobie odpowiedzieć --> http://femmenotfatale.blogspot.com/2011/11/tag-ulubione-lakiery-na-jesien.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedziałam na Twój tag :D
    http://vixen-view.blogspot.com/2011/11/tag-lakiery-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiadam na TAG. :)
    http://lagriotte-lagriotte.blogspot.com/2011/11/tag-ulubione-lakiery-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Nadal nie mogę odżałować, że pozbyłam się Essence Eclipse 01 Undead? :P

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.