poniedziałek, 24 października 2011

Podróże: Gdańsk (październik 2011)

Uwielbiam podróżować. Lubię odkrywać nowe miejsca, ale też wracać do tych, w których już kiedyś  byłam. Pomyślałam, że to dobry pomysł na nowe wpisy. Raczej skupię się na nowych wyjazdach i nie będę grzebać w dysku szukając zdjęć z wakacji lub poprzednich lat, ale kto wie? :)

Na początek Gdańsk, bo to moja ostatnia wycieczka. Niestety, czasu na zwiedzanie miałam bardzo mało ze względu na Blog Forum, ale coś tam udało mi się zobaczyć.











Kocham morze. Nad Bałtykiem spędziłam wiele najlepszych chwil w moim życiu, dlatego chętnie do niego wracam przy każdej okazji. :) 

A już za miesiąc lecę do Paryża!

Em

13 komentarzy

  1. Byłam kilka razy nad polskim morzem, ale mogłabym tam jeździć do znudzenia. Kocham!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Ja w Gdańsku mieszkałam kilka lat i wspominam to miasto z wielkim sentymentem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ! :)
    Ja wolę góry, ale morze też jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieszkam w Gdańsku już 14 lat ale nie mogę przekonać się do tego miasta... Piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też kocham polskie morze! Udane zdjęcia! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To pozdrawiamy z Gdańska - rodowite Gdańszczanki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubie Gdansk:) a Baltyk ma szczegolny klimat, fajne zdjecia!
    Udanego pobytu w Paryzu:*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.