niedziela, 9 października 2011

Wyjątkowa promocja: IKEA minikomoda MOPPE za 14,99 zł (przechowywanie kosmetyków)

Żałuję, że nie miałam możliwości opublikowania tego posta wcześniej, jednak mam nadzieję, że choć jedna osoba z niego skorzysta. Przepraszam za jakość zdjęć, pierwszy raz byłam zmuszona robić je telefonem. 

W każdym katalogu IKEA możemy znaleźć spis promocji na cały rok. Obowiązują one zazwyczaj przez tydzień i są często bardzo okazyjne. W tym tygodniu (03.10-09.10) można kupić drewnianą minikomodę MOPPE za 14,99 zł (regularna cena - 29,99 zł).


Będąc na zakupach postanowiłam kupić dla siebie dwie - jedną na kolorówkę i jedną na biżuterię. Wciąż szukam nowych, lepszych rozwiązań na przechowywanie kosmetyków (ostatni sposób możecie zobaczyć TU). Czasem coś po pewnym czasie okazuje się mało funkcjonalne, a czasem po prostu mi się nudzi.


W takiej minikomodzie mieści się teraz cała moja kolorówka (poza magnetyczną paletą cieni, rzeczami, które trzymam w akrylowym pojemniku i pędzlami). Szufladki można wyjąć, co także jest według mnie plusem.




Skorzystać z promocji możecie jeszcze do końca dnia. 
Jak wam się podoba taki sposób przechowywania kolorówki? 

Em

34 komentarze

  1. Ja mam komodę z Jysk ,http://bi.gazeta.pl/im/0/6673/z6673970X.jpg w jednej szufladce mam kolorówkę,w drugiej fluid,puder,bronzer, lakiery w kolejnej, pielęgnacja ciała w nastepnej, denko w kolejnej :) korektor i maskara w kubeczku u góry. Wszystkiego mam raczej po jednej sztuce więc nie mam problemu z kilkoma walającymi się korektorami,tuszami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł jest świetny wg mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łeeee aż szkoda że nie wiedziałam o tym wcześniej, na pewno bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie komódki, ale w sumie nie miałabym jej gdzie postawić - w łazience mam za dużo wilgoci jak na drewniane mebelki, a w pokoju nie mam na takie coś miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że tak późno wrzuciłaś info bo wyglądają lepiej niż te biedronkowe kolorowe, które mam obecnie a jakoś to zimno za oknem nie zachęca mnie do wojaży do Ikei ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejuuu! Dzięki Ci za ten post, oglądałam katalog jakiś czas temu, ale zapomniałam na śmierć, że miałam po nią jechać. Mam większą komódkę w której trzymam lakiery, a dzięki Tobie dokupię i tą skoro jest w promocji! Jadę do Ikei :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda ze nie ma u mnie ikei :( chociaz w sumie i tak mam kufer zakupiony w szmateksie, a w srodku powkladalam male pudelka do sortowania komsetykow;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam narzie sporo szufladek tych plastikowych i tyle mi wystarczy

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna ta komoda! Szkoda, że do ikei mogę wybrać się dopiero w piątek :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju jaka świetna! Przydałaby się, ale nie mam jak jechać dzisiaj do Ikei :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja pojechałam (chyba w czwartek) do Ikei po te komódki, głównie moja mama chciala kupić tak z trzy sztuki i nie było już ani jednej:D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nie mam nawet w pobliżu Ikei :(( komódki są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  13. @kleopatre, u mnie mieli ogromne zapasy i wyglądało na to, że przygotowali się, żeby nie zabrakło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana Twój pomysł jest świetny!jak tylko wróce do Polski pruję do IKEI:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że mam tak daleko Ikeę :( Ale komoda świetna!

    OdpowiedzUsuń
  16. czad! też by mi się przydało coś takiego, bo moje kosmetyki zaczynają życ swoim życiem :D Ale Ikea tak daleko :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam sklep Ikea niedaleko, ale raczej nie skorzystam. Bardzo fajny i wygodny sposób, ale ja mam po prostu za mało kosmetyków. ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. fajan ta komodka. ja tez non stop szukam idealnego pomyslu na przechowywanie moich zapasow kosmetycznych. ciekawe jak wielkie to to w rzeczywistosci jest. tez by mi sie taka przydala :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nono świetna komódka i za takie grosze, szkoda że wcześniej nie dodałaś!
    Swoją drogą ciekawy blog.. :)
    Może znasz jakieś sposoby, na "naprawienie" paznokci?
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  20. mam za mało kosmetyków, żeby taką komódkę zapełnić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam już taką jedną komódkę kupioną jakiś czas temu-świetna sprawa! Wczoraj wysłałam męża po kolejną ale niestety nie było już ani jednej....
    Na dzień dzisiejszy w katowicach brak....:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem na tak! Aczkolwiek juz nei zdaze sobie jej kupic.

    OdpowiedzUsuń
  23. @Klaudina, znam! Polecam odżywkę Eveline SOS dla kruchych i łamliwych paznokci, działa cuda.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam taką komódkę, ale z sześcioma szufladkami. Dla mnie wygodniej :) Taki sposób przechowywania kolorówki jest dość wygodny i u mnie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę sobie kupić tę komódkę- przydałoby się uporządkować bałagan w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam dwie części i jestem z nich baaaardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  27. jaka szkoda, że jest tak mało sklepów Ikea w Polsce ;< a komódka super, i ładnie wygląda na stoliku ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. szkoda, szkoda, wielka szkoda, że dowiedziałam się o tej promocji dopiero teraz. :( przydałaby mi się taka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się, dlatego tego dnia, kiedy rozpoczęła się ta promocja pojechałam do Ikea, ale już niestety tych ich nie było po tych komodach śladu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem posiadaczką swojej komódki już kilka dni i również trzymam w niej kosmetyki, zaś do biżuterii służy mi stojak i mały kuferek :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja na razie mieszczę się w szufladki z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. W takich momentach żałuję, że nie chodzę do Ikei, bo bym coś fajnego upolowała pod swoje kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.