środa, 5 października 2011

INGLOT Freedom System (katalog i cennik kasetek magnetycznych)

Inglota nikomu przedstawiać nie trzeba. Także ich Freedom System znany jest od dawna, choć co jakiś czas się zmienia (moim zdaniem na lepsze!). Cienie dostępne są już nie tylko w wersji okrągłej, ale także w kwadratowej. Do palet można też wkładać pudry, róże, korektory, pomadki oraz cienie i woski do brwi. Możliwości skomponowania tych produktów jest sporo, co można zobaczyć w poniższym katalogu. :)





Ja na razie swoje wkłady trzymam w kasetkach bez przegródek, ale mam ochotę na paletę z prawdziwego zdarzenia... :)

Może mi coś polecicie? Posiadacie którąś z tych palet?
Em

21 komentarzy

  1. a gdzie można dostać samą pustą paletkę magnetyczną bez przegródek ? ;>
    Poza glamboxem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. a poza tym pusta paletka na 4 cienie z kobo kosztuje 10 zł i też pasują do niej ingloty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, dziękuję za ten post! ile ja się naszukałam, żeby znaleźć ceny paletek, poszczególnych wkładów... Ja póki co chciałabym skompletować swoją pierwszą piątkę okrągłych wkładów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no ten post mi normalnie z nieba spadł ;)
    bardzo przydatne informacje - zwłaszcza te cenowe, może w końcu wybiorę się do inglota i skomponuję sobie jakąś paletkę, bo jak na razie mam jeden skromny żółty wkładzik ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Chochlik, ja poza Glam Boxem mam też trzy palety z Inglota (kosztują 15 zł)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, to ciekawe czemu u mnie na wyspie Pani upierała się, że kwadratowy cień kosztuję 15 zł, a nie 12 :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pięć palet po dziesięć cieni kwadratowych. Życia mi chyba nie starczy, żeby je zużyć, a chciałabym jeszcze więcej...

    A co do cen - ekspedientki w sklepach Inglota zawsze plączą się w zeznaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za te informacje. Na pewno mi się przydadzą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam dziesiątkę kółeczek i właśnie kółeczka polecam. Może i kwadraty wyglądają ładniej ale niemal niemożliwe jest zużycie ich przed upływem terminu ważności...

    OdpowiedzUsuń
  10. z nieba mi spadlas z tymi screenami! osobiscie bardzo bym chciala sobie skomponowac paletke ok 8-10 brazow i nie wiedzialam gdzie sie udac.widzialam Kobo ale male,bo 4 miejsca i slyszalam o Inglocie,teraz juz wiem,ze na pewno sie musze z tym blizej zaznajomic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam dwie kwadratowe do cieni z Inglota, jestem z nich bardzo zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam 40 na kwadraty. Jest dosyć ciężka, ale przecież nigdzie z nią nie chodzę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mialam okazje widziec te palety, kolorki są naprawde bardzo napigmentowane, ale nie wiem jak z trwaloscia. Widzialam na YT, ze te paletki cieni są chwalone. No ale jednak cena dla mnie na razie karze sobie usiaść na dupce i korzystac z tanszych cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię jak dajesz takie katalogi na blogu, bo później wiele razy jeszcze z tego korzystam i zaglądam do tego. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Inglot bardzo fajna firma cenie ja sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Emko, a czy ty rozgryzłaś cennik? Czy np. paletka Kasetka - cień x 5 - 64zł (okrągłe), jest to cena za kasetkę plus cienie?
    Ja mam właśnie taką piątkę, dostałam ją w prezencie długi czas temu i teraz chciałabym sobie sprawić nową ze spokojniejszymi kolorami, ale nie wiem jak te ceny rozumieć, bo później są w tej ulotce też ceny za kasetkę oddzielnie...
    Jakbyś była zainteresowana to dziś wrzucam makijaż wykonany przy użyciu owej paletki, a na dniach na pewno będzie też recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  17. @Ms Jumanji, cena za wypełnioną kasetkę 5 okrągłych cieni to 64 zł (5x10 zł + 14 zł). Zarówno cienie jak i kasetki możesz kupować osobno, dlatego na ostatniej stronie jest taki cennik.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki, właśnie dopiero po tym cenniku zaczęło mi się rozjaśniać w głowie, bo jak moja mama mi to przytoczyła, to nie rozumiałam. A nie wiesz, czy jak na przykład biorę 10tkę okrągłą, to mogę tam dać załóżmy 8 cieni i dwa korektory? To chyba można dowolnie mieszać (skoro Freedom system :D)? Może wiesz też gdzie są pokazane kolory do wyboru, bo strony inglota są dla mnie totalnie nie jasne, nic tam podejrzeć kolorów nie idzie... A chcę być w miarę przygotowana, bo nie będę miała dużo czasu na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  19. @Ms Jumanji, oczywiście, możesz sobie dowolnie mieszać zawartość jak chcesz. Niestety nie ma nigdzie spisu wszystkich kolorów dostępnych w Polsce, musisz szukać pojedynczych swatchy w internecie albo po prostu zobaczyć na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam kilka paletek na 5 i 3 cienie i to są te standardowe gdyż te ekspedientki w inglocie są jakieś pokręcone i co je pytam o te magnetyczne to nie potrafią się określić dokładnie ajj a to jest jakiś katalog z kasetkami magnetycznymi i cenami czy jak?? Pozdrawiam!!:D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.