niedziela, 16 października 2011

Swatches: H&M eyeshadow palette C'est Chic

W TEJ notce pisałam wam, że mam zamiar kupić kolejną paletę cieni H&M (kolejną, bo mam już ich kilka i bardzo je lubię). Tak też zrobiłam i znów nie żałuję.

Opakowanie jest standardowe, czyli łatwo rysujący się plastik, za to bardzo podoba mi się tłoczenie na cieniach. Paleta kosztuje 19,90 zł (ja kupiłam ją w promocji -25%) i jest ważna 12 miesięcy od otwarcia.

Podoba mi się połączenie tych kolorów, idealne na jesień. Najjaśniejszy odcień kładę pod łuk brwiowy i przy wewnętrznym kąciku, złoto-beżowy na całą powiekę ruchomą, brązowo-śliwkowy w załamanie i ten najciemniejszy w zewnętrzny kącik. Wszystko rozcieram ze sobą, tak by kolory ładnie się połączyły. Efekt jest według mnie świetny.

Byłam nastawiona na to, że cienie mogą nie być dobrze napigmentowane, jednak mile się zaskoczyłam, bo nie trzeba nakładać pod nie żadnej bazy podbijającej kolor, żeby ładnie wyglądały. Duży plus!





Nie wiem czemu jeden z tych palców wygląda, jakby nie miał paznokcia. ;) Cienie dobrze się nakładają, łatwo cieniują, a na bazie Urban Decay wytrzymały w niezmienionym stanie cały dzień. Pierwsze wrażenia są świetne i możliwe, że będzie to moja ulubiona paletka tej jesieni. :)

Widziałyście ją u siebie? 

Em

P.S. Obecnie jestem setki kilometrów od domu na Blog Forum Gdańsk, a notki dodają się automatycznie. Na wszystkie komentarze odpowiem więc po powrocie! :) 

27 komentarzy

  1. Śliczne kolory :). Czekałam na swatche. Kupiłaś też pędzelek? Bo jego jestem jeszcze bardziej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory. Ostatnio widziałam ją w H&M, zaskoczyła mnie swoimi gabarytami. Chyba się na nią skuszę przy najbliższej wizycie w galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, naprawdę ładnie wygląda ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I like H&M eyeshadows a lot. This one looks really nice - especially the pattern. I will try to get one, too. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio ją oglądałam, ale odłożyłam. Chyba dziś naprawię ten błąd- śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna paletka! Muszę ją wyhaczyć gdzieś we Wrocławiu :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne połączenie kolorystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolory, czyli wiem, że mam już się nie zastanawiać czy kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie powiem, paletka przykuła moją uwagę w H&Mie, ale że na codzień nie używam cieni to jej nie wzięłam. Z chęcią zobaczyłabym ten Twój makijaż z użyciem tej paletki!

    OdpowiedzUsuń
  11. chcialam kupic,ale juz keidys mialam cienie z h&m i byly strasznie nietrwale :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna paletka. :) Nie używałam żadnego kosmetyku tej marki.

    P.S. Zazdroszczę wyjazdu na Blog Forum. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Otagowałam Cie Zapraszam do zabawy http://oliiwiki.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka śliczna, kolorki bardzo ładne, ale jednak nie powaliły mnie na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bardzo lubię cienie z H&M :) Są niedrogie i dobrze się je rozprowadza!

    OdpowiedzUsuń
  16. Co ją widzę w H&M to chcę ją kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne kolorki! u mnie chyba wycofali dzial kosmetczny. musze sie przejsc do h&m. kiedys mialam ich paletke ina dluugo mi starczyla i tez bylam z ich cieni bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie w h&M nie ma działu kosmetycznego=(

    OdpowiedzUsuń
  19. @zoila, kupiłam pędzelek i wkrótce także o nim napiszę na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam te cienie i też jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolory są przepiękne totalnie w moim stylu , pewnie zakupie ją przy najblizszej okazji

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne kolorki! ja cieni mam na razie dość, a nie chcę robić wielkich zapasów więc odpuszczę. nie widziałam ich w jednym H&M ale tam jest raczej mało kosmetyków, jak będę kiedyś w drugim to skuszę się na pewno na jakiś lakier!

    OdpowiedzUsuń
  23. widziałam ją - i nie tylko ją - ostatnio w H&M i szczerze mówiąc, waham się, chociaż kolory rewelacyjne, jakoś nie mam zaufania do tak tanich kosmetyków... nie mogę się przełamać :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta paleta jest cudowna, wczoraj o niej pisałam. Jeśli macie gdzieś w pobliżu H&M to biegnijcie, może uda się Wam ją zdobyć, naprawdę warto!

    OdpowiedzUsuń
  25. O! A myślałam, że tylko ja ją mam i nikt o zdrowym umyśle nie używa kosmetyków z ubraniowej sieciówki haha. Bardzo mnie pocieszyłaś, bo uwielbiam kolory tych cieni, są po prostu idealne, ale zawsze używając ich mam w głowie takie "Uch, nakładam na oczy syf". Może to ma coś wspólnego z tym ile czasu je mam... Pozbyłaś się już tych cieni (w końcu to już trzy lata :/)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wciąż je mam, bo rzeczywiście kolory są cudowne. Bardzo dawno już po nie nie sięgałam, ale nie sądzę, żeby coś im się stało - produkty prasowane długo wytrzymują.

      Usuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.