czwartek, 27 października 2011

Wydarzenie: Targi Książki w Krakowie (3-6 listopada 2011)

Nie myśl, że książki znikną - to hasło przewodnie piętnastej edycji krakowskich Targów Książki. Miłośnicy czytania co roku przychodzą tu, żeby spotkać się z ulubionymi autorami, kupić nowe pozycje do kolekcji lub po prostu poczuć ten klimat.


Targi Książki w Krakowie to wydarzenie o zasięgu ogólnopolskim, które gromadzi w jednym miejscu i czasie setki wydawców oraz tysiące miłośników literatury, w tym przedstawicieli mediów, wybitnych uczonych, najpoczytniejszych pisarzy, jak i reprezentantów branży poligraficzno-księgarskiej.

Targi Książki to impreza wielopłaszczyznowa, na którą składają się: prezentacje oferty wydawniczej polskich i zagranicznych wydawnictw, wystawy, panele dyskusyjne, konkursy, prelekcje i pokazy w salach seminaryjnych, spotkania z autorami, pokazy teatralne i filmowe, koncerty oraz promocje książek. Wydarzenia Targów odbywają się na terenie całego miasta.




W Targach uczestniczę od ich pierwszej edycji, dlatego jesień zawsze kojarzy mi się właśnie z tym wydarzeniem. Kiedyś był to któryś październikowy weekend, a od niedawna - listopadowy. Cztery dni polowania na ciekawe książki i ulubionych autorów, a także rozmowy ze znajomymi z innych wydawnictw - dla mnie panująca tam atmosfera jest niepowtarzalna. Już szósty raz będę miała przyjemność pracować na jednym ze stoisk, a wypłata jak co roku rozejdzie się jeszcze zanim Targi się skończą. :)

Zdjęcia pochodzą ze strony www.targi.krakow.pl
Ponad 500 wystawców, blisko 400 autorów, 1000 godzin programu towarzyszącego i kilkadziesiąt tysięcy odwiedzających. Wszelkie informacje znajdziecie na oficjalnej stronie organizatora.

To jedyny taki weekend w roku. Musicie tam być!

Em

16 komentarzy

  1. Żałuję,że nie jestem z Krakowa ; (
    Uwielbiam książki .

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sprawa! Z tego co wiem targi odbędą się jeszcze we Wrocławiu, bo w Katowicach chyba już były...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle dobrego słyszałam, że chyba się wybiorę wreszcie na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sprawa z tymi targami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa:) i zycze Ci aby wyplata rozeszla sie na same przyjemnosci o jakich tylko marzysz:)))

    Flowerbomb EDT to moje 100% spelnienie ktore zawdzieczam TŻ-owi bo wczesniej mialam jedynie EDP i Extreme a EDT ciagle nie po drodze....Szkoda tylko, ze cena w PL zwala z nog...a probowalas So Elixir z YR bo one maja duzo wspolnego z "bombkami";) jak na moj nos.

    OdpowiedzUsuń
  6. @Hexxana, nie próbowałam, ale na pewno przetestuję przy najbliższej wizycie w YR :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam przed rokiem, w tym - niestety - nie dam rady. Bardzo żałuję, bo mam podobne zdanie - to jedyne takie wydarzenie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Wybieram się... po raz pierwszy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że mam do Krakowa cała Polskę. ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już odliczam dni do startu :) Nie wyobrażam sobie jesieni bez Targów Książki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm, chyba zajrzę. O ile nie będę miała inwazji gości...

    OdpowiedzUsuń
  12. @Wszystko co mnie zachwyca, mam nadzieję, że na siebie wpadniemy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam targi książki :):):) fantastyczna atmosfera i świetna okazja do ogroooomnych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szukam człowieka/ludzi, którzy robili zdjecia na tegorocznych targach, a dokładnie na spotkaniu z Jackiem Dukajem. będę bardzo wdzięczna za jakąkolwiek pomoc, w odnalezieniu ich, jeżlei już się pojawiły, lub się dopiero pojawią.
    (vonfuria@vp.pl)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.