wtorek, 11 października 2011

Polecam: Moje ulubione kanały na Youtube

Niestety, aparat odmówił dziś współpracy, ale to nic! Taką notkę planowałam już od jakiegoś czasu, a jej plusem jest to, że nie potrzebuję do niej żadnych zdjęć.

Nałogowo oglądam filmiki na youtube, głównie te urodowo-kosmetyczne (ale nie tylko!). Subskrybuję bardzo dużo kanałów i chciałabym się z wami podzielić przynajmniej ich częścią. Kolejność alfabetyczna, tak będzie mi najłatwiej.


POLSKIE KANAŁY URODOWE
1982paulinka jakoś zawsze poprawia mi humor :) 
82Inez bardzo sympatyczna i tak jak ja lubi Essence i Catrice
annaant0nina przepiękna
AzjatyckiCukier nasza najlepsza przedstawicielka w Azji :)
BrunettesHeart w blogowym światku nikomu nie trzeba jej przedstawiać :)
callmeblondieee rozśmiesza :)
digitalgirl13 po prostu lubię jej słuchać
kiediska86 przypomina mi trochę mnie :)
Maaaaaadzia po prostu :)
misia3006 jej vlogi z australijskich wakacji oczarowują
nieesia25 wiele osób ją zna i lubi, bo dobrze się ją ogląda i słucha
nissiax83 zawsze jest świetnie przygotowana do filmików
oneilowa najsympatyczniejsza :)
xbebe18 zaczęłam oglądać jej kanał dopiero niedawno, ale już mi się podoba :)

OBCOJĘZYCZNE KANAŁY URODOWE
AllThatGlitters21 + kanał vlogowy czy komuś trzeba ją przedstawiać?
amarixe + kanał vlogowy lubię ją z każdym filmikiem coraz bardziej
DulceCandy87 jeśli nie stać mnie na kupowaniu tylu rzeczy co ona, to przynajmniej sobie pooglądam :)
FleurDeForce + kanał vlogowy piękna Brytyjka
ilikeweylie nieważne o czym nakręci filmik, i tak go obejrzę
j1mmyb0bba jedyny facet na tej liście
juicystar07 + kanał vlogowy od niej zaczęłam przygodę z filmikami o kosmetykach
Macbarbie07 młoda, piękna i bardzo kreatywna
MakeupByTiffanyD czasem trochę zamula, ale jest profesjonalistką i ma świetny urządzony dom :)
meganheartsmakeup + kanał vlogowy zazdroszczę jej, że mimo tak młodego wieku już tyle osiągnęła :)
michele1218 kręci bardzo długie filmiki, które umilają mi czas podczas porannego makijażu
missglamorazzi + kanał vlogowy aktualnie jest to chyba moja ulubiona youtubowiczka. w swoich nie-urodowych filmikach pokazała, że jest nie tylko piękna, ale też bardzo mądra. chciałabym mieć takie spojrzenie na świat jak ona. poza tym uwielbia ironię, zupełnie jak ja
sayanythingbr00ke jej kolekcja lakierów do paznokci powala. dziwię się, że nie jest bardziej popularna
SWalkerMakeup kolejna Brytyjka, szkoda że ostatnio mało nagrywa
ThePersianbabe Włoszka mieszkająca w Anglii. nie do końca podoba mi się jej styl ubierania, ale lubię jej słuchać
xsparkage często używa Inglota i wykonuje fantastyczne makijaże

INNE POLSKIE KANAŁY
lekkostronniczy jeśli mogłabym oglądać tylko jeden kanał na youtube, z pewnością byłby to ten - najlepszy podcast w sieci :)
Macfra84 po prostu Niekryty Krytyk
RockAlone2k oglądam tylko vlogi, ale podoba mi się jego podejście do różnych spraw

INNE OBCOJĘZYCZNE KANAŁY 
danieldb13 jestem ogromną fanką jego głosu
LandonAustin jego cover Not over you siedzi mi w głowie do tej pory
lukeconrad + kanał vlogowy wydaje się być po prostu fajnym facetem i czasem kręci filmiki z missglamorazzi
megannicolesite można być aż tak pięknym? :) i ten głos
realitychangers świetna rodzinka, a ich cover Home jest dla mnie hitem wszech czasów


To tylko część kanałów, które subskrybuję i są to często też te najpopularniejsze. Dajcie znać, czy chcielibyście poznać także pozostałe. Może odkrylibyście coś nowego?

Które z tych kanałów lubicie? :)

Em

22 komentarze

  1. to prawda nissiax83 jest zawsze porządnie przygotowana :) uwielbiam ją :) brakuje mi tylko na Twojej liście szusz 1313 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post i wielu z moich ulubieńców.Chyba "ukradnę" Ci pomysł i napiszę coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Kochana:) Dziękuję za umieszczenie na liście mojego kanału:)) całuski!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny post, ja na youtube specjalnie jeszcze nie wchodziłam dlatego, że boję się, że ten świat pożre mi jeszcze więcej czasu ale zasubskrybowałam sobie wszystkie linki i w wolnej chili pooglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeszcze jest Katosu czy coś w tym stylu. ją chyba lubię najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  6. o, ja też dziękuję EM. jesteśmy podobne,w jakim sensie? :) buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie znalazłaś mi zajęcie na jesienno-zimowe wieczory;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Parę kanałów z Twojej listy również subskrybuję-m.in.nieesie25, nissiax83, oneilową, 1982paulinka i parę innych...
    Odkryłam za to dzięki Twojej liście fajne kanały obcojęzyczne-dzięki:).

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super lista:)
    Na YT zagladam sporadycznie bo juz wogole nie mialabym na nic czasu;) ale uwielbiam Lekkostronniczego:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo osób z pierwszej listy również oglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kanał 1982paulinka - bardzo sympatyczna dziewczyna. A z nowszych kanałów to na pewno kanał Karoliny http://www.youtube.com/user/megilounge :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie ze zamiescilas taka liste, ja tez bardzo chetnie ogladam filmiki na YT ale az tylu nie znalam. zapewnilas mi jesienne wieczory :) mam co nadrabiac.

    OdpowiedzUsuń
  13. Często zaglądam do nieesi25, BrunettesHeart, digitalgirl13, Maaaaaadzi i meganheartsmakeup (jej makijaż Zombie Bride mnie zachwycił!) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aj, kochana, praktycznie oglądam wszystkie kanały co Ty!;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka kanałów znam, niektóre dopiero odkryłam. Zapoznam się z nimi bliżej w weekend :) Bardzo fajny post!

    OdpowiedzUsuń
  16. @joanna, chyba w podejściu do świata, książek, muzyki, prawa jazdy i paru innych rzeczy :)))

    @whitedaisy, megilounge też znam i lubię, ale w tej notce zamieściłam kanały, które oglądam już od dawna, dlatego jej tu nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny zbiór, te polskie kanały pokrywają się z moimi:)

    OdpowiedzUsuń
  18. a gdzie na liście makijaze kasi d?????? ona jest najbardziej kompetentna przeciez! zna sie najkepiej na rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  19. @Anonimowy, to prawda, jej kanał jest bardzo dobry i również go regularnie oglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. @joanna, niestety, ale nie przepadam za oglądaniem jej filmików, mimo że z pewnością są one profesjonalne i dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.