środa, 19 października 2011

Promocja: Eveline Spa! Professional masła do ciała (zniewalający cynamon, soczyste mango, zmysłowa oliwka)

Jakiś czas temu Eveline wprowadziła do swojej oferty nową linię maseł do ciała - Spa! Professional. Mając w pamięci  świetne właściwości odżywcze poprzednich tego typu produktów tej marki (między innymi fantastyczne masło sezamowe) od razu wiedziałam, że w końcu je wypróbuję. 

Początkowo nigdzie nie mogłam ich znaleźć, potem postanowiłam poczekać na jakąś promocję. I oto jest! Od jutra do 2 listopada w sieci Drogerii Natura masła dostępne są o jedną trzecią taniej.

Promocja na masła Eveline w Drogeriach Natura 20.10-02.11
Akualizacja: Od 3 do 16 listopada masła będą w Drogeriach Natura w jeszcze bardziej atrakcyjnej cenie - 10,99 zł.

 W skład serii wchodzą trzy zapachy:

Zniewalający Cynamon

Soczyste Mango

Zmysłowa Oliwka

Na zewnątrz robi się coraz zimniej, a w takie dni lubię otulać się ciepłymi aromatami. Z pewnością najpierw wypróbuję więc wersję z cynamonem, także dlatego, że bardzo lubię  ten zapach w kosmetykach.

Koniecznie dajcie znać, czy testowałyście już te masła. A może dopiero planujecie ich zakup?

Em

P.S. Wczoraj wrzuciłam relację z Blog Forum Gdańsk 2011, zapraszam was do lektury. :)

28 komentarzy

  1. Niedawno taka promocja zakończyła się w Wispolu, ale nie zdążyłam skorzystać. Mam nadzieję , że teraz trafię;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zniewalający cynamon musi być mój!
    uwielbiam cynamon:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co mi wiadomo to oferta DN z masłami Eveline obowiązuje od 20.10.11, czyli OD JUTRA :]

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba skuszę się na cynamon i/lub mango ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Pink Caster Sugar, tak tak, miałam wrzucić notkę jutro ale jest już dziś :) Zaraz zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Może kiedyś wypróbuję- jak tylko przemogę się do produktów Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, ten cynamon mnie kusi. Na zimę musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jutro pędzę po cynamon :) już mam go na oku odkąd się pojawiła gazetka a jakoś 18zł na masło by mi było szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam cynamonowe zapachy, ale moim faworytem pozostaje masło Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za info, bo marzy mi się cynamon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie właśnie kusi cynamon,widziałam w Auchanie ale nie dało się powachać :D daj koniecznie znać jak kupisz,czy nie jest zbyt duszący:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie widziałam, że one są takie drogie! przy okazji zakupów wzięłam to masełko z ciekawości bo kosztowało niecałe 8zł i teraz dopiero widzę, że zrobiłam niezły interes! mam wersję z mango, ale ten cynamon... hmmm - świątecznie się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. @adrianna, gdzie dorwałaś je za taką cenę? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze że jesteś zadowolona z wyjazdu!
    a co do maseł to będę się przed nimi bronić rękami i nogami:D pewnie ulegnę i ten cynamonowy będzie mój :)

    pozwoliłam sobie Cię otagować:)

    zapraszam:=]

    http://madzi-miziajace-mazidla.blogspot.com/2011/10/tag-tell-me-about-yourself-award.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie również kusi cynamon, ale mam małą traumę po maśle Farmony karmel&cynamon i boję się czy Eveline też nie będzie tak mocno dawało po nosie ;)
    W razie czego chętnie kupię wersję o zapachu mango, bo uwielbiam ten owoc i kosmetyki o jego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam okazję wypróbować wszystkie trzy masła - efekty stosowania nie rzucają na kolana, ale zapach cynamonu... coś nieamowitego po prostu! :) już dla samego zapachu warto je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cynamon jest faktycznie zniewalajacy:))) i jak ktos lubi takie przyprawowe zapachy to goraco polecam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie uczula Was cynamonowe? Zapach obłędny , ale skórę mam całą czerwoną... :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam cynamonowy,po użyciu skórę miałam żywo czerwoną,jak przy stanie zapalnym. Nie polecam, szkoda pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym donieść, że w SuperPharmie z kartą LifeStyle znowu są w promocyjnej cenie! Warto uzupełnić zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem cała czerwona po tym z cynamonem SZOK jak po oparzeniu słonecznym... ktoś tak miał? Ja ogólnie nie mam alergii na żadne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  23. @Anonimowy, tak, podobno wiele osób tak reaguje na masło cynamonowe.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zastanawiam się czy je całkiem odstawić, czy mogę się nim smarować na wieczór... tylko raz się nim posmarowałam-wyglądałam jak rak, ale po godzinie zeszło. Ech... nie lubię marnować kosmetyków i nie wiem... ryzykować czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  25. @Anonimowy, ja na Twoim miejscu nie ryzykowałabym podrażnianiem skóry w ten sposób. Może po prostu je komuś oddaj?

    OdpowiedzUsuń
  26. z Eveline mam serum do biustu Push Up i jestem bardzo zadowolona,ładnie napina i ujędrnia skóre , do tego przyjemnie pachnie, polecam

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.