czwartek, 6 października 2011

Wyjątkowa promocja: -25% na wszystko w H&M

Jakie macie plany na wieczór? Ja o 22 wybieram się do Galerii Krakowskiej, żeby kupić kilka upatrzonych wcześniej rzeczy w H&M. Czemu akurat dziś i to o takiej godzinie? Sklep wraz z magazynem Joy organizuje "nocne" (choć właściwie raczej wieczorne) zakupy. Mając przy sobie październikowy numer (ten z Blake Lively na okładce), płacimy przy kasie 25% mniej (promocja obejmuje wszystkie działy). Będzie można skorzystać także z porad stylisty, a o odpowiednią atmosferę zadba DJ.

Dziś takie wydarzenie ma miejsce w Krakowie (22.30-24.00), zaś kolejne odbędą się:
* we Wrocławiu przy ul. Świdnickiej (13 października)
* w Poznaniu w Galerii Malta (20 października)
* w Warszawie w Złotych Tarasach (27 października).

Zakładam, że w sklepie pojawią się tłumy, dlatego też rzeczy, które chcę kupić mam już odłożone przy kasie. Uniknę w ten sposób kilometrowych kolejek do przymierzalni i przeciskania się między wieszakami. :) Poza kilkoma ubraniami jest tam też paletka cieni, która spodobała mi się już dawno oraz pędzelek.


Z pewnością wkrótce na blogu pojawią się ich recenzje.

Wybieracie się? Według mnie warto, bo w H&M rzadko zdarzają się promocje obejmujące cały asortyment.

Em

22 komentarze

  1. W Łodzi oczywiście nie ma :( Udanych zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też podobała mi się ta paletka i pędzelek- na pewno się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten pędzelek i jeszcze inny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam kosmetyków z H&M

    OdpowiedzUsuń
  5. Też właśnie nigdy nie miałam kosmetyków z H&M chociaż zawsze mnie kuszą te wszystkie kolory. Chętnie się dowiem jak i co z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna paletka, nigdy jej nie widziałam w H&M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna ta paletka :P. Ale kupię ją normalnie bo nie chce mi się iść na Świdnicką o 22, wolę się tulić do mego mężczyzny :P.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny ten pędzelek, u mnie niestety nie ma ich:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie ma w gdańsku. ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. eee... nie lubię tłumów :) nie wybieram się więc :P

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham H&M! Właśnie pare godzin temu zrobiłam tam zakupy, w których jestem zakochana! :) Zazdroszczę promocji!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten pędzelek i jak na pędzel z sieciówki jest całkiem niezły :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna akcja, ale ja jestem raczej domatorką i nie lubię tak wieczorem chodzić na zakupy - wolę ciepłe łóżko ;) Poza tym problem dla mnie stanowi zawsze dojazd, bo jestem spoza Krakowa. A Twój pomysł z odkładaniem rzeczy wcześniej jest mega sprytny! Możesz tylko wejść i wyjść właściwie ;)
    PS: A paletka jes super, nigdy wcześniej jej nie zauważyłam w sklepie...

    OdpowiedzUsuń
  14. łał! w moim mieście też! muszę się wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że tak późno dowiedziałam się o tej promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  16. paletka wygląda super :) a pędzelek e zdjęcia mam i bardzo lubię :) fajna sprawa z takimi zakupami, szkoda, że tylko w 4 miastach

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna ta paletka :) Ja już się obkupiłam w H&M i jakoś nie chce mi się już kombinować, bo mogłabym oddać rzeczy i kupić je potem taniej, ale za dużo zachodu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda że w rzeszowie nie ma takiej akcji :( gdybym wiedziała wcześniej pewnie wybrałabym się do krakowa:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ten pędzelek jest bardzo fajny szkoda tylko, że zdrożał z 4,99 na 9,99...

    OdpowiedzUsuń
  20. Pędzelek polecam, ale jak ja go kupowałam to był tańszy. Ogólnie z tego co ostatnio widziałam to pędzle poszły strasznie w górę, nawet z pracowniczą zniżką cena nie wygląda za dobrze. ;/
    Ciekawa jestem tej paletki, a szczególnie jej pigmentacji i jakości. Niestety paletka 32 cieni z H&M to koszmar :(

    Pozdrawiam :) I koniecznie pochwal się co kupiłaś z ciuszków!

    OdpowiedzUsuń
  21. Z jakiego włosia jest ten pędzelek?

    OdpowiedzUsuń
  22. @MalinowaWiosna, Ze sztucznego, tak myślę.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.