wtorek, 25 października 2011

Promocja: Ziaja ULGA (Super-Pharm, nowa gazetka promocyjna)

Najnowsza seria marki Ziaja - ULGA dla skóry wrażliwej (produkty wchodzące w jej skład możecie zobaczyć w TEJ notce) cieszy się dużym zainteresowaniem, jednak jeszcze nie wszędzie można ją bez problemu dostać. Dlatego dobrą wiadomością dla osób, które mają w pobliżu Super-Pharm jest to, że Ulga będzie w ich ofercie, a od czwartku dodatkowo w promocji -15% (dla posiadaczy darmowej karty Lifestyle).


Jeśli ktoś jest zainteresowany całą gazetką, można ją zobaczyć pod TYM linkiem zmieniając po kolei ostatnią cyfrę w adresie.

Jeszcze nie wiem na co się skuszę... Kończy mi się płyn micelarny, a w przeciwieństwie do wielu osób, te z Ziai bardzo mi odpowiadają. Olejek myjący też zapowiada się nieźle.

Na co wy macie ochotę? A może udało już wam się dostać tę serię w innej drogerii?

Em

16 komentarzy

  1. Też mam ochotę na micela. Przejrzę sobie gazetkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się bardzo cieszę i idę na zakupy :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam micel i nie jestem zadowolona, z AA jest o niebo lepszy! Więc Ziaja służy mi jako tonik.

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie przypomniałaś mi aby sprawdzić swoje konto w SP ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. może być delikatny dla skóry micel z tej serii niestety z sopot spa u mnie sie nie sprawdził, szczypał mnie w oczy zużyłam jako tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ochotę na olejek myjący z tej serii :)
    a jakby coś to ta seria jest już dostępna też na DOZ, gdyby ktoś nie miał innego dostępu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn micelarny może być fajny. Długo chodziłam wokół tej serii i w końcu nic nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko z ziaji jest super i w dodatku za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za info! Mam wrażliwą cerę i zaraz sprawdzę gazetkę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Twoje wpisy z promocjami:) Umkną mi czasem gazetki, a ty przypominasz o fajnych promocjach:) Muszę się koniecznie przyjrzeć tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam krem na noc i jestem rozczarowana. Zero łagodzenia podrażnień a efekt nawilżania bardzo kiepski jak na krem na noc. Żadna to ulga a zwyczajny krem nawilżający o kiepskim nawilżaniu

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie ta seria, moze skusze sie na jakis produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie, akurat kończy mi się mój krem i od dawna czaję się na Ziaję Ulgę, ale w SP jeszcze nie mieli jak pytałam... Muszę tylko najpierw założyć sobie tą kartę, więc może dzisiaj podjadę tam kupić sobie cokolwiek i założyć kartę, a w przyszłym tygodniu podjadę po Ulgę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam w planach zakup olejku myjącego. Ale niestety nie mam dostępu do Superpharmu więc liczę na Natury i Rossmany ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.