niedziela, 23 października 2011

Zapowiedź: Essence Circus Circus LE

To już kolejna bardzo ciekawa edycja limitowana zapowiadana na ten rok. Może chociaż ona do nas dotrze? Bo z Urban Messages czy NATventURistą może być ciężko.




Puder rozświetlający

Błyszczyki


Lip topper

Lakiery do paznokci

Cienie w kremie

Brokatowe eyelinery


Perfumy
Naklejki na paznokcie
Kosmetyczka
Zdjęcia pochodzą ze strony www.byaranka.nl i www.wilmamakeupreview.blogspot.com

Jak wam się podoba? Jesteście zachwycone czy zawiedzione? Jakie macie przeczucia, będzie u nas czy nie? ;)

Em

44 komentarze

  1. Kurczę jestem na razie chyba jedyną osobą, która z tej limitowanki niczego nie chce. No, może poza prześwietlaczem, o ile nie będzie miał wielkich złotych drobin...

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieje, ze bedzie. lakiery - super!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi bardzo podobają się te dwuczłonowe lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery świetne <3
    Kupiłabym każdy : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko wygląda fajnie, ale jakoś nie powala mnie. Najpewniej jak coś to wyląduję z eyelinerem, bo mam kręćka na ich punkcie ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłabym cienie w kremie i brokatowe eyelinery :) Fajna kolekcja, chociaż skromna. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja potrzebuję tej limitowanki :))
    a taka kosmetyczke w kolorze stalowym udalo mi sie upolowac w sh kilka dni temu, ma logo No7

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem tak: nie mój cyrk, nie moje małpy :) Nazwa kojarzy mi się z jedną z paletek ze sleeka. Może coś kupię, jeśli produkty do Nas trafią.

    OdpowiedzUsuń
  9. puder rozświetlający i złoty cień w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa pierwsze lakiery i ewentualnie drugi eyeliner muszą być moje ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałby mi się puder rozświetlający z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, ale też nie powala ;) Chciałabym z niej puder rozświetlający, jakiś błyszczyk i cień do powiek, a w sumie najbardziej to chyba kosmetyczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hym. Hym. Chyba oczekiwałam czegoś ciekawszego. O ile duety lakierowe są całkiem fajne (szczególnie czarny + złoto), to nie lubię takiej formy. Nieporęczne malowanie. Podsumowując - jestem raczej na nie. Szkoda, bo limitki to limitki jednak. A postanowiłam, że od BB będę kupować co najmniej jeden kosmetyk z każdej limitki. :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ee a mi sie nic nie podoba jak narazie ;D Może na żywo mnie coś zachwyci, o ile bedzie w Pl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co mogę innego powiedzieć-niestety podoba mi sie wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aaaah, śliczne! Chciałabym cienie w kremie, jestem fanką takich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nic mi się nie podoba :3 ale lakiery ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że trafi do nas (i wampirza też)! Natuventurista czy UM nie podoba mi się aż tak żebym płakała po nocach. Lubię cyrkowe klimaty, ale liczyłam na coś bardziej kolorowego.
    Np. lakiery są genialne, zgarnęłabym wszystkie, ale cienie w kremie kolorstycznie podobne do tych z stałej oferty:( To limitka, mogli poszaleć bardziej i dać np. czerwony opalizujący na złoto albo jakąś fajną zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
  20. lakiery i cienie w kremie mogę być fajne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Woow, wszystko mi się podoba! Pozostaje wierzyć, że do nas dotrze :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Taka sylwestrowa,jakoś mnie nie zachwyciła,może dlatego,że sylwestra zawsze przesypiam,w tym roku też ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mi tylko sie ta kosmetyczka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajniutka! Te lakiery są super :). I kosmetyczka mnie urzekła :D.

    OdpowiedzUsuń
  25. podobają mi się tylko lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O nie, pięknotki takie, niech to do nas dotrze, proszę, proszę!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieje, że dotrze bo chętnie bym się przyjrzała tym podwójnym lakierom do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lakiery, rozświetlacz i kosmetyczka kuszące ale bez zbytnich zachwytów.
    Ciekawe czy do Nas dotrze bo ostatnio ciekawe limitowanki nas omijają:/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam przeczucie, że chyba do nas nie dotrze. ALE mam nadzieję, że złe przeczucie, bo chcę prawie wszystko! Chociaż jeden lakier, no i rozświetlacz muszę dorwać! :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze to zastanawia mnie czy jakakolwiek limitowanka dotrze do nas w tym roku... Oczywiście ciekawią mnie dwustronne lakiery ;) Kosmetyczką też bym nie pogardziła:P

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zawiedziona, nic mi się nie spodobało...

    OdpowiedzUsuń
  32. lakiery będą moje o ile ta limitka do nas trafi :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Hej a nie wiesz czy dotrze do nas ta wampirza kolekcja? ja troszkę nie w temacie a wydaje mi się, że na pewno będziesz wiedzieć :)

    podglądam Cię od dłuższego czasu, bardzo dobrze czyta się Twoje posty :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  34. @malwina, tak naprawdę nic jeszcze nie wiadomo na 100%, ale chodzą słuchy, że u nas jej nie będzie...

    OdpowiedzUsuń
  35. napisałam do Natury na fb i mi odpowiedzieli, że będzie w listopadzie :) nie jestem wampiromaniaczką, ale kolory do mnie przemawiają! lakier, błyszczyk i puder do rzęs moje! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. @malwina, dziękuję za informację! Mam nadzieję, że się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  37. O mamuniu! Opakowania są genialne! Ślinię się po prostu ;)
    Na mojej wishliście już są:
    Lip Topper (choćby to miał być największy bubel, opakowanie mnie powaliło!)
    Czerwony lakier do paznokci (zawsze się przyda, prawda ;))
    I... kosmetyczka - też urzekła mnie niesamowicie.
    Ehh, życie jest ciężkie, kiedy jest się kobietą... ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chcę lakiery i kosmetyczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam nadzieję, że się u nas pojawi. Nie jestem fanką brokatu, ale błyszczyki wyglądają naprawdę obiecująco, podobnie cienie :). Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  40. Limitka zapowiada się ciekawie mi spodobały się lakiery i cienie w kremie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mam 2 lakiery, obydwa eyelinery, jeden cień w kremi i top na usta i jestem bardzo zadowolona :]

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.