piątek, 14 października 2011

Polecam: NAILTY zmywacz do paznokci (Biedronka)

Dziś napiszę o kolejnym produkcie, do którego ciągle wracam i raczej się to nie zmieni. Po żelach na powieki i pod oczy Flos-Lek i przyspieszającym wysychanie paznokci Sally Hansen Insta-Dri, przyszedł czas na tani i świetny zmywacz do paznokci.


Komuś może wydawać się śmieszne poświęcanie osobnego wpisu zwykłemu zmywaczowi do paznokci, jednak uważam, że warto. Od kiedy moja kolekcja lakierów do paznokci niebezpiecznie rozrosła się do kilkudziesięciu sztuk we wszystkich kolorach i wykończeniach, nagle okazało się, że to właśnie zmywacz jest kosmetykiem, który zużywam najszybciej. Nigdy co prawda nie rozumiałam kupowania drogich produktów tego typu, bo wszystkie wydawały mi się działać tak samo, więc zazwyczaj stawiałam na coś taniego jak Isana z Rossmanna. Nie miałam mu właściwie nic do zarzucenia, poza tym, że bardzo nie podobał mi się  jego zapach. Jakiś czas temu usłyszałam kilka dobrych opinii na temat Nailty z Biedronki i przy najbliższej okazji (a takich jest niewiele, bo nie mam tego sklepu w pobliżu) postanowiłam go kupić. I od tamtej pory, kiedy raz na jakiś czas trafię już do B., biorę butelkę lub dwie na zapas.

Kolor zmywacza nie jest aż tak mocno pomarańczowy jak na zdjęciu. Spotkałam się z opiniami, że czasem może barwić płytkę, jednak ja niczego takiego u siebie nie zaobserwowałam. Zmywa doskonale każdy lakier (przy pomocy folii aluminiowej nawet te mocno brokatowe), nie śmierdzi, ma wygodne opakowanie i jest bardzo tani - 3,39 zł za 200 ml. Czy niszczy paznokcie? Pewnie tak jak każdy zmywacz, jednak nie bardziej niż inne, a wydaje mi się, że nawet odrobinę mniej. Można też powiedzieć, że jest łatwo dostępny jeśli tylko ktoś ma w pobliżu Biedronkę.

Z pewnością wiele z was miało lub ma go w swojej kosmetyczce. Jakie są wasze wrażenia?

Em

P.S. Obecnie jestem setki kilometrów od domu na Blog Forum Gdańsk, a notki dodają się automatycznie. Na wszystkie komentarze odpowiem więc po powrocie! :)

19 komentarzy

  1. A mi ten zmywacz kompletnie nie przypadł do gustu :D
    jak dla mnie śmierdzi rybą [!] choć paznokcie po nim mają fajny, rumiankowy [?] zapach :) nie lubię go, bo muszę się nieźle namęczyć, aby zmyć nim lakier. Nie wiem, może jakiś felerny egzemplarz [chociaż moja mama, używając go była zachwycona]. Ja za to używam zmywaczy z Essence, czasami z Sensique i jestem baardzo zadowolona :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdecydowanie najlepszy zmywacz, gdy go kiedys widzialam w biedronce myslalam ze to totalna tandeta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten zmywacz i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie polecam, okropnie zaczęły mi się po nim rozdwajać paznokcie. słyszałam o tym wcześniej, ale mimo to kupiłam go. efekt? z raz na jakiś czas rozdwojonego paznokcia w jednym momencie miałąm aż 6 (nie było ku temu żadnych innych powodów), rozdwojenia odrosły, z braku laku używałam go dalej i znów kolejne paznokcie się rozdwoiły. NIE POLECAM! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. mie dla mnie, strasznie wysuszał i zapach mi przeszkadzal, a wielu osobom odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zwrócić na niego uwagę jak będę w Biedronce. Chwilowo używam takiego najgorszego, najtańszego z acetonem i jakoś moje paznokcie żyją. Więc podejrzewam, że ten krzywdy im nie zrobi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie działa super. Mam już 2 buteleczkę i jest świetny. Ładnie paznokcie się po nim błyszczą, a w samym zapachu czuję lekką nutkę karmelu. ;)
    Bardzo polecam. : D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam i bardzo lubię ten zmywacz. Nie wysuszył mi skórek ani nie rozdwajają mi się paznokcie przez niego. Dobrze zbywa, jest go dużo cena jest przychylna dla kieszeni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tej pory byłam wierna zmywaczowi z Isany, jakoś nawet lubię jego zapach, ale obecnie powoli mi się kończy (chyba już 5ta butelka), a na celowniku mam właśnie ten z Biedronki, muszę go wypróbować skoro zbiera tak pozytywne recenzje (choć spotkałam się i z negatywnymi).

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak tylko skończę tonik z Barbry kupię tego biedronkowego cudaka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też go mam! Ale jeszcze nie używany stoi.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubię go, bo rozdwoił mi paznokcie..

    OdpowiedzUsuń
  13. używam go już prawie rok i go uwielbiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba sie na niego skusze przy najblizszej okazji. poszukuje swojego hita w tej dziedzinie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie ten zmywacz niestety rozczarował. Muszę się trochę napracować wacikiem, żeby zmyć lakier. Ja lubię mocniejsze zmywacze, który szybciej zmywają lakier.

    OdpowiedzUsuń
  16. mi wysuszał skórki, więc z niego zrezygnowałam. teraz mam pomarańczowy tonik z Barbry ale na dłuższą metę to będzie kosztowna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle pozytywnych opinii słyszałam o nim a tu Z O N K.. maskarycznie wysuszył mi paznokcie i skórki. Śmierdzi niemiłosiernie (chociaz wiem, ze niektore są niby pachnace)..Wiecej na pewno nie kupie

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.