poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Zapowiedź: Catrice Coolibri LE

Kilka ostatnich zapowiedzi Catrice nie wzbudziło we mnie większych emocji, ale muszę przyznać, że ta jest całkiem niezła. W Niemczech będzie dostępna od czerwca.

róż
C01 Abloom

cienie do powiek w kredce
C01 Precious Nectar, C02 Birds Flying High, C03 Virgin Forest, C04 Exotica

balsam do ust

błyszczyki
C01 Birds Flying High, C02 Feathery Pink, C03 Gorgeous Blossom, C04 Exotica

eyeliner
C01 Precious Nectar

lakiery do paznokci
C01 Birds Flying High, C02 Twist of Lemon, C03 Abloom, C04 Exotica, C05 Virgin Forest


Cienie w kredce, zielony lakier do paznokci, róż. A wam co wpadło w oko?

Em

47 komentarzy

  1. Tylko balsam i liner mi się spodobały. Do cieni w kredce mam uraz po skamielinie z Maybelline

    OdpowiedzUsuń
  2. cienie do powiek + 3 błyszczyk + różowy i zielony lakier.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo ta faktycznie dobra! Ciekawe czy u nas się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może uda się w czerwcu podjechac do Niemiec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja biorę balsam, błyszczyki i lakiery ;) Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kredka Exotica wyglada zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu płynny róż? Dali by jakiś sypki albo coś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedynie lakiery mnie podnieciły :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna jest!
    Już dawno żadna limitka mi się tak nie podobała.

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo lakiery i cienie! :D Ładne, ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo musze miec ten roz i balsam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po raz pierwszy od dawna chcę wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie się podoba cała, no prawie, za cielisty eyeliner podziękuję za to najbardziej podoba mi się motyw na opakowaniach.
    Pytanie czy będzie u nas dostępna, bo do Natury trafia co druga lub trzecia LE (zarówno od Essence jak i Catrice), a Cruise Couture ma być więc ta być może nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  14. szału nie ma. :) ale pewnie niebieski błyszczyk przykuje uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie nic specjalnego: banalny motyw, mało oryginalna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cienie do powiek w kredce mogą być interesujące. Balsam też mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo nie, znowu :)) Chcę cienie w kredce, szminki, eyelinery i lakiery...
    Kiedy będą dostępne w PL?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cienie w kredce i lakiery do paznokci są w cudownych kolorach, mam nadzieję że kolekcja dotrze do polski lub chociaż będzie można ją upolować na allegro :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolekcja wspaniała :) Szczególnie lakiery :) Fajnie by było gdyby balsam do ust miał taki różowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa, spodobała mi się :) Na pierwszy rzut oka chcę balsam do ust, może jakiś błyszczyk, lakier i cień... W każdej kategorii produktów znajdzie się jakiś bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa, czy niebieski błyszczyk będzie niebieski na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  22. mi sie ta ostatnia kredka podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. balsam do ust i błyszczyki :) lakiery też ładne. Dziękuję za tę notkę :) Oby była w Polsce kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna :) chociaż wolałabym róż w innej formie, ale zawsze to mniej do kupienia :)
    ten niebieski błyszczyk i liner najbardziej ciekawe 8)

    OdpowiedzUsuń
  25. o nie ;( a mi podoba sie wszystko ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezła, ciekawi mnie ten turkusowy błyszczyk

    OdpowiedzUsuń
  27. ojeeeej. Chcę wszystko! oby do nas dotarło

    OdpowiedzUsuń
  28. cień 03 i być może różowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się cień w kredce, 01, lakiery do paznokci, ale obawiam się, ze i tej limitki u nas nie będzie... A jeśli już, to mimo ze typowo wakacyjna, pojawi się u nas jesienią... Już jestem zniechęcona na maksa polityką wprowadzania limitek przez Naturę...

    OdpowiedzUsuń
  30. cienie w kredce wygladaja interesujaco

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja bym chciała zielone cienie w kredce, zielony, żółty i niebieski lakier :) pomarzyć można a co :)

    OdpowiedzUsuń
  32. balsam do ust, blyszczyki, roz... mniam!

    OdpowiedzUsuń
  33. cielisty eyeliner mnie nie przekonuje, ale niebieski błyszczyk wygląda ciekawie;) Przynajmniej mam świadomość że takiego nie mam. Właściwie wszystko mi się podoba, oprócz różu - mam wątpliwości jak będzie wyglądał na twarzy

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.