wtorek, 3 kwietnia 2012

Najprostszy program do podpisywania zdjęć (Image Signature)

Podpisywanie zdjęć jest ważnym elementem przygotowywania wpisu i jednocześnie jednym z najmniej przeze mnie lubianych. Jakiś czas temu znalazłam idealny w swej prostocie program, który znacznie skraca ten proces. Może jeszcze go nie znacie :)





Jak widzicie program jest banalny i nawet największy laik komputerowy nie będzie miał problemów z jego obsługą. Podpisywać zdjęcia można tekstowo lub graficznie, a przy okazji jeśli to konieczne - zmniejszyć ich rozmiar. 

Program jest bezpłatny i można go pobrać TU

Mam nadzieję, że u was sprawdzi się równie dobrze :) Miłego wieczoru!

Em

37 komentarzy

  1. jak na razie nie podpisuję zdjęć, może nie będę musiała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra alternatywa dla moich bieżących podpisów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja też nie lubię tego procesu ale i tak zawsze podpisuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki! :D Też tego nienawidzę, może ten program mi to jakoś przyspieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam nadzieję, że nie będę musiała podpisywać zdjęć. Wkurzają mnie takie napisy, bo czasami utrudniają odbiór zdjęcia, dlatego też nie chciałam wprowadzać tego u mnie. Mam nadzieję, że mój mało popularny blożek i średniej jakości fotki nie zwrócą niczyjej uwagi ;)
    A jeśli już podpisuję fotki (robiłam to na innym blogu o zupełnie innej tematyce sto lat temu :P), to używam kochanego Photo Scape.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podpisuje zdjecia i korzystam z PhotoScape ale zerkne na Twoja propozycje. Uwazam, ze czas wkladany w bloga oraz wszystkie rzeczy z nim zwiazane sa na tyle wazne, ze zostawiam na nich swoj slad.
    Nie mam nic przeciwko aby zdjecie zapisywac i wykorzystac z podaniem zrodla ale nie kradziez...

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo bardzo mi się przyda taki program :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję kochana, zerkne tam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzezcywiście prosty. ja używam PhotoScape

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją uwagę zwrócił zwłaszcza podpis graficzny - interesująca alternatywa dla tego, co już znam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam Irfan View i do obróbki Gimpa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zdjęć nie podpisuję, chociaż wiem, że to błąd...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy program. Nie znałam go.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też dziękuję, napewn skorzystam, bo do tej pory nie podpisywałam, a wiesz może jak zdjęcia na blogu umieścić aby były koło siebie? o narazie to mi strasznie się rozstrzelają

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam PhotoScape, zerknę na ten program, bo faktycznie oznaczanie pojedynczo 20 zdjęć doprowadza do szału. Podpisuję fotki od momentu, gdy pewna osóbka wzięła kilka na konkurs ;[

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo... super... chyba skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja używam sns-resizer, polecił mi go mój znajomy fotograf, bardzo prosty i nawet szybki program nie tylko do dodawania znaku wodnego na zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozostanę wierna Photoshopowi ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja podpisuje od samego poczatku, wole je oznaczyc w widocznym mejscu. wiem ile czasu zajmuje mi robienie zdjec w dobrym swietle, obrobka, przycinanie etc ... nie chce zeby ktos to sobie przywlaszczyl!

    OdpowiedzUsuń
  20. @Theagnes87, niestety nie wiem, ja zawsze dodaję zdjęcia jedno pod drugim.

    OdpowiedzUsuń
  21. oo właśnie coś takiego było mi potrzebne:) od dłuższego czasu kombinowałam jak podpisywać zdjęcia bo parę razy już ktoś sobie ich "użył". Twój post jest bardzo pomocny, dzięki!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam ale ściągam bo dodawanie napisów w PhotoFiltre czy PS, mimo że łatwe to jednak jest czasochłonne.. Takie udogodnienie się przyda :)
    Dzięki za cynk :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post, na pewno skorzystam z tego programu , bo program online - Picnic z którego korzystam, zamykają w połowie kwietnia:(

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzeba ściągnąć i wyprobować.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo Ci dziękuję za ten program, bo właśnie szukałam czegoś prostego do podpisywania zdjęć :]

    OdpowiedzUsuń
  26. O proszę, przyda się na pewno :D

    OdpowiedzUsuń
  27. będę próbować bo też nie znoszę tego robić!

    OdpowiedzUsuń
  28. ciekawy program, ja obrabiam w dwóch innych, bo tak już się przyzwyczaiłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Polecam PhotoMarker www.photo-marker.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej! Dzięki za podpowiedz, bo właśnie miałam szukać czegoś takiego :) Program jest świetny i już kilka zdjęć dzięki niemu podpisałam i bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. mam ten program, ustawiam wszystko chyba jak należy, a podpis na zdjeciu nie pojawia sie.... dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  32. @AgaWa, może nie zaznaczyłaś kratki koło napisu "Nagłówek 1"?

    OdpowiedzUsuń
  33. Super program. W bardzo szybki sposób można podpisać kilka zdjęć na raz. Będę podpisywać w tym programie zdjęcia do niedawno otwartego bloga kulinarnego SMAKOŁYKI MARTY :-)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.