niedziela, 1 kwietnia 2012

Zapowiedź: Catrice Cruise Couture LE

W najnowszej zapowiedzi edycji limitowanej Catrice niestety wiele produktów pokrywa się ze stałym asortymentem (na przykład o różu pisałam TU). Szkoda! W Niemczech kolekcja ma pojawić się już w maju, a u nas - jak zwykle nie wiadomo.





C01 Hi, Society!, C02 Jetsetter, C03 Welcome To Pink Tropez, 
C04 Feel The Yacht Beat, C05 Nautica

C01 Nautica

060 Coralista, C01 Welcome To Pink Tropez

110 Shy Flamingo, 220 Mrs. Brightside

010 Black

050 Apricot Smoothie



14 komentarzy

  1. Tylko eyeliner byłabym w stanie kupić - reszta bez szału.

    OdpowiedzUsuń
  2. eyeliner i może ten niebieski lakier

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier C02 Jetsetter wygląda fajnie. I róż ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi wpadł w oko eyeliner, lakier niebieski Feel The Yacht Beat oraz obydwie pomadki. Poczekam na swatche i przemyślę zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  5. eyeliner wygląda ciekawie :D aaa chcę go!

    OdpowiedzUsuń
  6. w sumie nic ciekawego ;d u mnie pewnie i tak pół roku później się pojawi, jakoś ostatnio dotarło dopiero hidden world ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna LE, mam nadzieję że do nas dotrze. Eyeliner, 3 górne lakiery i mój faworyt - kosmetyczka, muszę to mieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie dużo się pokrywa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Baaaardzo przeciętna, przez to właśnie, że dużo produktów się pokrywa... Spodobała mi się tylko kosmetyczka :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Może (morze... moje morze...) i się pokrywa, ale jako żeglarce żeglującej z definicji mi się podoba :D
    A że najbardziej nazwy... a zaraz potem eyeliner, coralista i lakier Nautical (chyba raczej bez szans, że to jest mat, prawda?) to insza-inszość;)

    OdpowiedzUsuń
  11. @Nicole, tak, choć nie w każdej.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.