wtorek, 17 kwietnia 2012

Zapowiedź: Essence Ready For Boarding LE

Najnowsza zapowiedź bardzo letniej edycji limitowanej :) Jak wam się podoba podróżniczy temat przewodni?

01 carry me home!
10,99 zł


01 sending you kisses
02 beauty on tour
10,99 zł

01 beauty on tour
14,99 zł


01 destination sunshine
02 via airmail!
6,99 zł





01 sending you kisses
02 beauty on tour
03 exits on your right
04 via airmail!
05 destination sunshine
6,99 zł

01 carry me home!
7,49 zł

01 destination sunshine
5,99 zł


Dodatkowo TU można zobaczyć drugą stronę kosmetyczki, a TU urocze opakowanie paletki z cieniami.


Chcę na pewno: kosmetyczkę, róże i część lakierów. Baza peel off to ciekawy pomysł, ale jakoś do mnie nie przemawia - chyba już wolę zabrać ze sobą w podróż zmywacz. Cieniom i kredkom przyjrzę się bliżej kiedy edycja do nas dotrze :)

RFB ma się pojawić w połowie czerwca w Douglasach, Super-Pharm, Tesco Extra etc.

Em

59 komentarzy

  1. Kosmetyczka i te cuda do policzków i różu wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam mniam ;D
    róże i cienie będa moje ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. IMO lepsza propozycja niż Śnieżkowa limitka :) I bardzo wakacyjna :)Ciekawa jestem bazy peel off.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna.. ach te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chce kosmetyczke i lakiery :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja! moim zdaniem to jedna z fajniejszych limitek essence ostatnimi czasy. biorę róże, paletkę, kosmetyczkę i kilka lakierów ;) o ile pojawi się w PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyczka i róże mi się podobają :) A ta baza peel-off wydaje mi się ciekawa, w sumie zdarza mi się zamiast zmywania "ściągnąć" lakier :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny lakier niebieski, koralowy, zolty, zielony (zielony boski!)...
    O kurcze, jak wejdzie do Polski to bede miec dylemat ;)
    Nie bardzo rozumiem o co chodzi z baza peel of ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. róże i kosmetyczka to to czego chcę ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba się!
    Założę się, że właśnie dla tego jej u nas nie będzie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. oooo, róże są prześliczne i lakiery tez niczego sobie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @lorraine, nakładasz warstwę bazy przed lakierem i jak chcesz się wszystkiego pozbyć, to po prostu "odklejasz", lakier schodzi razem z bazą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapoluję na kosmetyczkę i paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się oba róże podobają a baza mnie zastanawia. Chodzi o to że potem można ją oderwać razem z lakierem? Ciekawe czy to nie zmniejszy znacznie trwałości lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie potrzebuję do tego bazy peel off. kupiłam beznadziejny top coat z barbry i wszystkie lakiery tak mi schodziły :| róże i cienie cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie ten peel off zainteresował:) I kosmetyczka piękna

    OdpowiedzUsuń
  17. Może mnie zainteresuje jaśniejszy róż i lakier nr 02.

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurczę jaka fajna limitka, mam ochotę na róż i lakiery i kredki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna! Szczególnie podoba mi się kosmetyczka (uwielbiam kosmetyczki stylizowane na koperty lub pocztówki). Poza tym pragnę lakierów. Lakier peel off może być ciekawy, chociaż nie wiem czy kupię.
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna kosmetyczka... najbardziej mnie interesuje peel off base coat... Czyżby to znaczyło, że nie będzie potrzebny zmywacz, tylko lakier wraz z baza będzie zdzierany?

    OdpowiedzUsuń
  21. W końcu coś ciekawego, oby trafiła do Polski. Chętnie przygarnę cienię, choć lakiery też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  22. uuu podobają mi się lakiery. w sumie paletka taka delikatna też

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna kolekcja [jak wszystkie]. Mam nadzieję, że będę miała do niej dostęp. Planuję zakup paletki cieni i dwóch lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kosmetyczka byłaby o wiele fajniejsza bez tego wielkiego napisu essence :/
    Ale drugi róż wygląda kusząco

    OdpowiedzUsuń
  25. chusteczki mogą być fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. a mnie się podoba idea bazy peel-off, ciekawe jak to będzie w zastosowaniu - czy nie niszczy płytki przy ściąganiu...

    OdpowiedzUsuń
  27. @ofetowa, jolkag78, tak, lakier ma schodzić razem z tą bazą.

    @Mju, u mnie taki efekt daje odżywka Eveline, więc chyba nic innego nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. super pomysł- mi najbardziej spodobał się ten róż + błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kosmetyczka, paletka cieni oraz róże są świetne. Oby do nas dotarła....

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli kolekcja pojawi się u nas, rzucę się na lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  31. W końcu spodobała mi się jakaś LE. Pomyślę nad różem i cieniami.

    OdpowiedzUsuń
  32. a mnie ta kolekcja nie przekonuje. jest trochę taka... na siłę.

    OdpowiedzUsuń
  33. kolejna limitka.. kolejna która mnie nie powaliła..

    OdpowiedzUsuń
  34. kosmetyczka, róż, paletka cieni i dwa lakiery piękne! a peel off ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Z chęcią się skuszę na ten drugi róż :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Już wiem, na co się czaję :D kredka biało niebieska i lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ładna limitka. Kolejna, po Fruity którą mam ochotę zakupić w całości, ale zobaczymy jak będzie wyglądała na żywo. Mam rozumieć, że skoro podałaś polskie ceny to oznacza że będzie ona u nas dostępna, pytanie tylko gdzie.

    OdpowiedzUsuń
  38. @Lemon Haven, dobre pytanie, ja jeszcze nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne te róże :)_
    Nie wiesz kiedy to wejdzie do naszych sklepów ??

    OdpowiedzUsuń
  40. @sahara74, niestety nic jeszcze nie wiadomo.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiem czy to kogoś zainteresuje, ale Drogeria Natura na swoim facebooku potwierdziła, że będzie u nich dostępna ta limitka oraz od Catrice - Criuse Coture, nie wiadomo jeszcze kiedy ale zapewne po Fruity i Revoltaire.
    Jak ktoś nie wierzy zawsze może sprawdzić na fb Natury tę informację.

    OdpowiedzUsuń
  42. Kosmetyczka przecudna. Aż nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.