piątek, 13 kwietnia 2012

Zapowiedź: Essence, Like A... [new fragrances to love], kolekcja 6 zapachów

Zobaczcie, jaką niespodziankę przygotowało dla nas Essence :)


like a trip to NY

like a day in a candy shop

like a walk in the summer rain

like a new love

like a first day in spring

like a girls' night out


Hasłem reklamowym jest Choose your mood, it's just a spray  away! :) Perfumy będą dostępne w pojemnościach 50 i 10 ml. Nuty zapachowe zobaczycie po powiększeniu obrazków. Jestem bardzo ciekawa, czy dotrą do Polski!

Em

30 komentarzy

  1. Zapowiada się bardzo fajnie kto wie może się zaopatrze w kilka z nich o ile będą fajne ceny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakoś nie ufam zapachom essence, wszystko jednakowe a więc wtórne :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nie sądzę, że je kupię, ale fajnie, że mają jakiś nowy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. super, ale pewnie do nas nie dotrze...

    OdpowiedzUsuń
  5. jakoś mnie nie przekonują te zapachy - niektóre pewnie będą całkiem fajne, ale ich trwałość na pewno pozostawi wiele do życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. oooo zapowiada się ciekawie :) jeśli dotrą do PL i bedzie jakiś ciekawy dla mnie zapach to może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o super:)
    najhardziej zaciekawił mnie like a candy shop;)
    ale chętnie niuchne jazdy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego co się dowiedziałam - są już dostępne w Niemczech w cenie 6,99 euro, mają 50ml :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już widzę co najmniej dwa pasujące mi nastrojem:) Może uda mi się je zdobyć, jeśli już są w Niemczech:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Napewno się nie skuszę, co jak co ale lubię uzywać tylko jednego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł, chętnie bym je powąchała i łapnęła coś dla siebie - póki co nie mam jeszcze swojego jednego, stałego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaskoczyli :D Ale idea fajna, jestem ciekawa tych zapachów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. O ciekawostka! Po nazwach zachęcająco :)

    Na super zapach i trwałość bym raczej nie liczyła, ale jeśli zgodnie z nazwą i w sensownej cenie będą, to mogą się okazać całkiem przyjemnym pachnidełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ruszają mnie te produkty .

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezentują się świetnie, nazwy też przyjemne ale czy perfumy są warte zakupu - nie wiem.
    Powąchamy, zobaczymy.
    Jednak 30 zł za perfumy od essence to dla mnie za drogo.

    OdpowiedzUsuń
  18. mm chętnie bym się zaopatrzyla! szkoda że buteleczki nie są takie jak perfumu z circus circus :D

    OdpowiedzUsuń
  19. To raczej takie zapachy dla nastolatek...

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie, jak dotąd tylko jeden zapach z limitek Essence mi sie podobał, na pewno się zapoznam i ile właśnie u nas będą ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo ich ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. oby były w PL. :) może w końcu znajdę swój idealny zapach. PS. nie wiesz, czy kolekcja Catrice Million Styles będzie w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  23. @Kamila, niestety jeszcze nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy, kiedy???:)
    Wyglądają sympatycznie, pewnie ot takie codzienne psikadełka na poprawdę humoru - też się przydają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa jestem 'like a walk in the summer rain', bo reszta jest za słodka, a ja obecnie przesłodzona już jestem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam perfumy i wody toaletowe. Chciałabym, żeby dotarły do Polski. A nuż któryś z zapachów przypadnie mi do gustu, tym bardziej że kompozycje są dość zróżnicowane. Są słodkie i kwiatowe nuty.

    OdpowiedzUsuń
  27. aj ja mam niebieską i jestem zachwycona!
    prześliczny zapach i wbrew pozorom bardzo trwały!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.