środa, 25 kwietnia 2012

Polecam: Farmona Tutti Frutti, brzoskwinia & mango, aromatyczna sól do kąpieli (zawiera cząsteczki szczęścia ;) )

Kojarzycie serię Tutti Frutti Farmony? Znana jest z tego, że produkty wchodzące w jej skład pachną bardzo mocno, czasem aż do przesady. Przykładowo, masło karmel & cynamon stosowałam tylko na nogi, a i tak wszystko przesiąkało tym (obłędnym skądinąd) zapachem. Czy tak mocne perfumowanie kosmetyków może być czasem wadą? Z pewnością. Jednak w przypadku soli do kąpieli jest zupełnie inaczej.

Produkt ma 600g, a jego cena waha się między 10 a 14 zł. Skład: Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Parfum, Morinda Citrifolia, Zingiber Officinale, Citric Acid, Calendulae Pelete, CI 19140, CI 16255.

Nieźle ubawiłam się czytając napisy na opakowaniu. Jak się okazuje, sól nie tylko pachnie jak szczęście, ale także zawiera fitoendorfiny - cząsteczki szczęścia, które wprowadzają w doskonały nastrój, stymulują pozytywną energię, radość i chęć do działania. I wiecie co? To naprawdę działa, a przekonacie się o tym, kiedy otworzycie opakowanie i zostaniecie całkowicie pochłonięci przez fantastyczny, owocowy zapach pełni tropikalnego lata (nie ujęłabym tego lepiej). Stosowanie czegoś tak pachnącego z pewnością wielu z was wprawiłoby w doskonały humor nawet w środku zimy.

Poza wyjątkowym zapachem, sól jest przeciętna. Nie oznacza to jednak, że jest zła, po prostu jeszcze żaden produkt do kąpieli nie zaskoczył mnie jakimś oszałamiającym efektem pielęgnacyjnym. Zapach (niestety!) nie utrzymuje się na skórze. Producent zaleca wsypać do wanny 4 łyżki soli - ja zamieniłam je na 3 zakrętki i taka ilość jest według mnie idealna. Pływające płatki ładnie wyglądają w opakowaniu, jednak są tak naprawdę zupełnie niepotrzebne, "zaśmiecają" wodę (choć nie jest ich bardzo dużo), jednak dość łatwo jest je potem spłukać. Na podstawie obecnego zużycia zakładam, że takie ponad półkilogramowe opakowanie wystarcza na około 10 użyć

Choćby dla samego zapachu - WARTO! Zwłaszcza jeśli lubicie aromatyczne kąpiele i pięknie pachnącą łazienkę :)

Em

P.S. Produkt został mi przekazany do recenzji. Jestem z niego tak zadowolona, że prawdopodobnie za jakiś czas skuszę się na zakup kolejnego opakowania.

25 komentarzy

  1. Niestety,mąż się uparł i po remoncie zostałam z kabiną prysznicową bez wanny,buuuuuu,teraz ja się uparłam,znowu będzie remont i...wanna,to wtedy się skuszę,ja z tej serii mam piling i masło do ciała granat i pitaia,zapach obłędny...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Cząsteczki szczęścia" skojarzyły mi się z "technologią płynnego światła" ;D

    Aromatyczne kąpiele i pięknie pachnącą łazienkę [i nie tylko łazienkę] KOCHAM :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba by mi przeszkadzały te pływające farfocle, ale zapachu jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. namówiłaś mnie, uwielbiam płyny i sole do kąpieli, poszukam tego cuda w Naturze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś od nich płyn do kąpieli i pachniał przepięknie!Nigdy w życiu nie poznałam takiego cudwnego zapachu,więc chyba siegnę jeszcze po coś z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja soli używam i tak wyłącznie do stóp więc w ramach oszczędności używam tych z Biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też tylko prysznic, nie ma opcji odmaczania godzinami :)) ale lubię z farmony serię peeling+mus do ciała kiwi i karambola chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Można kupić szczęście? lecę po tę Farmonę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też ją mam, pachnie bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach mango uwielbiam a te sole są bardzo fajne, kupuje od lat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam tę sól i też uwielbiam zapach. Jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm chętnie wypróbuję, podobają mi się te płatki w soli :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, już widzę krzyk mojego brata, że znowu zapycham umywalkę. Ale opis soli jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeej jak ja żałuję że nie mam wanny tylko prysznic :((

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam wszelkie sole do kąpieli, w szczególności za ich zapach, wiec pewnie na tą też się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Cząsteczki szczęścia by mi się obecnie baaaardzo przydały... A masła Farmony uwielbiam, właśnie za tak intensywny zapach ;) Soli raczej nie kupię, choć kto wie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam masła do ciała z tej serii i jakoś mnie nie przekonało więc na sól raczej też się nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie produkty do kąpieli :))

    OdpowiedzUsuń
  19. mnie zniechęcaja trochę te pływające płatki, i podobno zapach po rozpuszczeniu soli znika

    OdpowiedzUsuń
  20. Musi mieć bardzo ładny zapach :)

    Bardzo lubię solę do kąpieli

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam mocno pachnące sole do kąpieli! :D Na pewno wypróbuję ;p

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.