czwartek, 19 kwietnia 2012

Promocja: Isana Med, Urea Tagescreme, krem na dzień (CND 4,99 zł)

Jeśli jest coś, co działa na mnie bardziej niż promocje, to są to wszelkiego rodzaju edycje limitowane, a także informacje o wycofywaniu danego produktu. Dlatego też kiedy jestem w Rossmannie, szczególną uwagę zwracam na zielone plakietki z Ceną Na Do Widzenia wskazującą kosmetyki, które niedługo znikną z półek. Wczoraj w oko wpadł mi krem Isana Med przeceniony na 4,99 zł z 8,49 zł (50 ml).

Krem na dzień do cery suchej i wrażliwej. Intensywna pielęgnacja skóry z woskiem Crystolive S. Zapobiega przedwczesnemu starzeniu się skóry, chroni przed negatywnym wpływem środowiska, łagodzi podrażnienia, zmniejsza uczucie swędzenia. 

Skład: Aqua, Urea, Glycerin, Zea Mays Germ Oil, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Butylene Glycol, Butyrospermum Parkii Butter, Decyl Oleate, Ethylhexyl Isononanoate, Glyceryl Stearate, Lanolin Oil, Tocopheryl Acetate, Disodium Phosphate, Phenoxyethanol, Dimethicone, Panthenol, Citric Acid, Sorbitol, Titanium Dioxide, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Carbomer, Xanthan Gum, Polyisobutene, Parfum, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Alcohol, Disodium Edta, Caprylic/Capric Triglyceride, Sorbitan Oleate, Alumina, Silica, Sodium Polyacrylate, Sodium Polyphosphate, Tetrasodium Edta, Caprylyl/Capryl Glucoside, Ascorbyl Palmitate, Pantolactone, Ascorbic Acid


Na decyzję o zakupie duży wpływ miały bardzo dobre oceny na KWC (średnia 4,42/5), a także to, że krem przeznaczony jest do cery suchej (czyli właśnie takiej jaką mam). Użyłam go dopiero jeden raz, więc niewiele mogę na razie powiedzieć, ale wolałam wspomnieć wam o nim już teraz zamiast czekać z recenzję do momentu, kiedy nie będzie już po nim śladu. Nie do końca podoba mi się opakowanie (pewnie dlatego, że nie przepadam za czerwonym kolorem), ale miło, że jest ono w dużej części szklane.

Myślę, że jeśli szukacie nowego kremu, za niecałe 5 zł warto wypróbować właśnie ten - zwłaszcza, że może to być ostatnia szansa na jego zakup.

Em

30 komentarzy

  1. Ciekawe ale ja bym się bała zaryzykować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię ten z niebieską nakrętką. Ma prześliczny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam cere tłustą wiec nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. mocznik tak wysoko w skladzie, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam sucha skore
    bedzie idealny
    jednak boje sie niespodzianeczek... hm ale kupie
    5 zł to nie duzo... o ile go znajde w moim sklepie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest dobry, uratował moją przesuszoną skórę, ale zostawia dość nieprzyjemne uczucie na twarzy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go kupiłam na początku tygodnia, ale jeszcze nie spróbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki ładny skład :o! Muszę go dorwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś taki ale z niebieską nakrętką, chyba w wersji na noc,(akurat wtedy szukałam jakiegoś kremu na noc) ale dostałam po nim uczulenia, szczypała mnie twarz po jego zastosowaniu, a się nie spodziewałam tego po kremie który ma w nazwie med. Wyrzuciłam go albo zużyłam do stóp, nie pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szukałam go dziś w swoim rossmannie ale nie było, jutro podjadę chyba do innego ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, jutro idę do Rossmanna to chętnie go kupię, bo akurat właśnie takiego kremu mi trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Użyłam raz: przyjemny, nawilża, ale dla mnie za mało (rzadko który wystarczająco ;)). żadnego zaczerwienia czy alergii nie odnotowałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, ja nigdy nie widzę takich plakietek:/ Gdzie wy je widzicie? W którym Rossmannie kupowałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kremików mam kilka, więc się nie skuszę ale może kiedyś.

    OdpowiedzUsuń
  15. @Toldinka, plakietki są przy cenach i jest ich sporo ;) Krem widziałam w kilku różnych Rossmannach w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Grzechem byłoby go nie kupić......Hmmmm tylko mam tyle kremów, ostatnio kupiłam nawilżający z Evy za 6zł, który również ma bardzo dużo pozytywnych opinii, ale kremów chyba nigdy za duzo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę się lepiej rozglądać :P

    OdpowiedzUsuń
  18. mocznik jest bardzo dobry mam balsam do ciała z eveline w którego skaldzie jest mocznik i widzę ze balsam ten naprawdę nawilża ciało;)
    chyba sie skusze na ten krem;)

    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  19. O! nie widziałam tych kremów, jak się załapię to wypróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie zwracałam na niego uwagę,a za taką cenę muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie bym sie bała, że mnie uczuli;( Daj znac później jak sie spisał;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, ze dzielisz się z nami takimi nowinkami. tez postaram sie go dorwac, jezeli nie sprawdzi sie jako samodzielny krem to bede go uzywac razem z algami jako maseczka :))

    OdpowiedzUsuń
  23. on jest moim ideałem. Nie mogą go wycofać:(

    OdpowiedzUsuń
  24. we Wrocławskich rossmanach niestety nie ma na nie promocji (jeszcze, albo nie będzie jej w ogóle), ale i tak kupiłam. skusiłaś mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Haha :D dodalam notke z takim samym kremem z rossmanna w promocji :D jak się sprawdza? :)Ja pomimo mieszanej cery (lekko tłusta strefa T i suche policzki) jestem zadowolona, krem sprawdza sie super :) kupilam na tej samej promocji jeszcze krem na noc rival de loop za 8,99 z koenzymem Q10 - świetny !
    Fajny blog, dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  26. @Asia, na razie odłożyłam do zapasów, chcę najpierw zużyć obecny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kupiłam w tej samej promocji:) bardzo fajny skład i bardzo fajny krem,ja jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  28. mnie podrażnił, ale ogólnie wiele kremów mnie podrażnia niestety :(

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.