poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Wyklikajcie dla siebie zestaw kosmetyków Luksja :)

Pomysł jest prosty. Wy pomagacie mi wygrać konkurs, dzięki czemu nagrody będę mogła sprezentować wam :) Co o tym myślicie?
Kilka dni temu na wizażu rozpoczął się nowy konkurs "klikowy". Już od jakiegoś czasu nie bawię się w takie rzeczy, bo są to pożeracze czasu, jednak dziś wpadł mi do głowy pewien pomysł. Żeby mieć realne szanse na wygraną, trzeba siedzieć, prosić o kliki, odklikiwać, ewentualnie podrzucać link gdzie się da. Nie ma w tym oczywiście nic złego, jednak większość z nas nie może sobie na to czasowo pozwolić. 
Jest was jednak już tutaj dość dużo, więc może udałoby "nam" się wygrać choć jedną nagrodę :) Za pierwsze miejsce otrzymuje się iPoda i zestaw kosmetyków, a nagrodami pocieszenia są...


Co sądzicie o moim pomyśle? Sama jeszcze nie do końca jestem do niego przekonana, ale spróbować chyba warto, prawda? Uważnie przeczytałam też regulamin, ale nie ma w nim nic wskazującego na to, że tego typu akcje są zabronione.

Z tego co wiem, klikać można raz dziennie z tego samego komputera. Jeśli któraś z was wie coś na ten temat, będę wdzięczna za uświadomienie.


Konkurs trwa do 18 kwietnia i jeśli uda "nam" się wygrać, jeden produkt zostawię dla siebie, a pięć pozostałych rozdam wam (wolicie jedną dużą paczkę czy pięć mniejszych?).

Umieściłam link także w stopce po prawej stronie.

Miłego wieczoru!

Em

37 komentarzy

  1. Dobra, klikam ;)
    Chyba fajniej byłoby podzielić na 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. siedzę dużo na kompie więc pewnie że pomogę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Można klikać co 5 minut w jeden i ten sam link,no to kiikkaamm.

    OdpowiedzUsuń
  4. klik klik :)

    jakiś banerek z boku zrób, że by było łatwo trafić na link :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kliknęłam :) I postaram się doklikiwać...

    Twój pomysł jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kilkam:) myślę, że lepiej 5 małych paczek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba sobie pomagać:) będę klikać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kliknęłam i postaram się pamiętać o codziennym klikaniu ;)
    Osobiście wolę chyba więcej małych paczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kliknęłam
    jutro poklikam z kilku komputerkow :)

    OdpowiedzUsuń
  10. no to klik! ;)

    skazana_na_bluesa

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też klikam:)

    Myślę, że lepiej byłoby 5 małych paczuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięć mniejszych, ale konkurencja widzę spora ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lepiej podzielić na mniejsze paczki to będzie więcej wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiem, wiem, że nie lubisz łańcuszków. ALe też wiem, jak lubisz książki? Może jednak się skusisz? :-)
    http://wszystkocomniezachwyca.blogspot.com/2012/04/co-czytam_03.html ')

    OdpowiedzUsuń
  15. Kliknęłam... a co mam nie klikać :D
    I klikać będę dalej ;)

    pięć mniejszych fajniejsze...

    OdpowiedzUsuń
  16. Można kilkać częściej, wyświetla mi się, że raz na 5 min, więc jak będe przy kompie, możesz liczyć na kliki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. @Wszystko co mnie zachwyca, już od jakiegoś czasu myślę nad tym tagiem i chyba rzeczywiście w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wiedziałam, że miłość do książek wygra z nielubieniem Tagów.

    W sumie początkowo też tagów nie lubiłam, dopóki nie przywędrowały do mnie takie fajne, jak ten właśnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tez kliknęłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno, mnie tu nie było teraz dopiero doczytałam do tego postu... ale klikać bd od dziś: )

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.