piątek, 6 kwietnia 2012

Lista najpopularniejszych polskich blogów kosmetycznych

KLIKNIJ, ŻEBY PRZEJŚĆ DO NAJNOWSZEJ EDYCJI RANKINGU 2015

Jak dobrze orientujecie się w urodowej blogosferze? Mnie zawsze wydawało się, że świetnie! ;) Dopóki do głowy nie wpadł mi pomysł stworzenia poniższej listy. Wiedzieliście, że blogów mających ponad 500 obserwatorów jest prawie sto?!


Parę słów wyjaśnienia na początek. Pod uwagę wzięłam tylko blogi z blogspotu, ponieważ tylko na nich funkcjonuje obserwowanie. Wiadomo, że nie zawsze ilość obserwatorów przekłada się na rzeczywistą jakość i popularność bloga, jednak był to na razie najłatwiejszy sposób zrobienia takiej listy. Najbardziej miarodajne byłoby porównanie ilości wyświetleń, jednak tylko część osób je publikuje. Uwaga - nie jest to w żadnej mierze ranking najlepszych blogów, pamiętajcie o tym! Ot, tylko taka statystyczna ciekawostka :)

Jeśli znacie jakiś blog, który powinien znaleźć się na liście, a go tam nie ma, dajcie znać w komentarzach. Wezmę to pod uwagę przy aktualizowaniu danych. Brana pod uwagę ilość obserwatorów pochodzi z okolic południa 6 kwietnia 2012.

50 blogów z największą liczbą obserwatorów (kolejność alfabetyczna!)

Pozostałe blogi z liczbą obserwatorów powyżej 500 (kolejność alfabetyczna!)

Ile z tych blogów znaliście wcześniej? A może jesteście na którejś liście? :)

Em

89 komentarzy

  1. Niestety mnie na liście nie ma ale myślę, że jeszcze wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie wszystkie kojarzę :). Niedługo sama mam nadzieję dołączyć do klubu 500+
    Sporo obserwatorów ma też ten blog- http://recenzjekosmetyczne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma mnie - ale na następny 'ranking' się załapie będę nad tym pracować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie także nie ma ale na palcach jednej ręki policzyłabym blogi, których nie znam :) Dziewczyny podczytuję regularnie :) Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. @zoila, ten blog jest na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem na liście;) i mimo ze to nie ranking to od razu milej się zrobiło ze jakoś mój blog sobie radzi w świecie blogspotu:D

    OdpowiedzUsuń
  7. O, no proszę, nawet ja jestem na tej zaszczytnej liście :P.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem na zaszczytnej liście :D Super :D

    OdpowiedzUsuń
  9. większość znam, ale nie wszystkie :)
    ale wciąż czeka jeszcze grono blogerek z wielkim potencjałem, które mają szansę dostać się na tą listę ! :) i ja takie bardzo lubię, bo gdy nie mają niewiadomo ilu obserwatorów zawsze znajdują czas by odpowiedzieć na pytanie i porozmawiać - są takimi bardzo sympatycznymi blogerkami :) nie mówię że te popularne są niemiłe , ale no po prostu nie idzie wejść w konwersację i znać każdego z 1000 obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. o a czemu nie ma lakieroholiczka.blogspot.com - bije mój na głowę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też się załapałam, nie powiem, to bardzo miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie na liście co prawda nie ma, ale większość z tych blogów znam i często odwiedzam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. @sabbatha, postanowiłam nie uwzględniać tego bloga skoro Orlica i tak go zawiesza.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem szczerze, że top 50kę znam doskonale (przynajmniej 90% z nich), resztę w miarę też ale powiem szczerze, że właściwie nic nowego nie odkryłam. Te blogi, których nie znałam może i mają sporo obserwatorów, ale dla mnie jakość (samego bloga czy zdjęć) kuleje i nie wiem czy ilość odwiedzających opiera się na faktycznym zainteresowaniu, czy na nieustannych "konkursach" sposnorowanych bądź nie. Chyba wolę bardziej niszowe blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No tak, mój ze względu na rozdania pewnie ma tylu obserwatorów :P

    OdpowiedzUsuń
  16. niby jestem ale jakby mnie nie było LOL
    Pytanie do znawców: czy mogę zmienić adres bloga zachowując bez naruszeń jego zawartość? jeśli tak tak to uczynić tanim i szybkim sposobem :D

    OdpowiedzUsuń
  17. praktycznie wszystkie dziewczyny mam w obserwowanych !:)
    mi do magicznej 500 brakuje 100 obserwatorow ale dla mnie nie wazne sa liczby wazne zeby blog byl ciekawy i sprawial frajde czytajac !:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiele z tych blogów znam :) Mojego bloga nie ma na żadnej z list i pewnie jeszcze trochę czasu i minie zanim się na nich znajdę ;) O ile w ogóle...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem dopiero w połowie do tych 500 więc jeszcze długa droga przede mną;)

    OdpowiedzUsuń
  20. znam zdecydowaną większość tych blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie nie ma ;p 853 obserwatorów ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. @antiii, rzeczywiście, zapiszę sobie Ciebie w notatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. @MALIKA, Ciebie też zapisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. @Lusterko Em, Miło ;p ;) Ja chyba ze względu na to, że nie udzielam się na wizażu i żadko kometuje na innych blogach jestem nieznana przez popularne blogowiczki ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak miło znaleźć się na tak sympatycznej liście w doborowym towarzystwie! Chyba wszystkie blogi znam, ale jeszcze wnikliwie przestudiuję listę :)

    @ Obsession, masz na myśli zmianę adresu bloga? Tzn. chcesz z somethingtodoff.blogspot.com zmienić na np. kwiatkibratki.com? Jedyne sensowne wyjście to kupić domenę i podpiąć ją pod blog. Nie twórz przypadkiem nowego bloga i nie eksportuj treści ze starego, bo wtedy tracisz cały ruch i pozycję w Google'u.

    OdpowiedzUsuń
  26. swietny ranking :D przewertuje :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo też się załapałam :D trochę tego jest... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mnie na liście nie ma, ale wszystko przede mną:)
    za to Tobie gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kilka blogów z tych list odwiedzam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. i ja znalazłam się na liście :) bardzo mi miło! większość blogów znam i czytam na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Na oko 80% blogów znam i obserwuję :) Z pewnością są to blogi warte zaglądania. Ja ciągle czekam na magiczny dzień, w którym liczba moich obserwatorów przekroczy chociażby 300 (do tego brakuje 9 :P), nie mówiąc o 500 ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Atqa - raczej somethingtodoff.blogspot.com na obsession.blogspot.com :) nie chcę domeny

    OdpowiedzUsuń
  33. @ Obsession, no domyślam się, że kwiatkówbratków nie chcesz ;) Niestety bez domeny nie przeprowadzisz tego bez strat :/

    OdpowiedzUsuń
  34. o załapałam się ;) super pomysł z tą listą, większość blogów znam, dość szybko wyłapałam te, których nie znam, ale właśnie idę je poznać ;))

    OdpowiedzUsuń
  35. ja sie znalazłam na drugiej liście - miło ;)
    a z pierwszej listy wszystkich nie znałam;p

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo przydatny wpis, wszystko w jednym miejscu, super :) kilka blogów znam, a resztę chętnie poznam ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Znam większość :D Dobrze jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Znam sporo, mnie jeszcze daleko do tej listy :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Zresztą, co do mnie to chyba nawet dobrze, bo ja kosmetyczna nie jestem...

    OdpowiedzUsuń
  40. Marzę o tym, że kiedyś i mój skromny blog się do takiego zestawienia załapie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. O i ja się załapałam, miło :))) Znam praktycznie wszystkie blogi z listy, ale jest też kilka dla mnie "nowych" :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ooo jestem i ja :) miło :)
    Większość blogów brzmi tak znajomo bo codziennie na nich jestem :) czytam :) ehh to blogowe życie... wiecie co - skoro się tak znamy w wirtualu powinnyśmy zrobić jakiś ogólnopolski meeting bloggerek kosmetycznych :))) Fajnie by było Was poznać na żywo :))

    OdpowiedzUsuń
  43. Eee tam, taka lista najpopularniejszych bez mojego bloga, to co to za lista ;)

    Ja osobiście wielu z tych blogów nie kojarzę.. Muszę nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  44. u mnie niebawem tez bedzie (mam nadzieje!) 500 ;D

    OdpowiedzUsuń
  45. Znam prawie wszystkie. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. większość znam :)
    mi się dzisiaj udało przekroczyć próg 500obserwatorów, miłe uczucie ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oo jak miło się znaleźć :) Też kojarzę wiekszość blogów

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. hej swietna lista :) ja sie nawet nie szukam bo jestem swiezutkim blogiem i o czytwlnikow dzielnie walcze ale na pewno poodwiedzam blogi z listy ktorych nie znam!


    czekam na dzien kiedy i ja bede miala ponad 500

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  50. o, jak miło, załapałam się :) szczerze mówiąc odkryłam dzięki Tobie kilka świetnych blogów, więc dziękuję za ten ranking - fajnie, że chciało Ci się go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  51. może kiedyś też się znajdę na takiej liście.. to moje marzenie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  52. o:) jestem i ja:D mam nadzieję, że jednak coś się komuś w nim podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. O, i ja jestem na liście:) Myślę, że z 80% blogów wyżej wymienionych znam i regularnie odwiedzam, ale zaraz zabieram się za przejrzenie pozostałych, kompletnie mi nie znanych:)

    OdpowiedzUsuń
  54. część z nich znam, ale z ciekawości sprawdzę resztę ;)
    mi to jeszcze trochę daleko, żeby się załapać na taki ranking, ale wszystko przede mną!

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawe zestawienie, przyznam sie, ze nigdy nie patrzylam na to pod takim katem. Przy okazji mozna poznac blogi, ktorych wczesniej nie odwiedzilam.

    OdpowiedzUsuń
  56. dość sporo jest mi znanych ;) Szkoda, że jeszcze nie mogę pochwalić się takimi liczbami.

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo miło znaleźć się na liście.:) Przejrzę, bo nie wszystkie blogi jeszcze poznałam.

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo to miłe zobaczyć siebie na liście,od siebie mogę podpowiedzieć jeszcze jeden blog godny polecenia i mający ponad 500 obserw.
    http://storybyferrou.blogspot.com/:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja niestety po roku jeszcze nie uzyskałam takiej liczby, szkoda... :/
    Ale większość blogów znam i chętnie zaglądam ;))

    OdpowiedzUsuń
  60. @Basia8212, dziękuję za link :)

    OdpowiedzUsuń
  61. WOW, jak mi miło, że jestem na liście.

    A tak swoja drogą wykonałaś kawał dobrej roboty, część blogów jest mi znana, z przyjemnością natomiast zajrzę na inne.
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  62. @Agnieszka, miło mi Cię tu widzieć :) Bardzo lubię Twoje filmiki, poprawiają mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  63. zakladajac bloga nie sadzilam ze tyle osob bedzie na niego zagladac - a jest wsrod 50 blogow z najwieksza liczna obserwujacych co jest dla mnie cudnym wyroznieniem :)

    wiekszosc blogow z listy znam ale sa tez takie ktore dzieki niej odkrylam!! - dzieki :*

    OdpowiedzUsuń
  64. huuuuuuu jestem :) ale mi miło...

    OdpowiedzUsuń
  65. o :D mojego bloga widzę, ale jest źle wpisany ;D heh, fajnie mieć tylu obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. a mnie nie ma :P 715 na dzień dzisiejszy ;))

    większość blogów znam i obserwuję i uważam, że dziewczyny odwalają kawał dobrej roboty:))))

    OdpowiedzUsuń
  67. @MoodHomme, przepraszam, już zmieniłam :)

    @Agu, zapisuję sobie Twój adres :)

    OdpowiedzUsuń
  68. o :) dzięki za poprawkę ;)
    Wesołych Świąt! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie ma za co dziękować,Wesołych Świąt EM:-)

    OdpowiedzUsuń
  70. ŁoOOOOO DZIĘKUJĘ ZA WYRÓŻNIENIE;)
    A co do konkursów , bo o tym ktoś wcześniej pisał, to ja zaczęłam robić konkursy dopiero przy jakiś 400 obserwatorach ,ale wolę taką formę współpracy;) Nie lubię jak mi ktoś zarzuca że testuję coś i piszę recenzję jak mi każą więc zazwyczaj wybieram robienie konkursów;) Ja osobiście zorganizowałam tylko 2 ze skromnymi nagrodami w podziękowaniu;) Się rozpisałam....ale żeby nie było wątpliwości;D Zawsze wolałam dochodzić do wszystkiego słyszeć samą prawdę niż żeby ktoś pisał na moim blogu tylko w tedy kiedy są rozdania;D po za tym po konkursach zazwyczaj liczba ,,obserwatorów,, maleję bo pozostają tylko czytelnicy;)
    Wolę 1 osobę która czyta regularnie bo lubi a nie obserwuję niż 100 osób które przegląda obrazki i bierze udział w konkursach;)

    Wesołych świąt dziewczyny ;****

    OdpowiedzUsuń
  71. dużo blogów znam z tej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. no właśnie. Em kawał dobrej roboty! Że Tobie chciało się to robić... :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Dzieki za wpis z moim blogiem:)

    Ciekawe propozycje wynikly z tego rankingu-trzeba poczytac i obadac nowe kolezanki (nowe dla mnie,rzecz jasna) :)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Super post i mnie kilka umknęło :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetna lista, kojarzę dużo blogów, a chętnie poodwiedzam resztę! Świetna robota, napracowałaś się!

    OdpowiedzUsuń
  76. i u mnie już 500 obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  77. kto robi "rozdawajki", jako warunek każąc dodac się do ulubionych, "kupuje" sobie obserwatorów, nijak to się ma do jakości/popularności bloga. jeśli dodatkowo idzie na wspólpracę ze wszystkimi możliwymi firmami kosmetycznymi i organizuje dla nich konkursy - de facto robi to samo. kto lata po blogach pisząc słitaśne komcie - de facto etc.

    OdpowiedzUsuń
  78. Fajnie że zebrałaś te blogi, teraz już wiem gdzie trafię na coś fajnego

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja dopiero zaczęłam prowadzić taki blog.Może kiedyś też znajdę się na takiej liście.Wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.