niedziela, 29 kwietnia 2012

Promocja: Bausch&Lomb rozdaje bezpłatne próbki nowego płynu do soczewek (Biotrue, 60 ml)

Soczewki pierwszy raz założyłam na oczy dziewięć lat temu, po zaledwie roku noszenia okularów. Różnica była ogromna, przede wszystkim jeśli chodzi o wygodę. Szkła kontaktowe gościły na moich oczach niemal codziennie, aż do momentu w którym ze względów medycznych musiałam zrobić sobie przerwę. Kupiłam wtedy nowe okulary i od tamtej pory częściej można mnie zobaczyć właśnie w nich. Zawsze jednak mam w domu soczewki, które są niezastąpione podczas uprawiania różnego rodzaju sportów, na imprezach, a także w letnich miesiącach, kiedy ciężko jest wytrzymać bez ciemnych szkieł na oczach.

Jakiś czas temu trafiłam na stronę Bausch&Lomb, na której firma ta informowała o możliwości zamówienia próbki najnowszego płynu Biotrue. Wpisałam swoje dane i zdążyłam o wszystkim zapomnieć, kiedy w tym tygodniu (po około 1-2 miesiącach) listonosz przyniósł małe pudełko.


Uważam, że to świetna forma promocji. Płyny do soczewek z reguły są dość drogie, a kupowanie małych opakowań do eksperymentów zupełnie się nie opłaca - dlatego też od dawna jestem wierna temu samemu produktowi, choć nie wykluczam, że na rynku jest coś lepszego. Może właśnie Biotrue będzie mi pasował bardziej? Dodatkowym plusem jest pojemność, dzięki której butelkę możemy przewozić w bagażu podręcznym podczas podróży samolotem (z reguły ciężko znaleźć w sklepach coś poniżej 100 ml).


Regulamin promocji i formularz zgłoszeniowy znajdziecie TU.

Ciekawa jestem ilu z moich czytelników to "okularnicy" :) Dajcie znać!

Em

32 komentarze

  1. jam jest okularnik - w soczewkach:]

    OdpowiedzUsuń
  2. też noszę soczewki :) zamówiłam ten płyn gdyż jest tej samej firmy co moje aktualne soczewki, przyszedł po miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja noszę okulary od dziecka,ale nie mogę przy swojej wadę wzroku nosić soczewek ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja okularnica,ale tylko do tv, samochodu itp. mam małe minusy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba byc pełnoletnim aby wypełnić formularz?

    OdpowiedzUsuń
  6. Okularnik zgłasza się! Nie lubię dziabania przy oku, dlatego unikam soczewek jak ognia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też minusiki. Ale zazwyczaj noszę w torebce. Tylko jak już nie widzę i mi to dokucza to zakładam, choć powinnam nosić stale :/

    OdpowiedzUsuń
  8. @Anonimowy, wszystko jest napisane w regulaminie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam chęć na soczewki, ale po prostu już się tak przyzwyczaiłam do okularów, ze bez nich wyglądam nie tak ładnie jak w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aktualnie też jestem bardziej okularnica niż noszącą soczewki :) Pierwszy raz założyłam je na studniówkę (tzn. ok. 2 tyg. przed, żeby się nauczyć ich obsługi) i po pół roku wróciłam na dłużej do okularów, a po następnym pół roku znów do soczewek. Teraz to różnie bywa, z reguly w domu chodzę w okularach, poza - w soczewkach. Do kompa jednak wole okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuje za takiego posta!
    Z chęcią wezmę udział w tej promocji, ostatnio używam ReNu do wrażliwych oczu i bardzo mi się spodobał - ten też pewnie będzie fajny

    OdpowiedzUsuń
  12. WYpełnione :-) Miałam ten płyn i byłam z niego zadowolona.

    Soczewki noszę od 5 lat już chyba, na zmianę z okularami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten płyn zamawiałam już rok temu :) więc widzę , że promocja nadal trwa :)
    Właśnie wyrobiłam sobie okulary, ale soczewki będę nosić latem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłasza się okularnik tradycyjny, który z powodów zdrowotnych nie może nosić soczewek :(

    OdpowiedzUsuń
  15. też kiedyś zamówiłam taką próbkę, dawno dawno temu :) i byłam z płynu bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od chyba 8 lat noszę soczewki- okulary tylko po domu
    :)
    A ten płyn jest bardzo dobry, sama dostałam od nich taką próbkę parę miesięcy temu i bardzo mi on odpowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Też kliknęłam i zamówiłam próbkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. nosze okulary od chyba 9 lat a soczewki od 5 i zdecydowanie wole soczewki. w okularach chodze wieczorami i w dni kied nie wychodze z domu, daje oczom odpoczac.


    sama chetnie wyprobuje ten plyn, uzywam klasycznego B&L od wielu lat

    OdpowiedzUsuń
  19. Też dostałam niedawno ten płyn. Zamawiałam go już chyba zeszłą wiosną i wtedy mi nic nie przyszło, a z 3 miesiące temu znowu zamówiłam i przyszedł, gdy już zdążyłam o nim zapomnieć. Ale takie niespodzianki są fajne. Ja noszę soczewki. Okularów po prostu nie lubię, choć soczewki też po kilku godzinach sprawiają dyskomfort. Okulary noszę tylko wieczorami w domu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Również zamówiłam, jak skończy mi się płyn z johnsona to zabieram się do testowania tego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. soczewki noszę jakieś 1,5 roku :D a okularnicą jestem od jakiś 6 lat ;)
    bardzo chętnie wypróbuję nowy płyn :>
    niby lubię mój, ale nie szkodzi wypróbować czegoś nowego ;)

    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja noszę okulary! Przygoda ze szkłami kontaktowymi skończyła się, gdy pani doktor (demonstrując mi zakładanie soczewki) chwyciła moje rzęsy i próbowała wepchnąć mi kontakt. Zrezygnowałam ;)
    Na lato mam ciemne szkła korekcyjne i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ten płyn dostałam jakoś w lutym,mój mąż najbardziej zadowolony jest,bo on częściej w soczewkach niż ja chadza:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Noszę i okulary i soczewki. Na lato mam dwie pary okularów -> jedne klasyczne ciemne szkła, drugie z ciemnymi szkłami korekcyjnymi i polaryzacją. Rewelacyjna alternatywa ;)szczególnie jeśli często jeździmy samochodem

    OdpowiedzUsuń
  25. Pamiętam, że też zamówiłam próbkę nowego płynu B&L.
    Ale jeszcze nic nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej dostałam ten płyn jak byłam ostatnio u mojego okulisty, ale póki co nie testowałam, bo czekam aż skończy się mój stary płyn (mam wielką butlę 355ml opti-free express). Daj znać jak sprawdzi się u cb
    Aha noszę soczewki od roku, okulary zakładam sporadycznie - kiedy nie mogę nałożyć soczewek lub po domu.
    Świetny blog
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za info o promocji. Soczewki noszę od ok 12 lat i za nic nie wróciłabym do okularów. Noszę je tylko jak już na noc zdejmę soczewki a chcę poczytać albo po prostu coś zobaczyć. Bez okularów jestem ślepa:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Używam tego płynu i jest świetny - na nic go nie zamienię. :)) Można nim czyścić soczewki, ale i również zakrapiać oczy, w razie gdyby doskwierało nam uczucie suchości!! Próbowałam go zmienić na inny ( dostałam darmową próbkę przy zamówieniu soczewek) "Clean Active™ " i stwierdzam, że jej BEZNADZIEJNY! Okropnie ciężko wyczyścić nim jakiekolwiek zabrudzenie z soczewek. Zużyłam do połowy i wyrzuciłam. BioTrue jest najlepszy :) I wcale nie taki drogi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. O, bardzo chętnie sprawię sobie próbkę :) Noszę soczewki od około 5 lat i nie wyobrażam sobie bez nich życia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Noszę soczewki już 8 lat, nie wiem jak żyłam bez nich:) Minusy mam "średnie"

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej! Też noszę soczewki, tylko wieczorem zmieniam na okulary. Biotrue jest dobry, ale w Rossmannie jest płyn do soczewek i kosztuje 25 zł za dużą butlę, a różnicy poza ceną tym z Rossmanna i Biotrue nie widzę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.