wtorek, 24 kwietnia 2012

Trzy ciekawe promocje w Super-Pharm: Ecotools, Vichy, Avene

Wiele osób narzeka na zawyżanie przez Super-Pharm cen sprzedawanych produktów. Ja mimo wszystko lubię tę drogerię za świetne promocje, które od czasu do czasu są proponowane klientom. W najnowszej gazetce obowiązującej od 26 kwietnia do 5 maja 2012 znajduje się ich kilka, a moją uwagę szczególnie przykuły trzy poniższe.



Pędzle Ecotools są szeroko polecane i ja także z chęcią powiększę swoją kolekcję. Krem Avene to najlepszy ratunek dla przesuszonych dłoni, o czym pisałam wam w notce Czy warto kupić drogi krem do rąk?. Płyn micelarny Vichy ma z kolei fantastyczne opinie i myślę, że możemy się polubić.

Całą gazetkę zobaczycie TU, przechodząc do kolejnych części poprzez zmianę ostatniej cyfry w adresie.

Podobają wam się te promocje? A może znaleźliście jeszcze coś ciekawego?

Em

37 komentarzy

  1. ooo EcoTools :) Tylko, w której SP w Warszawie jest dostępny??

    OdpowiedzUsuń
  2. A ile kosztują mniej więcej pędzle EcoTools w SP? i czy ktoś wie, czy w Galerii Bałtyckiej są one dostępne? Bo z Rumi do Gdańska jechać prawie godzinę w jedną stronę - wolałabym wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @Basia, niestety nie pamiętam, ale dam znać w czwartek jak wrócę z zakupów.

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo byłabym przeszczęśliwa, dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydaje mi się, że pędzle są w Bałtyckiej. Niestety w piątek nie zdążę już tam zajechać, może uda mi się je dorwać w Złotych Tarasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że się załapię na pędzle Eco Tools, bo przy ostatniej promocji nie mogłam na nie trafić :(

    OdpowiedzUsuń
  8. mi jeszcze wpadła w oko zniżka na kosmetyki Sanoflore ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To muszę się wybrać do Superpharm koniecznie, już od dłuższego czasu marzą mi się pędzle z EcoTools. Dzięki za newsa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejne pędzle ecootols lecą do mnie (mam nadzieję, że dotrą) i gdyby nie to, pewnie bym skorzystała z tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie zastanawiają lakiery Delia Coral, bo w aktualnej promocji są przecenione z 5,99zł na 3,99zł a w gazetce, którą podałaś na następny tydzień, te same lakiery są przecenione z 11,99zł na 5,99zł... Oszukaństwo czy przeoczenie?

    OdpowiedzUsuń
  12. ecotools idzie z ebaya. Wczoraj byłam w superpharmie i na razie mam zapas : )P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja odkąd mam kartę do tej drogerio apteki to też ją polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja SP lubię, ale naprawdę trzeba uważać i porównywać ceny, bo czasami u nich wielka promocja jest standardową ceną w innym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na coś z eco tools chyba się skuszę! Dzieki za cynk :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zniżka na pędzle jest dla wszystkich, czy tylko dla posiadaczy karty? :)

    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasem mają fajne oferty. Jak na razie najlepsza promocja na którą się załapałam to Lipikar mleczko za 13,99zł (125ml). Zazwyczaj przy dermokosmetykach pytam męża czy to tanio i jak on mówi kupować to znaczy, że tanio :P

    OdpowiedzUsuń
  18. 100zł to ja na pewno zostawię w czwartek w SP... :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziała któraś z Was w jakimś SP pędzel z Eco Tools do bronzera ten wielki ?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. proszę zdradź mi gdzie znajde tą gazetke Sp ? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. @Anonimowy, jest podany link w treści wpisu.

    OdpowiedzUsuń
  22. super promocja na pędzle. Znając moje szczęście zanim przyjdę, to będą już wykupione.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja sobie pędzle zamówiłam z iherb,czekałam 5 tygodni,ale....wyszło mi taniej z przesyłką niż w Polsce,gazetka fajna,masa rzeczy mi się podoba(tzn.ich ceny) pzd.I.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja czesto korzystam, ale nie polecam micela...

    OdpowiedzUsuń
  25. @Anusiaczek 5,99 to cena za 2 sztuki. "weź 2 płać za 1"

    OdpowiedzUsuń
  26. Płyn micelarny z Vichy jest mocno średni. Zmywa kiepsko, oczy to już w ogóle źle i generalnie nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  27. mam tylko ogromną nadzieję, że trafię gdzieś na pędzel do bronzera z EcoTools w tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam ochotę na pędzle! Zdecydowanie cierpie na ich brak :(

    OdpowiedzUsuń
  29. nie wiem czy w ogóle pędzel do bronzera z EcoTools jest dostępny w drogeriach. ja swojego szukałam bardzo długo. zbyt długo i skończyło się na zamówieniu z allegro. teraz szukam pędzla do pudru, więc na pewno superpharm odwiedzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. no niestety u mnie tych pędzli nie ma, w obu SP :(

    OdpowiedzUsuń
  31. kusicielka ;) wziełam dwa pędzle przez ciebie, no trzy, bo na Isadorę też była promocja rzekomo :P

    Mam nadzieje, że jesteś z siebie dumna.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.