sobota, 21 kwietnia 2012

Swatches: Nowość Essence, kajal pencil 20 scream green

We wczorajszym wpisie dotyczącym próbek i gratisów kosmetycznych pokazałam wam przy okazji mój najnowszy zakup Essence, czyli kajal pencil 20 scream green.



Kredka ma 1g, jest ważna 36 miesięcy od otwarcia, została wyprodukowana w Niemczech, kosztuje 4,99 zł i jest dostępna w ośmiu odcieniach: 01 black, 04 white, 08 teddy, 15 behind the scenes, 18 everybody's darling, 19 all I want, 20 scream green, 21 feel the eclipse.


Przyznam, że kredką zainteresowałam się tylko ze względu na kolor (uwielbiam zieleń, co chyba widać po  wyglądzie bloga :) ). Pomyślałam, że taki limonkowy akcent w wiosennym makijażu będzie miłą odmianą. Mam także jeden z pozostałych odcieni - 15 behind the scenes i choć czasem przydaje mi się w delikatniejszych makijażach (używam zamiast czerni), nie do końca mi odpowiada, ponieważ rozmazuje się i nie jest zbyt trwały. W przypadku 20 scream green jest zupełnie inaczej - pozostaje na powiece dość długo, jednak kredka jest bardzo twarda (o wiele lepiej spisują się te z serii Long Lasting). Żeby uzyskać taki efekt jak na zdjęciach powyżej, trzeba przejechać po skórze przynajmniej kilka razy (co oczywiście nie jest zbyt przyjemne). 

Jakość samej kredki określam jako średnią, jednak jeśli szukacie takiego koloru i macie zamiar stosować  go sporadycznie, 4,99 zł to całkiem dobra cena. W przypadku bardziej popularnych odcieni poszukałabym czegoś innego.

Em

16 komentarzy

  1. fajny kolorek, mam z tej serii taki żółty neonowy, wycofany już i tez musze się namachać aby bylo coś widać

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna kredka, tylko szkoda że twarda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany, jaki kolor! ja chyba przy brazowych oczach nie moglabym sie przelamac..

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor cudny, jednak mam tak wrażliwe oczka, że zbyt twarda kredka nie wchodzi w grę :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym nie kupiła,nie lubię zielonego koloru na oczach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tej serii brązową kredkę Teddy i więcej kolorów już nie kupię- kajal to jeden z tych produktów Essence, którymi jestem całkowicie rozczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię, ale jednak wolę llki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ma super ładny kolor ale jednak nie zaufam i nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki limonkowy akcent świetnie ożywia spojrzenie i można zrezygnować z nakładania cieni;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię tępych kredek, bo nie mam wprawionej ręki i im więcej kombinuję na oku tym gorzej to wygląda...

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor jest cudowny. szkoda, że gorzej z jakością kredki

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny kolor, tylko zielenie mi kompletnie nie leżą

    OdpowiedzUsuń
  13. Kompletnie nie dla mnie, ale ten odcień zieleni nawet fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.