środa, 11 kwietnia 2012

Promocja: -22% na wszystkie produkty The Body Shop

Jeśli mieliście zamiar kupić coś w sklepie The Body Shop, teraz jest na to najlepsza okazja. Podobnie jak w zeszłym roku, firma ta z okazji Międzynarodowego Dnia Ziemi proponuje klientom ciekawą promocję. 


Wystarczy między 13 kwietnia a 11 maja przynieść opakowanie po dowolnym kosmetyku dowolnej firmy, żeby otrzymać rabat 22% na całe zakupy.

AKTUALIZACJA: Ze względu na rozbieżne informacje dotyczące daty rozpoczęcia promocji, najlepiej będzie jeśli zadzwonicie do swojego sklepu TBS i upewnicie się jaka jest ich wersja. W Krakowie podobno ma to być 17 kwietnia.

W zeszłym roku skorzystałam i w tym też mam taki zamiar. Udanych łowów! :)


Em

19 komentarzy

  1. wow:) nie jest to co prawda Sephora i 50% upustu, ale zawsze coś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie! na pewno skorzystam, bo właśnie planowałam zakup peeling z TBS :]

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna opcja tylko ja nie mam dostępu :(
    chetnie bym skorzystała

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna akcja :) Szkoda, że nie mam dostępu do TBS :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za info, świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo bardzo fajna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś otagowana http://brzoskwiniaa.blogspot.com/2012/04/tag-jestes-piekna.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam dziś w TBS mają też sporą wyprzedaż kolorówki w dobrych cenach całkiem. Niektóre produkty przecenione nawet o 50%. Nie wiem czy to dotyczy sklepów w całej Polsce ale przynajmniej w Wawie tak. Nawet sporo tych produktów wyprzedażowych mają. Ja skusiłam się na jeden cień bo mam spore zapasy, ale wiele innych było też ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Promocja pewnie nie obejmuje produktów TBS, które są sprzedawane w Douglasach...?

    OdpowiedzUsuń
  10. od 13stego czy od 22go? bo taką datę też widziałam gdzieś..

    OdpowiedzUsuń
  11. @Kamyczek, gdzie znalazłaś informację o tym, że promocja obowiązuje od 22 kwietnia?

    OdpowiedzUsuń
  12. @Kamyczek, dziwna sprawa. Nie chcąc wprowadzać was w błąd zadzwoniłam do krakowskiego TBS i tam mi powiedzieli, że promocja obowiązuje od 17 kwietnia.

    OdpowiedzUsuń
  13. to ciekawe.. na forum wizażu w jednym z wątków o kuponach promocyjnych data 22.04, z kolei po przeglądaniu w google data była jeszcze inna.

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja dziś byłam w TBS w Krakowie i pani mi powiedziała że ta promocja od jutra będzie tj. 14.04 Mam nadzieję że się nie pomyliłam bo się jutro wybieram.

    OdpowiedzUsuń
  15. O super dzięki za informację, właśnie chciałam coś kupić i teraz już na pewno się wybiorę.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.