czwartek, 1 marca 2012

Zapowiedź: Essence Fruity LE

Owocowa edycja limitowana to propozycja marki Essence na tę wiosnę. W Niemczech ma się pojawić w kwietniu. Mam ogromną nadzieję, że ukaże się także u nas!

balsamy do ust
01 peach beauty, 02 very cherry


róż w sorbecie
01 smoothie operator


cienie w sorbecie
01 peach beauty, 02 banana joe, 03 one kiwi a day...


lakiery do paznokci

01 banana joe, 02 peach beauty, 03 very cherry, 04 one kiwi a day..., 05 mashed berries


01 smells like strawberry...


01 stay fruity


01 fruit punch to go


Czy jesteście równie zadowolone z tej zapowiedzi co ja? :)

Em

36 komentarzy

  1. Świetna edycja, jeżeli dotrze do PL to pewnie nadwyrężę koszta i zgarnę pomadki, najjaśniejszy cień i pewnie jakiś lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery mają fajne pastelowe kolorki :) i ten blush sorbet mrrr :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Can't wait! I hope I'll get the brush! Do you know when this will be out?

    OdpowiedzUsuń
  4. @Mateja Mateja, in april (Germany)

    OdpowiedzUsuń
  5. o, prawie wszystko mi się podoba, dlatego mam nadzieję, że dojdzie do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super! mam ogromną nadzieję że u nas się pojawi ! oj chyba wszystko wykupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna limitka:) będę czekać!

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa limitka - lakiery śliczne <3, kolorki cieni też - ale jeśli to będzie coś w stylu tych z Balleriny to raczej się nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa limitka się zapowiada :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi dotrzeć do Polski! Połowa produktów będzie moja!

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem bardziej zainteresowana niż zwykle, apetycznie to wygląda;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Smacznie się zapowiada.. tylko czy będzie u nas

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam nadzieję,z chęcią bym kupiła róż ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. czaję się na cienie, ten brzoskwiniowy zapowiada się nieźle :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja to chcę!!! *_*
    mam nadzieję, że ta limitka pojawi się w Polsce, jak nie, to trzeba się chyba będzie wybrać na wycieczkę na zachód :P
    strasznie podoba mi się ten róż i owocki na paznokcie, chętnie kupiłabym też parę lakierów. no i te pachnące top coaty wyglądają przyjemnie - choć istnieje ryzyko, że - jak inne pachnące kosmetyki do paznokci - w rzeczywistości nie będą pachnieć najprzyjemniej.
    BTW, wie ktoś, jak wygląda sprawa z Essence w Austrii? wypuszczają tam limitki w podobnym terminie jak w Niemczech? mam w Austrii znajomą i zastanawiam się, czy się do niej nie uśmiechnąć, żeby mi przywoziła te limitki, których w Polsce nie wypuszczą.

    OdpowiedzUsuń
  16. o jaaaaaa! zwykle z limitowanek essence podobają mi się maksymalnie 2 rzeczy ale z tej chciałabym prawie wszystko :D na pewno balsam, róż, jeden cień i top coat.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby te pastelowe słodkości trafiły do nas :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Róż i balsam do ust bardzo kuszące:)

    OdpowiedzUsuń
  19. całkiem ciekawie się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lakiery wygladaja zachwycajaco, mnie sie podoba zwlaszcza 3 i 5 :)
    Od innych kosmetykow jestem slabo uzalezniona, wiec pewnie nie kupie, ale takie lakierki to bym chciaaaala ;)
    Jak myslicie te topy to beda takie zwykle topy utrwalenie+blysk czy cos jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  21. @Marta, jeden z nich będzie miał też zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oby tylko była dostępna w Polsce! Strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Natura na swoim fb potwierdziła, że ma ona do nich dotrzeć i to jeszcze przed wakacjami.
    Już się nie mogę doczekać, bo limitka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  24. roz i bananowy cien mi sie bardzo podobaja

    OdpowiedzUsuń
  25. Z essence też wszystko mi się podoba, szczególnie cienie, róż i balsamy do ust! :) Lakiery też są niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. tak, to musi być w Polsce, koniecznie ! :]

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie moge sie doczekac tych lakierow, przypomnialo mi sie ze kiedys mialam piekny jasny lakier z ciemniejszymi kropeczkami, bardzo mi sie podobal efekt, ale to bylo duuuzo lat temu, czy moze ktos kojarzy czy takie lakiery sa jeszcze w sprzedazy? To byl na pewno jakis bardzo taniutki lakierek.
    Pochodze po drogeriach i bazarkach ale pewnie bede musiala czekac dopiero na te limitke ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Za to pachnacy top stanowczo sobie odpuszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Marta takie lakiery z "makiem" sa bardzo czesto w sklepach "wszystko po 2,3,4,5 zł"

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzieki za info, to super ze jeszcze sa w sprzedazy :)
    Tamten moj poprzedni lakier tez byl z takiego sklepu wiec bede pilnie zagladac do kazdego takiego sklepu jaki mi wejdzie w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. owocki na paznokcie! ojejujeju jak ja od dawna to chcę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytam ten post już kolejny raz, ale dopiero teraz zdałam sobie sprawę jak bardzo chcę, żeby ta kolekcja pojawiła się w Polsce. Te lakiery są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooo.. To ja zdecydowanie muszę zapolować na te 3 lakiery z drobinkami :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.