czwartek, 22 marca 2012

Co według mnie warto kupić w promocji Sephora -50%

Pędzle! Mam już ich sporo, ale dzięki obecnej promocji -50% do kolekcji dołączyły trzy kolejne. Wypróbowałam je dopiero raz, ale już wiem, że był to dobry zakup.


43 do konturowania, różu, bronzera - 29,50 zł zamiast 59 zł
44 do pudru, bronzera - 29,50 zł zamiast 59 zł
45 do pudru mineralnego (ja będę go używać do podkładu) - 32,50 zł zamiast 65 zł

Dlaczego wybrałam akurat te? Bo... większość pozostałych już mam :)


Najlepszym dowodem dobrej jakości tych pędzli jest to, że kupiłam je około 5 lat temu i używam do dziś właściwie przy każdym makijażu. Od tamtej pory ceny poszły w górę i asortyment trochę się pozmieniał, jednak według mnie wciąż warto przyjrzeć im się bliżej.

Skorzystałyście już promocji czy jeszcze się zastanawiacie?

Em

41 komentarzy

  1. Ja też uważam, że najbardziej opłaca się kupić pędzle i sama bym sobie kupiła, ale nie będzie mnie w Sephorze przez najbliższy czas ;((

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się zdecydowanie: 43 to skończony milaczek, a pędzel do różu jest idealny dla tych co boją się, że nie umieją obsługiwać różu.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Też wybrałam pędzle: 43 i 45.
    Dodatkowo skusiłam się na maskarę Outrageous. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. podpisuję się pod tym. ja swoje pierwsze sephorowe pędzle kupowałam jeszcze na początku studiów, mają już po 10 lat i nadal są bez zarzutu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No widzę, że i ja muszę się pochwalić moimi pędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe pędzlaki :) buczę, że nie ma w PL :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, pędzle z sephory są super - również posiadam sporą kolekcję i dokupiłam jeszcze kilka na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten środkowy pędzel wygląda bajecznie :D muszę chyba poszukać czegoś na wymianę w Sephorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja już skorzystałam , kupiłam podkład mineralny - i mam zamiar jeszcze dokupić pędzelki, ale z tej kolorowej kolekcji. Te czarne w większości są do kitu moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że portfel pusty, bo bym zainwestowała w te pędzle (5 lat i wyglądają jak nowe? WOW!), jeszcze tyyyylu mi brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  11. O rety, nie wpadłam na to, że ta promocja obejmuje też pędzle! Mam ochotę wybrać się po nie do Sephory, ale rozsądek mówi "nie"...

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie te pędzle mam od jakichś 2 lat, te które kupiłaś teraz są świetne. Używam ich codziennie, dbam o nie i do dziś ani jeden włosek nie wypadł. Jedyne, co kupiłabym w tej promocji, to pędzle właśnie, a mam ich i tak za dużo, więc nie skorzystam tym razem.

    OdpowiedzUsuń
  13. kusi mnie ta promocja bardzo.. najbardziej mnie właśnie pędzle interesują.. tylko nie wiem który miałbym oddać:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czyli wymieniłaś pędzel za pędzel?

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku w poniedziałek albo niedzielę chcę iść do sephory i właśnie wymienić pędzle, ale teraz to już się zacznę chyba modlić żeby coś zostało w ogóle dla mnie :((

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie pędzle wychodzą bardzo korzystnie cenowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mogę polecić pędzel do bronzera:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aż chciałabym się pomiziać tymi pędzlami :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bardzo chciałabym skorzystać, jednak am za daleko do sephory aktualnie :(

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chcialam kupic Kabuki ale opinie na wizazu ma kiepściutkie. Ty twierdzisz, ze pedzle fajne, to teraz jestem w kropce.

    OdpowiedzUsuń
  21. czy to znaczy, że jeśli oddałaś pędzel do bronzera, to dostałaś zniżkę na pędzel do bronzera czy mogłaś go wymienić na dowolny? czy może dostałaś zniżkę na jakikolwiek sephorowy produkt?

    OdpowiedzUsuń
  22. @Pieknoscdniablog, Anonimowy, wszystkie zasady wymiany podałam w notce dotyczącej promocji (link jest na początku wpisu). Dowolny pędzel można wymienić na dowolny pędzel.

    @Yoona, każdy pędzel jest inny, te kupione przeze mnie mają całkiem niezłe oceny.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja niestety nie moge skorzystac... ale wszystkie trzy pedzle posiadam juz pare lat i bardzo sobie chwale :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałam kupić 45 do podkładu ale Pani mi odradziła i w końcu żadnego pędzla nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wymieniłam swój stary pędzel no name na ten środkowy, do bronzera :) jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. 45 jest jednym z najfajniejszych pędzli jakie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sephora ma fajne pędzle. Miałam kiedyś ten 43 ale u mnie się kompletnie nie sprawdził. Używałam, starałam się i jakoś kompletnie nie dla mnie. Sprzedałam go komuś innemu. Inne bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  28. @Spinka, czemu Ci odradziła? Według mnie świetnie nadaje się właśnie do podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  29. od nas niczego nie chcieli na wymianę. a robiłyśmy spore zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też kupiłam do podkładu mineralnego :) jeszcze chcę nabyć do cieni, a nad tym do bronzera się zastanawiałam, ale nie uległam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. A nr 43 jak się sprawuje? Do czego go głównie używasz? :P

    OdpowiedzUsuń
  32. @PoKaPoKa, jeszcze go dobrze nie "używałam", ale planuję do bronzera i może do różu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wymieniłam nieporozumienie z Maestro na ten do pudru mineralnego i ten do konturowania (float top?). a jak sprawuje się ten środkowy?

    OdpowiedzUsuń
  34. @miya, wciąż go rozgryzam, ale na razie dobrze mi się nim konturuje twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. a myślisz, że do zwykłego pudru by się nadawał? bo ja bym jeszcze Ecotoolsa wymieniła jeśli jest okazja.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi się udało kupić podróżny zestaw z kolekcji wiosennej :D Są cudne, prześliczne :D 3 pędzelki za 34,5zł

    OdpowiedzUsuń
  37. @Zwies, no nie gadaj... Mnie powiedzieli, że promocja ich nie obejmuje.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.