czwartek, 15 marca 2012

Zapowiedź: Essence Rebels LE

Nie tak dawno temu pokazywałam wam na swoim blogu zapowiedź owocowej edycji limitowanej Essence, a już dziś mam dla was kolejną. Rebels nie przebija według mnie Fruity, jednak jest tu kilka produktów, na które warto zwrócić uwagę. Szczególnie ciekawa jestem matowych błyszczyków :) Limitowanka ma się pojawić w Niemczech na przełomie kwietnia i maja. U nas jak zwykle - nie wiadomo.






Zdjęcia pochodzą ze strony www.kosmetikaddicted.blogspot.com




Fajna? Niefajna? Co myślicie?

Em

41 komentarzy

  1. a od kiedy ona bedzie dostepna??

    OdpowiedzUsuń
  2. Matowy, różowy błyszczyk koniecznie do obczajenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się nawet nie nakręcam na te essenocwe limitki bo do nas ledwo co dociera;/
    ale z tej chętnie przygarnęłabym błyszczyki i 3 pierwsze z lewej lakiery! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lakiery *.* Ech te limitki, mimo, że mam dany odcień lakieru, to i tak mam ochotę na kolejny jesli chodzi o Essence ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Matowe błyszczyki i lakiery - no fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Matowe szminki! *,* Poza tym chętnie zobaczyłabym też swatche lip & cheek pot... :> I lakiery też bym przygaręła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiedziała bym, że średnia. Może któryś błyszczyk?

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna! Matowy błyszczyk będzie mój (w zalezniości od tego który z kolorów będzie się lepiej prezentował), tak samo z lakierów pierwszy. Ciekawa jestem jaki efekt będzie dawac ten rock coat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic szczególnego i jak patrzę nic co bym bardzo chciała mieć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jak zwykle zaciekawiłam się matowymi błyszczykami, to ostatnio mój hit :D

    OdpowiedzUsuń
  11. o co kaman z tym rock coatem? :D zaintrygowal mnie :]

    OdpowiedzUsuń
  12. super, jestem ciekawa błyszczyków, mam nadzieję, że u nas będzie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Matujący błyszczyk?Tego nie grali:D
    Juz mogli to szminka nazwać, nie byłoby takiego dysonansu.
    Jesli o mnie chodzi to jestem ciekawa własnie tego.No i tego toppera do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie limitka dość przeciętna...A co bym złapała to jakiś lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  15. Błyszczyki i pot do ust i policzków, nic więcej... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uff, tym razem nic mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Znów wypuszczają limitkę!? Chcą, żebyśmy oszalały!? ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko mi się podoba :), ale znając życie w mojej naturze nie będzie nic :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm... ta mascara i eyeliner w jednym jest ciekawe...ale tak to limitowanka jakoś mnie nie powala ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Do d...y!! Kolejne wydatki!
    Ale moment, ja czekam jeszcze na "Crazy Good Time"

    OdpowiedzUsuń
  21. lakiery:D:D i te matowe błyszczyki:D

    OdpowiedzUsuń
  22. myślę, że jest idealnie wiosenna :) szkoda tylko, że u nas przyjdzie pewnie pod koniec lata...

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chętnie zobaczyłabym u siebie wszystkie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O dziwo wszystko mi się podoba, bardzo fajne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładne i tanie matowe błyszczyki ma Manhattan :)Nawet na wizażu mają wysoką ocenę :)

    Co do LE- nie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. lakiery fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałabym obydwa matowe błyszczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Matowe błyszczyki i lakiery bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  29. lakiery i lip&cheek pot! muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  30. 'till recently we could buy vampire's love, so my guessing is if this collection ever comes to srb it will be around October. lip&cheek pot looks tempting, spiderlash mascara too :)

    OdpowiedzUsuń
  31. @Urban Warrior, niestety nie wiem, bo akurat do niego brakuje opisu. Sama jestem ciekawa co to będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. hmm jakoś nic specjalnego.... chociaż te matowe błyszczyki takie powiedzmy interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Całkiem fajna ta limitka, przypomina mi Revoltaire od Catrice.
    Błyszczykami i lakierami bym nie pogardziła, zwłaszcza że jest tam napisane latex, ciekawi mnie ich efekt, interesuje mnie też ten lip & cheek pot.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne błyszczyki i dwa lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  35. lakiery bardzo ciekawe i takie wiosenne ehh chyba znowu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. błyszczyki chyba byłyby moje ;d

    OdpowiedzUsuń
  37. ogólnie - wygląda średnio :(
    może błyszczyki albo róż... ale dopiero jak się przyjrzę bliżej zdecyduję :)

    Bardziej czekam na MM i Fruity <3333.

    OdpowiedzUsuń
  38. wg mnie słaba, pomarańczowy lakier na pewno sobie obejrzę reszta nie zrobiła na mnie żadnego wrażenia :P

    OdpowiedzUsuń
  39. łooo a mnie zainteresowalo sporo produktow!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Eee, nic takiego... Czekam na Fruity :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja chcę lateksowy lakier i róż w kremie. Fajnie wygląda ta kolekcja.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie komentarz. Bardzo chętnie je czytam i odpowiadam na każde pytanie! Proszę, nie spamuj jednak - nie zapraszaj do siebie i nie podawaj linka do swojego bloga. Znajdę go w Twoim profilu! Dziękuję.